Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Dippie » 12 mar 2013 10:55

Laura, nog gefeliciteerd met de meiden!! Hebben jullie een leuke dag gehad? Schattige foto weer!
Afbeelding

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 12 mar 2013 20:48

Gefeliciteerd nog, Laura! Wat een schatjes!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 mar 2013 10:36

Bedankt allemaal!
@ajl: ik denk dat we nu wel min of meer aan elkaar gewend zijn ;-) Wat ik zelf wel erg 'lastig' vindt is dat de meiden onderling veel 'vechten' dus als je even de kamer uitloopt, kun je geheid na 30 seconden terug omdat er gebeten is, of aan haren is getrokken :? Verder zijn ze allebei erg ondeugend, en M en E zijn echt 2 handen op 1 buik, die trekken zo naar elkaar toe, en gek genoeg lijken ze echt wel een beetje op elkaar.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mar 2013 10:43

Nog gefeliciteerd met je meiden Laura! Echte meiden zo te horen al zal dat voor jullie niet altijd mee vallen.

Hier een meisje die heel de tijd zonder luier wilt lopen en dat gaat nog erg goed ook. Wie weet is ze al snel zindelijk (al ga ik daar niet van uit)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 mar 2013 10:54

Oei, Laura, lekker pittig zijn ze dus, ook stiekem wel leuk of niet ;)

Liefie, hier ook al 1 die het liefst geen luier meer om heeft. Maar ze heeft toch echt pech. Ze wil sinds een paar weken elke dag een keer of 3 naar het toilet, gaat dan zitten en roept dan heel hard 'pssss, klaar' Maar er gebeurt nog niks. Dus tot die tijd maar lekker de luier om, om ongelukjes te voorkomen ;) Ik ga binnenkort maar wel de brilverkleiner halen van de zolder, dan zakt ze niet zo ver in die pot weg :mrgreen:

Alles goed verder met de kinderen hier? Frederiek verlangt erg naar de zomer denk ik, ze speelt graag buiten, maar nu vind ik het toch echt te koud buiten, dan komt ze huilend weer binnen. Op naar de lente :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mar 2013 11:12

MissF Ik laat Nina wel zonder luier lopen ze doet het zelf op het potje als ze moet. En ongelukjes zijn er tot nu toe nog niet gebeurd.
Als het echt mooi weer wordt gaat de luier echt uit en lekker naar buiten.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mar 2013 13:00

Floris wil ook continue op t potje, en dat prima. Wil ook nog een brilverkleiner halen, want eigenlijk vind ik zo'n potje ranzig. ;) ik denk dat ik Floris va de zomer ook maar zonder luier laat lopen, ben benieuwd..

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 mar 2013 15:24

MissF schreef:Oei, Laura, lekker pittig zijn ze dus, ook stiekem wel leuk of niet ;)

Haha, ja, meestal wel. Maar icm M na school is dat niet altijd even handig ;-)

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 13 mar 2013 16:03

Gefeliciteerd nog met de meiden, Laura. Ze zien er schattig uit!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 mar 2013 11:01

@ laura Echte meiden zo te horen. Die zijn gewoon vinniger en ze moeten ook wel, anders delven ze het onderspit. Hier sloeg de jongse afgelopen week zijn zus met een houten hamer op haar hoofd toen zij zijn autootje af wilde pakken. Niet goed natuurlijk, maar hij kan nog niet communiceren, dus dit is de enige remedie.

Ik weet trouwens niet wat mij overkomt. Hij is 15 mnd en spreekt nog geen zinnen :mrgreen: De andere twee konden toen net staan, maar spraken wel heel veel. Hij klimt en klautert, maar zegt geen woord.

Vraagje voor de roodharigen onder ons. Onze jongste krijgt (kastanje)rood haar, maar heeft ook een hele blanke huid. Wat zouden jullie in de zomer met zon doen ( bv strand) factor 50 en standaard lange bouwen en kan zo'n blanke huid wel wat zon hebben? Of verbrand dat gelijk? De andere twee zijn ook wel echt blank, maar worden wel langzaam bruin, dus krijgen wel een beschermlaagje. Ik ben alleen zo bang dat hij dat niet krijgt en heb zelf geen ervaring met rood haar.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mar 2013 11:23

Ik gebruik een biologische zonnebrand en een hoedje. En zo min mogelijk in de zon, veel schaduw. Al is dat in sommige gevallen erg lastig.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 15 mar 2013 10:53

Even een vraagje...weet iemand een leuke kinderkledingzaak in de regio Utrecht of Gouda waar je mooie, witte jurkjes kunt kopen voor bijvoorbeeld communie of bruidsmeisjes?

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 18 mar 2013 09:17

654321 schreef:Waar zou je nu een soldatenpak maat 116 kunnen kopen?

Misschien heeft militairwarenhuis.nl nog iets in die maat? Je kunt t wellicht proberen. Daar hebben ze vanalles! :D
Szent az Úr

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 18 mar 2013 15:46

Merisja schreef:Even een vraagje...weet iemand een leuke kinderkledingzaak in de regio Utrecht of Gouda waar je mooie, witte jurkjes kunt kopen voor bijvoorbeeld communie of bruidsmeisjes?

http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/brui ... tAodIk4Ahw
Daar heeft mijn zus het jurkje van m'n nichtje ook gekocht, toen wij trouwden!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 18 mar 2013 19:55

wauw, daar staan ook leukies op judith, en helemaal niet duur..
je hebt ook nog www.littleflowers.nl maar die is wel wat duurder als ik het zo even snel bekijk
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”