Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 sep 2010 21:21

ow, hier gewoon speelgoed in bed... van duplo tot boekjes. ALs het weer teveel wordt haal ik het er een keer weer uit. Slapen doet ze toch wel, omda thet donker is en ze toch niks kan zien en overag kan ze er lekker mee spelen als ze niet wil slapen. Hoeft ze ook niet als een idooot liggen schreeuwen.

hier de mobiel van vtech.. moet je ff op googlen, zitten vijf beestjes aan, rustgevende muziek, natuurlgeluiden of liedjes. dus drie standen, plus nog een lichtje wat erop zit en je kan em ook nog harder en zachter doen, en kiezen tussen 10-15-20 minuten aan. ALs de mobiel vervolgens uitgaat omdat de tijd verstreken is en het kindje gaat huilen gaat die weer automatisch aan.

kost maar: 31.95 bij de wehkamp en 35 euro bij de prenatal!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 sep 2010 21:25

hier geen mobiel.. wel een babygym waar hij nu al mee speelt

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 sep 2010 21:26

Als Michael speelgoed meeneemt naar bed, wordt het of gebruikt om ondeugend mee te zijn, of hij gaat niet slapen. Maar hij heeft eerlijk waar nooit de behoefte gehad om speelgoed mee naar bed te nemen.
Vanmiddag stond ik even te kijken, ik zette zijn beker op de tafel waar het vanaf rolde. Hij moest erg lachen en zei toen: Uh oh, Michael beker! Ik wist niet eens dat hij beker kon zeggen :oops:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 sep 2010 10:36

Ik liep vanochtend met Michael naar de kapper en tegen de tijd dat we er waren was Michael helemaal hieper de pieper. We zagen namelijk, binnen 5 minuten: een vliegtuig dat boven ons hoofd opsteeg, 2 tractors, 2 motors, een brandweerauto en een kraanwagen :mrgreen: Nou dan kun je 'm opdweilen hoor :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 sep 2010 18:31

onze koekiemonsters :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 sep 2010 18:55

Wat een onwijs leuke foto TJ!
@Saartje, wij hebben de mobile van Fisher Price met licht en figuurtjes eraan gekregen, en dat was een heel fijn ding, heel rustige klassieke muziek.
We hadden ook eentje van Prenatal, maar die was binnen de kortste keren stuk en maakte een herrie. De figuurtjes waren wel leuker dan die van Fisher Price, dus die hebben we gewisseld.

Jurian heeft vandaag mijn man buitengesloten. Ik was winkelen met mijn moeder, mijn man stond buiten de deur te schilderen, Jurian was binnen. Mijn deed de achterdeur dicht, zodat Jurian niet naar buiten zou lopen, maar Jurian draaide toen doodleuk de sleutel om. En hij snapte niet hoe hij hem weer open kreeg gedraaid. Heeftie 3 kwartier in de bijkeuken zitten spelen (dat mag normaal gesproken nooit, want daar staat van alles waar hij niet aan mag komen, maarja, de achterdeur komt nu eenmaal in de bijkeuken uit ;) ), en uiteindelijk kwam ik thuis om hem te bevrijden. Hij was toen wel een beetje overstuur, arm kind. Voortaan nooit meer zonder sleutel naar buiten :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 04 sep 2010 20:33

Saartje, als je verwacht em veel te gebruiken zou ik wel voor een goede gaan... Wij hebben een gekocht die vrij goedkoop was, en er vallen toch al vrij gauw tonen uit het muziekje, soms wel vals en het draaiknopje loopt aan tijdens het spelen ](*,)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 sep 2010 20:47

Leuke foto TJ!
Hier 1 van Michael vandaag. We zijn naar een boerderij geweest. Heb Michael denk ik nog nooit zo snel zien rennen ;)
Michael en de tractor

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 sep 2010 22:00

@TJ: Leuk, die boys in dezelfde t-shirts.. Mooie knullen hoor! Be proud!
@MissF: grijns... maar wat zal je man zich opgelaten hebben gevoeld!
@Laura: oordoppen en oogkleppen :-oo

Hier wezen shoppen. Had al antraciete jas voor Anna Sofie gekocht maar werd vanmiddag verliefd op een zilveren van Eager Beaver.. dus, nu maar 1 voor netjes en 1 voor spelen :mrgreen:

Anna Sofie vindt de au-pair helemaal leuk, dus dat zit wel goed voor de periode! Het is een leuk meisje dat de handen wel uit de mouwen steekt! Ik ben alleen bang dat ik er wel weer aan moet wennen als ze weg is. (erg makkelijk als je gaat shoppen en Anna Sofie is het zat dat ze haar meeneemt naar een speelplaats en wij verder kunnen gaan....)
Time flies when you have none!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 sep 2010 22:25

ze hebben ze ook (bijna) nooit tegelijk aan, maar we wilden er even een foto van :lol: :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 sep 2010 22:25

leuke foto's sterretje en laura!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 05 sep 2010 09:04

@Sterretje: waarom hebben jullie een au-pair? Heeft het een specifieke reden: te druk, voor de kinderopvang, ...? Of is het puur luxe? Ben gewoon heel erg benieuwd! Het lijkt me namelijk nogal wat, om zo'n meisje in huis te hebben!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 sep 2010 12:39

Oh wat een Moppie! En die onderste jas, om te kwijlen zo gaaf! De bovenste is mijn smaak niet echt, zulk soort dikke jassen zijn er dus ook voor jongens erg veel, en ik hou er gewoon niet zo van. maar zo'n onderstende wilde ik dus voor Jurian in de jongensvariant en in het donkerblauw, maar die waren mij te duur.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 sep 2010 12:55

De onderste jas heeft ook meer mijn voorkeur....super leuk. Voor Hugo wilde ik ook eerst zo'n soort jas, maar ben uiteindelijk voor de andere soort ( glanzende pofjas om het zo maar te noemen) geslaagd. Ik heb hem beide jassen aan laten passen en zo opgepofte jas stond Hugo veel stoerder. Ik vond hem eigenlijk in eerste instantie veel te duur, maar toen hij hem aan had, was ik verkocht ( volgende keer dus gewoon niet aantrekken :mrgreen: ) Hugo heeft zo'n jas in het knalgroen met aquablauw en met zijn blonde haar en donkerbruine ogen staat dat echt super.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 05 sep 2010 17:50

Klinkt leuk, AJL, die felle kleuren.

Kindlief zit net mijn zijn duplo te spelen, staat hij ineens op en zegt: "Mama bed toe, slapen!"

Hij wil naar bed. En zo zal het geschieden. :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”