Moderator: Moderafo's
whahabloempie schreef:Eergister schreef ik nog dat Thomas los begint te lopen. Gister liep hij opeens van de ene kant van de kamer naar de andere kant!![]()
Hij loopt nu bijna de hele dag, alleen als hij valt kan ie nog niet zelf midden in de kamer opstaan, dus dan kruipt hij gewoon verder.
Het grappige is dat mijn man en ik helemaal enthousiast zijn, klappen en complimentjes geven, terwijl Thomas het de normaalste zaak van de wereld schijnt te vinden. Hij is helemaal niet van zichzelf onder de indruk!![]()
bloempie schreef:Eergister schreef ik nog dat Thomas los begint te lopen. Gister liep hij opeens van de ene kant van de kamer naar de andere kant!![]()
Hij loopt nu bijna de hele dag, alleen als hij valt kan ie nog niet zelf midden in de kamer opstaan, dus dan kruipt hij gewoon verder.
Het grappige is dat mijn man en ik helemaal enthousiast zijn, klappen en complimentjes geven, terwijl Thomas het de normaalste zaak van de wereld schijnt te vinden. Hij is helemaal niet van zichzelf onder de indruk!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten