Fijn dat die het er zelf ook mee eens is en anders de kookwekker eens uitproberen. Al weet ik uit ervaring ook wel als het een mooi boek is dan denk ik dit hoofdstuk uitlezen dan ga ik slapen, ach nog eentje het is net zo mooi enz

.... Al lees ik door de weeks als ik er vroeg uit nooit, ik ben dan zo moe dat ik soms terwijl de lamp nog brand in slaap val.
Een avond in de week pas ik bij een gezin op, meestal lees ik voor de jongste nog even voor. Ik weet dat het ene meisje graag lezen mag, dan laat ik haar bijv. wel eens de laatste 3 bladzijde van het hoofdstuk aflezen. Dan zeg ik ook tegen haar daarna moet je gaan slapen want het is al laat en morgen moet je weer naar school, je kunt beter als je morgen vroeg wakker bent verder gaan lezen. Dan beloofd ze het mij ook, breng ik een 3 kwartier later de oudste naar bed, ligt de bladzijde gerust 3 hoofdstukken verder of ze ligt nog telezen

! Vorige week mocht ze van mij niet meer lezen, ook omdat ze chagarijnig was en vroeg moest gaan slapen van haar ouders, ik haar uitgelegd dat ik het niet leuk vind als ze mij beloofd om niet tedoen en het vervolgens wel te doen. Zegt ze jamaar ik was het vergeten en het waren maar 3 bladzijde

.
Wat de toekomst brengen moge........