Maar volgens mij kun je wel als indiaan gaan, ik dacht in een trailer tenminste een indiaan gezien te hebben. Witte Veder denk ik
Moderator: Moderafo's
Berjan schreef:Dat wordt echt zo'n mooi spel he![]()
Maar volgens mij kun je wel als indiaan gaan, ik dacht in een trailer tenminste een indiaan gezien te hebben. Witte Veder denk ik
Faramir schreef:Heb zojuist 2010 FIFA world cup gekocht. De demo beviel wel.
Laatst zag ik dat er ook een nieuwe transformers game aan zat te komen. Die zag er wel veelbelovend uit. En aangezien ik enig jeugdsentiment bij de transformers heb leek het me al helemaal leuk. Ik sta er nog wel een beetje huiverig tegenover daar de vorige twee transformers games om te huilen waren (van horen zeggen).
Mortlach schreef:Berjan schreef:Dat wordt echt zo'n mooi spel he![]()
Het lijkt me sterk dat je niet als indiaan kan spelen, het hoort helemaal bij de setting natuurlijk, dus ze zullen er vast iets mee gedaan hebben.
Faramir schreef:Heb zojuist 2010 FIFA world cup gekocht. De demo beviel wel.
Laatst zag ik dat er ook een nieuwe transformers game aan zat te komen. Die zag er wel veelbelovend uit. En aangezien ik enig jeugdsentiment bij de transformers heb leek het me al helemaal leuk. Ik sta er nog wel een beetje huiverig tegenover daar de vorige twee transformers games om te huilen waren (van horen zeggen).
Faramir schreef:Dat Fifa is een beetje overweldigend. Tenminste de vele opties en de besturing. Gelukkig kun je een noob besturing inschakelen. Dan kan ik er rustig even ingroeien. Maar best wel erg vermakelijk als je scoort.
Mortlach schreef:Op kantoor zijn er tijden dat er ineens fanatiek gevoetbald wordt. Of dat dan PES of FIFA is, weet ik niet. Allebei geloof ik. Maar ik geef niks om sportspelletjes. Ik heb wel een keertje meegedaan, maar had dan na een paar minuten al dat het me niet kon bekoren.
mohamed schreef:Ik vond het ook vies tegenvallen, zoals bijna altijd het geval is met die superhelden spellen naar mijn smaak.
Dan denk ik bijvoorbeeld ook aan Spiderman, het idee is leuk, maar de uitwerking doet het jeugdsentiment geen recht.
Als je van vecht spellen houdt kun je het beste iets kopen wat door Japanners gemaakt is.
Mortlach schreef:Even twee spellen die binnenkort uitkomen waar ik erg naar uitkijk.
3D Dot Game Heroes (14 mei)
Prince of Persia, The Forgotten Sands (28 mei)
Iemand anders nog spellen waar naar uitgekeken wordt? Behalve Red Dead Redemption en Super Mario Galaxy 2 dan
Mortlach schreef:Ik heb de trailer van S&P wel even bekeken, maar laat deze parel toch aan me voorbijgaan denk ik...
Ondertussen geeft Edge Super Mario Galaxy 2 een dikke tien. Toch de laag stof maar weer eens van de Wii blazen tegen die tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten