wij ehbben boven een grote fotolijst.... waar ik allemaal foto's in verknipt heb van de bruiloft... dus daar hangt bijna iedereen!
verder liggen er nog drie wassen voor vannacht, dus hopen dat julia veel wil drinken.. wnat anders kom ik niet rond

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:jamillah schreef:Galateia schreef:jamillah schreef:Galateia schreef:Jouw zoon heeft een hele gezonde aangeboren afkeer van strijkijzers
Dan ook van de rest van het meubilair. Hij wordt later vast sloper of leraar latijn grieks en KCV
dat laatste dat zou zo maar eens kunnen
Inderdaad, want als ik nu aan hem vraag naar welke school hij later gaat dan zegt hij: 'Gymnaaasium.'
Hij is welkom in mijn lessen. Gaan we samen over strijkijzers lullen
lammetje schreef:ik vind het juist leuk om huishoudelijke apparaten te krijgen voor mn verjaardag, maar dan wel leuke dingen zoals een keukenmachine voor taarten te maken oid. Ik heb een hekel aan van die kadootjes waar je niks mee doet, in de vensterbank neermikt en hoopt dat Sarah het ooit kapot gooit![]()
Fotolijstjes vind ik erg leuk, maar dan wel van hetzelfde soort per kamer of gedeelte van de muur. Niet overal wat anders, andere kleuren en materiaal...
paprikameisje2 schreef:wat eenb ezige huisvrouwen... kom je een halve dag niet, ben je bijna een hele dag nodig om bij te lezen![]()
wij ehbben boven een grote fotolijst.... waar ik allemaal foto's in verknipt heb van de bruiloft... dus daar hangt bijna iedereen!
verder liggen er nog drie wassen voor vannacht, dus hopen dat julia veel wil drinken.. wnat anders kom ik niet rond
Galateia schreef:Wat je zoal voor je verjaardag kan vragen... ik noem maar even een selectie van dingen die ik vraag:
- zelfgebreide sjaal
Galateia schreef:Wat je zoal voor je verjaardag kan vragen... ik noem maar even een selectie van dingen die ik vraag:
- bioscoopbonnen
- lingerie
- mini-abonnement op je favoriete tijdschriften
- kussenhoezen met plofkussens die het goed doen in kussengevecht
- lekkere plaid/deken die uitgewoond kan worden op de bank
- leuke foto's,
- boeken (over kunst, cultuur, dans, wat je ook maar interesseert), bureaulamp
- kaarsendingen
- portemonnee
- kaartjes voor een voorstelling (waar je naar toe zou willen)
- kledingbon
- gezichtsmasker
- gouden armbandjes (dunne gouden armbandjes hoeven niet duur te zijn)
- zelfgebreide sjaal
- digitale fotolijst
- leuke film
- je favoriete tv-serie op DVD
- ???
En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten