Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:dan had ik 3 jaar lang elke keer een nep-eisprong. Iemand vertelde zelfs (niet hier op het forum) dat ik helemaal geen kramp kon hebben met de pil. Ja hoor, die gaat mij ff vertellen of ik kramp heb of niet. Volgens mij voel ik dat toch echt nog zelf het beste
het kan idd ook vals alarm zijn maar diegene suggereerde dat ik helemaal ook geen kramp kon hebben. Dat vond ik te ver gaan. Maar ik had altijd een slijmerige afscheiding precies 2 weken nadat ik ongesteld was geweest. Wat was dat dan?Marnix schreef:Hoe weet je dat wat je voelt ook daadwerkelijk een eisprong is en dat het ook echt gebeurt en niet een "vals alarm" is wat je lichaam afgeeft?
Nina87 schreef:De pil laat je lichaam denken dat je al zwanger bent, en dus krijg je geen eisprong. Kan natuurlijk wel dat je iets anders voelt rond die tijd van de maand.
Ik ben nu bijna een maand bezig maar ik ben er nog niet zo over te spreken. Ik merk vooral aan mezelf dat ik veel minder eetlust heb omdat ik me best vaak misselijk voel. En ik had me net voorgenomen om meer te gaan eten... Dit staat wel in de bijsluiter als een normale bijwerking maar ik hoop wel dat het nog minder wordt.
Jo'tje schreef:Afscheiding zegt niets over wel/geen eisprong. Die kan heus wel veranderend zijn ook al ben je aan de pil.
jans1 schreef:Ik ben nu weer bijna aan het einde van mn strip.. Heb 3 maanden niet geslikt, maar de laatste 2 weken heb ik wel elke dag ff een heftige kramp, voelt echt als menstruatie kramp.. Is dat dan normaal??
nita schreef:jans1 schreef:Ik ben nu weer bijna aan het einde van mn strip.. Heb 3 maanden niet geslikt, maar de laatste 2 weken heb ik wel elke dag ff een heftige kramp, voelt echt als menstruatie kramp.. Is dat dan normaal??
kan normaal zijn, zeker in het begin als je weer gaat starten met de pil
heb je dezelfde pil als eerst?
vergeet ook niet dat je een stoot hormonen krijgt waar je lichaam aan moet wennen
ik zou zeggen kijk het nog even aan, merk je bij de volgende strip dezelfde klachten, vraag dan of je een andere pil kan krijgen
als je dezelfde pil als eerst heb en je heb deze klachten nooit gehad, dan vind ik het wel vreemd
heb je links of rechts pijn? of merk je daar geen verschil in?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten