games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Berjan

Re: games

Berichtdoor Berjan » 03 mei 2010 18:14

Dat wordt echt zo'n mooi spel he =D>

Maar volgens mij kun je wel als indiaan gaan, ik dacht in een trailer tenminste een indiaan gezien te hebben. Witte Veder denk ik

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 mei 2010 18:32

Berjan schreef:Dat wordt echt zo'n mooi spel he =D>

Maar volgens mij kun je wel als indiaan gaan, ik dacht in een trailer tenminste een indiaan gezien te hebben. Witte Veder denk ik

Het lijkt me sterk dat je niet als indiaan kan spelen, het hoort helemaal bij de setting natuurlijk, dus ze zullen er vast iets mee gedaan hebben.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Faramir

Berichtdoor Faramir » 03 mei 2010 20:32

Heb zojuist 2010 FIFA world cup gekocht. De demo beviel wel.

Laatst zag ik dat er ook een nieuwe transformers game aan zat te komen. Die zag er wel veelbelovend uit. En aangezien ik enig jeugdsentiment bij de transformers heb leek het me al helemaal leuk. Ik sta er nog wel een beetje huiverig tegenover daar de vorige twee transformers games om te huilen waren (van horen zeggen).

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 mei 2010 20:48

Faramir schreef:Heb zojuist 2010 FIFA world cup gekocht. De demo beviel wel.

Laatst zag ik dat er ook een nieuwe transformers game aan zat te komen. Die zag er wel veelbelovend uit. En aangezien ik enig jeugdsentiment bij de transformers heb leek het me al helemaal leuk. Ik sta er nog wel een beetje huiverig tegenover daar de vorige twee transformers games om te huilen waren (van horen zeggen).

Ja, ik zou daar zeker even mee wachten tot er een aantal reviews beschikbaar zijn.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 04 mei 2010 11:49

Dat Fifa is een beetje overweldigend. Tenminste de vele opties en de besturing. Gelukkig kun je een noob besturing inschakelen. Dan kan ik er rustig even ingroeien. Maar best wel erg vermakelijk als je scoort.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 04 mei 2010 12:47

Op kantoor zijn er tijden dat er ineens fanatiek gevoetbald wordt. Of dat dan PES of FIFA is, weet ik niet. Allebei geloof ik. Maar ik geef niks om sportspelletjes. Ik heb wel een keertje meegedaan, maar had dan na een paar minuten al dat het me niet kon bekoren.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2010 18:29

Mortlach schreef:
Berjan schreef:Dat wordt echt zo'n mooi spel he =D>

Het lijkt me sterk dat je niet als indiaan kan spelen, het hoort helemaal bij de setting natuurlijk, dus ze zullen er vast iets mee gedaan hebben.

Dat hangt af van wanneer het zich afspeelt, als dat na 1900 is zul je waarschijnlijk alleen Indianen in de reservaten aantreffen en dat zal wel te politiek incorrect zijn. ;)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2010 18:41

Faramir schreef:Heb zojuist 2010 FIFA world cup gekocht. De demo beviel wel.

Ik vond het ook vies tegenvallen, zoals bijna altijd het geval is met die superhelden spellen naar mijn smaak.
Dan denk ik bijvoorbeeld ook aan Spiderman, het idee is leuk, maar de uitwerking doet het jeugdsentiment geen recht.

Als je van vecht spellen houdt kun je het beste iets kopen wat door Japanners gemaakt is. Die zijn meesters in het maken van games en in de vechtsporten. Ik heb een grote voorliefde voor oosterse vechtkunst en ontwerpers, wat mij niet geheel onbevooroordeeld maakt, maar ik speel momenteel Ninja Gaiden voor de zoveelste keer. Dat is een van de weinig games met een zeer hoge replay waarde. Niet omdat het zo'n geweldige adventure is, maar puur en alleen vanwege het vechten en de uitwerking daarvan.
Afbeelding

Ninja Gaiden schijnt een bizar hoge moeilijkheidsgraad te hebben.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2010 18:45

Faramir schreef:Dat Fifa is een beetje overweldigend. Tenminste de vele opties en de besturing. Gelukkig kun je een noob besturing inschakelen. Dan kan ik er rustig even ingroeien. Maar best wel erg vermakelijk als je scoort.

Zet het commentaar maar eens op Engels, dat is lachen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2010 18:46

Mortlach schreef:Op kantoor zijn er tijden dat er ineens fanatiek gevoetbald wordt. Of dat dan PES of FIFA is, weet ik niet. Allebei geloof ik. Maar ik geef niks om sportspelletjes. Ik heb wel een keertje meegedaan, maar had dan na een paar minuten al dat het me niet kon bekoren.

