Moderator: Moderafo's
[S] schreef:Ness schreef:mooi..![]()
Je hebt een heel duidelijke stijl, dat valt me telkens op..
dank je...
duidelijke stijl? kan dat specifieker?
ik had juist het idee dat er weer verandering in mijn stijl zat, maar misschien is dat maar klein en persoonlijk
TheShadow schreef:[S] schreef:Ness schreef:mooi..![]()
Je hebt een heel duidelijke stijl, dat valt me telkens op..
dank je...
duidelijke stijl? kan dat specifieker?
ik had juist het idee dat er weer verandering in mijn stijl zat, maar misschien is dat maar klein en persoonlijk
Wat ik hier al eerder gzegd heb denk ik dat M.C. Escher een groot voorbeeld voor je is. Ik zie je daar wel meer heentrekken.
M.C. Escher schreef:Ik heb voor wiskunde nooit een voldoende gehaald. Het leuke is, ik schijn wiskundige theorieën aan te snijden zonder het zelf te weten. Nee hoor, ik was een heel dom jongetje op school. En dan te bedenken dat wiskundigen hun boeken illustreren met mijn prenten! En dat ik met al die wijze mannen omga als frère et compagnon. Ze kunnen zich helemaal niet voorstellen dat ik er niets van snap.
M.C. Escher schreef:Een dame belde me eens op en zei: “Meneer Escher, ik ben helemaal weg van uw werk. In uw prent Reptielen hebt u zo treffend de reïncarnatie uitgebeeld!” Ik heb toen gezegd: “Mevrouw, als u dat erin ziet, zal het wel zo zijn.”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten