Anders maar met de lactatikundige, dacht zelf evt nog eerst met een tepelhoede te proeren? zodat hij wat stevigs in zijn mond heeft? ipv zo zappig tepeltje

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:schipje: hij is nu rustiger nu ik bijna alle melk vermijd, dus ook geen melk meer in de koffie ed. Dat deed ik soms ook royaal. maar kan dat al na twee dagen? Zelfs op het kdv vonden ze hem zoooo relaxt en ontspannen, hij slaapt gewoon weer. Ze vonden het daar opvallend dat hij altij dhuilde, zelfs in de slaap.
Straks zit het tussen mijn oren, dan denk ik dt ik de melk weglaat en dat hij rustig is. Of kan dat echt zo zijn?
toppie schreef:Hebben jullie ook wel eens van fingerfeed gehoord?
De kans is groter om zo een baby weer terug aan de borst te krijgen dan voeden met een tepelhoedje.
Ik heb er zelf een cursus voor gevolgd.
Als iemand er echt meer over wil weten mag je me even PB-en.
blompje schreef:Dag leegkolven is niet perse nodig hoor... heb hier 10 maanden lang volledig bv gegeven, altijd met tepelhoedje en heb er nooit bij hoeven kolven en geen borstontsteking gehad... Hier was de borst altijd zo leeg als maar zijn kan na het voeden.
Fijn dat hij nou het nou beter doet, geniet ervan! Bv geven vond ik zo mooi...
paprikameisje2 schreef:ik hoefde ook niet leeg te kolven, t was toen gewoon vanzelf gestopt na het stoppen van juul...
even een uptate van deze kant. Ik zit sinds eergister aan het strenge dieet, k mag echt haast niksen tis ook wel goed voor de kilo's volgens mij. Zitnu ook wer aan droge rijstewafels.. bluh.. maar we doen het zodat we eindelijk een slapend kind hebben.
Hij heeft vanmorgen drie uur achtereen geslapen en nu is hij ook al bezig met zijn derde! heerlijk.. weet niet wa tij overkomt.![]()
schipje, heb jij nog concrete tips wat je wel en niet mag?
Memmem schreef:Geniet er lekker van paprikameisje, wil hij nu ook weer aan de borst drinken of kolf je nu nog?
Schipje schreef: Ja, fingerfeeding is natuurlijk veel beter. Maar kindje van ppm is al veel ouder dus drinkt veel grotere hoeveelheden en heeft ook al uit een fles gedrongen dus heeft het niet zoveel zin meer. Ik doe het regelmatig in mijn werk en bij eigen dochter ook gedaan maar als een kindje bijv. 50 cc drinkt (zo rond dag 5) is dat al heel veel voor fingerfeed. Dan ben je echt de hele dag met voeding bezig. Dat ben je in het begin zowieszo al vind ik ook al loopt het allemaal 'normaal'.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten