Moderator: Moderafo's
Rufi schreef:Merisja schreef:@Annet: Op zich mag het wel speelgoed zijn, hoor, maar ze heeft al zo veel! En met veel bedoel ik meer: van alles wat. Wat dingen van My Little Pony, wat barbies, keukentje, kassa etc. Eigenlijk wil ik haar iets geven wat je telkens uit kunt breiden. Kan met My Little Pony ook wel, maar dan heb je vaak toch weer dingen van hetzelfde. Zelf zat ik ook te denken aan Playmobiel, maar is dat wel echt leuk? Verder is een make up doos ook een goeie! 't Is echt zo'n tuttebel, die vindt dat natuurlijk super!
Sorry, je dochter wordt 4 en dan vind je een make-updoos een leuk cadeau? Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind dat niks. Die kinderen zijn daar tegenwoordig toch al zo vroeg mee. Er zijn al meisjes die in groep 7 elke dag helemaal opgeschilderd naar school gaan. Dat wil je toch niet stimuleren?
Als ze dan toch van tutten houdt dan zou ik misschien eerder kiezen voor een knutselset waarmee ze zelf sieraden kan maken.
*Annet* schreef:Merisja, mijn dochter kreeg voor haar eerste verjaardag oorbellen!
sommigen vonden mij wreed, maar met een enting krijgt ze toch ook een prik en dat zijn ze ook zo weer vergeten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten