Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 16:24

@MissF Ik denk dat hij gewoon erg klein uitvalt hij is echt super leuk eigenlijk wil ik hem omruilen voor een grotere maat maar is zo een gedoe :oops:
Als mijn man hem leuk vind ga ik het wel doen...
Het is trouwens deze jas en in het echt is hij nog leuker dan op het plaatje. Ik ga denk ik toch maar voor maatje 80

Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 dec 2011 16:41

ja, maar een jas die te klein is is ook niks toch?
Donkerblauw vind ik erg mooi, het model vind ik iets minder, ik ben meer van de kakkerige jassen ;) maar dat maakt niet uit. Hij is volgens mij wel heerlijk warm!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 07 dec 2011 16:42

86 is wel erg groot. Nieke heeft nu een jas, maat 86, maar eigenlijk is die nu nog aan de grote kant (ze kan em wel aan met omgeslagen mouwen en zo). De winter is gelukkig nog lang, dus wat dat betreft kan ze em zeker deze winter aan. Ze groeien als ze ouder worden toch minder snel (gelukkig ;-))
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 dec 2011 16:44

Stip schreef:86 is wel erg groot. Nieke heeft nu een jas, maat 86, maar eigenlijk is die nu nog aan de grote kant (ze kan em wel aan met omgeslagen mouwen en zo). De winter is gelukkig nog lang, dus wat dat betreft kan ze em zeker deze winter aan. Ze groeien als ze ouder worden toch minder snel (gelukkig ;-))

:-oo Ik moet nog steeds ieder seizoen een nieuwe jas kopen voor M ;) De zomerjas die in april te groot was, is nu veeel te klein, laat staan vlg zomer. Misschien als 'ie 7 ofzo is, bedoel je dat?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 dec 2011 16:47

Toch doet Jurian al de 2e winter met zijn jas, broeken koop ik nieuw omdat ze versleten zijn maar qua maat is het niet nodig. al zat vorig jaar alles net iets ruimer, maar het past ng wel, gelukkig :D

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 dec 2011 16:51

Ik denk wel dat M recent een groeispurt heeft gehad, hij zit nu in mt 110-116. Dat is veel te wijd, maar qua lengte heeft hij 110 echt nodig :shock:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 16:52

@MissF ik krijg hem niet eens fatsoenlijk aan haha dus hij moet gewoon terug :lol: Ik ben ook van de ''nette'' jassen maar deze jas is alleen voor in de kinderwagen in de maxicosi heeft ze een heel mooi vest wat mijn ma gebreid heeft (kak modelletje :wink: )
De jas is wel een beetje getailleerd dat maakt hem wel erg leuk.

Vind het wel moeilijk of ik 80 of 86 moet nemen want hij valt volgens mij giga klein uit Nina draagt van truitjes 68. Van maat 74 draagt ze alleen jurkjes.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 07 dec 2011 17:38

waarom probeer je ze niet gewoon?
Afbeelding

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 07 dec 2011 20:45

LauraC schreef: :-oo Ik moet nog steeds ieder seizoen een nieuwe jas kopen voor M ;) De zomerjas die in april te groot was, is nu veeel te klein, laat staan vlg zomer. Misschien als 'ie 7 ofzo is, bedoel je dat?

Haha, ik bedoel meer dat als 74 nu te klein is, dat 86 wel erg groot is. In het begin groeien ze nogal snel uit de maat, maar als ze ouder worden toch minder...
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 07 dec 2011 21:29

liefie schreef:@MissF ik krijg hem niet eens fatsoenlijk aan haha dus hij moet gewoon terug :lol: Ik ben ook van de ''nette'' jassen maar deze jas is alleen voor in de kinderwagen in de maxicosi heeft ze een heel mooi vest wat mijn ma gebreid heeft (kak modelletje :wink: )
De jas is wel een beetje getailleerd dat maakt hem wel erg leuk.

Vind het wel moeilijk of ik 80 of 86 moet nemen want hij valt volgens mij giga klein uit Nina draagt van truitjes 68. Van maat 74 draagt ze alleen jurkjes.

Is hij een beetje te klein? Of veel te klein? Daar zou ik naar kijken denk ik... Als je em gekocht heb ik waar ik denk: ze zegt dat ze niet opmeet, maar bij mij heeft ze wel wat opgemeten :-oo
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 21:33

@Parkiet Ik krijg hem gewoon bijna niet aan dus echt wel te klein dichtdoen zou misschien net gegaan zijn en ze had niet eens dikke kleding aan (tricot jurkje en een romper eronder... Zal morgen wel eens een mailtje sturen of ze de 80 en 86 op wil meten :lol:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 07 dec 2011 21:38

Ik kreeg net vandaag ook een setje van dat merk binnen trouwens, viel zeker een maat kleiner (had 74 gekocht, zat krap terwijl ze nog mooi in 68 past), en normaal valt dit merk wel vrij ruim geloof ik.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 21:49

De meeste kleertjes die ik van dirkje heb vallen ruim daarom had ik 74 gedaan maar hij valt erg klein... Wel leuk zoveel korting heb gelijk kleertjes voor de kleine van onze vrienden besteld :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 dec 2011 10:16

pfff... Manoël kan traplopen... handig.. maar niet heus... heb em de afgelopen dagen al wel 100 keer van de trap gehaald.. maar hij vindt het wel een leuk spelletje geloof ik, want hij gaat al lachend lopen naar de trap en gaat snel omhoog...

Het is wel een leuke leeftijd zo.. zo heerlijk zo'n wandelend eigenwijs dreumesje in de kamer.. Hij gaat nu steeds meer woordjes zeggen.. en hij kan nu zn oren aanwijzen, zn haren en zn voeten.. hij weet ook wat de neus is, maar die kan hij alleen bij anderen aanwijzen :lol: :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 dec 2011 10:19

heerlijk he tj :D Volgens mij heb ik Jurian toen gewoon snel aangeleerd hoe hij ook weer naar beneden kon, dan is het niet zo erg ;) En traphekjes zijn ook wel handig, al vergat ik die regelmatig dicht te doen.

Jurian was gister opeens ziek, meer dan 39 graden koorts. En vandaag helemaal niks meer aan de hand. Apart dat zoiets zo snel kan bij kinderen.

Terug naar “Archief”