Het is een spel waar je even de tijd voor moet nemen, maar ieder zijn voorkeur. Ik speel af en toe wel graag eens een voetbalspel, terwijl ik niet van voetbal houd.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 04 mei 2010 19:39

mohamed schreef:Ik vond het ook vies tegenvallen, zoals bijna altijd het geval is met die superhelden spellen naar mijn smaak.
Dan denk ik bijvoorbeeld ook aan Spiderman, het idee is leuk, maar de uitwerking doet het jeugdsentiment geen recht.

Nostalgie is altijd gevaarlijk als reden voor een aankoop. De rooskleurige bril van de goeie herinnering kan vaak toch niet verbloemen dat spellen en tekenfilms vroeger gewoon ruk waren. Vaak is het beter de herinnering de herinnering te laten en jezelf niet te confronteren met de harde realiteit, namelijk dat de techniek de afgelopen 20 jaar wel erg hard vooruit is gegaan.

Als je van vecht spellen houdt kun je het beste iets kopen wat door Japanners gemaakt is.

kuchekuche GoW I, II & III, kuchekuch. :-oo

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 mei 2010 13:11

Even twee spellen die binnenkort uitkomen waar ik erg naar uitkijk.

3D Dot Game Heroes (14 mei)
Prince of Persia, The Forgotten Sands (28 mei)

Iemand anders nog spellen waar naar uitgekeken wordt? Behalve Red Dead Redemption en Super Mario Galaxy 2 dan ;-)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 06 mei 2010 18:36

Mortlach schreef:Even twee spellen die binnenkort uitkomen waar ik erg naar uitkijk.

3D Dot Game Heroes (14 mei)
Prince of Persia, The Forgotten Sands (28 mei)

Iemand anders nog spellen waar naar uitgekeken wordt? Behalve Red Dead Redemption en Super Mario Galaxy 2 dan ;-)

Sin and Punishment: Star Successor gooit hoge ogen.

Afbeelding

Sin & Punishment 2 is een onrail third person shooter. Je begint met het kiezen van één van de personages van deze game: Isa of Kachi. Na een personage gekozen te hebben, kun je meteen beginnen met een flink portie knallen. Al rennend en vliegend verplaatst het figuurtje zich vanzelf over het beeld. De loop-, vlieg- en springbewegingen die je zelf uitvoert, beperken zich tot het beeldscherm terwijl de wereld voorbij komt door automatisch te bewegen. Terwijl je hier mee bezig bent, komen er talloze monsters op de voorgrond en achtergrond langs die jou allemaal een kopje kleiner proberen te maken door te schieten of te slaan.

Bron

Ik zal Sin and Punishment vanavond of morgen eens proberen, ook al ben ik niet zo kapot van rail shooters. Waar ik wel reikhalzend naar uitkijk zijn de volgende twee games voor de PS3.

Kojima’s nieuwste Metal Gear Solid-titel, Peace Walker, lijkt naast een een PSP™ release ook een PS3™ release te krijgen. Althans, zo bleek uit een interview met uitgever Konami.

Als het namelijk aan Konami ligt krijgt Peace Walker, in de reeks ook wel Metal Gear Solid 5 genoemd, een release via de PlayStation®Store maar met de mogelijkheid om de game via de PS3™ te spelen. Dit zou natuurlijk alleen maar een pluspunt zijn aangezien er naast een ongetwijfeld sterk verhaal, een online multiplayer aanwezig is die nog het meeste weg zal hebben van Metal Gear Online. Zoals gewoonlijk is het nog even afwachten of dat daadwerkelijk het geval zal zijn. Maar de kans is in ieder geval vrij groot.

Afbeelding

Hideo Kojima, de man achter de Metal Gear Solid series, heeft zojuist nieuwe details vrijgegeven over Metal Gear Solid: Rising.

Het onderstaande bericht komt letterlijk van de Twitterpagina van Hideo Kojima.

“The next MGS… “RISING.” this game will create new users, be developed by the new generation, a new MGS, but on the other hand, “PW” is made by Hideo Kojima, a new but classical MGS. PW is a new type of game design and experimental for future endeavours. So it is hard to say it will finish with one game… “

Afbeelding

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 06 mei 2010 21:19

Ik heb de trailer van S&P wel even bekeken, maar laat deze parel toch aan me voorbijgaan denk ik...

Ondertussen geeft Edge Super Mario Galaxy 2 een dikke tien. Toch de laag stof maar weer eens van de Wii blazen tegen die tijd.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 07 mei 2010 07:13

Mortlach schreef:Ik heb de trailer van S&P wel even bekeken, maar laat deze parel toch aan me voorbijgaan denk ik...

Ondertussen geeft Edge Super Mario Galaxy 2 een dikke tien. Toch de laag stof maar weer eens van de Wii blazen tegen die tijd.

Uiteraard, elke hardcore gamer kocht zijn Wii in eerste instantie vanwege Mario en Zelda!

Terug naar “Archief”