Moderator: Moderafo's
Eehh kan wel, weet ik niet meer eigenlijkHet Weermannetje schreef:Hihi, wel het gevolg maar zelfmoord is niet de ziekte zelf! Daar draaide deze discussie toch om?
@mic schreef:Eehh kan wel, weet ik niet meer eigenlijkHet Weermannetje schreef:Hihi, wel het gevolg maar zelfmoord is niet de ziekte zelf! Daar draaide deze discussie toch om?. Maareeh waarom was het ook alweer belangrijk of het nou de ziekte zelf was of de oorzaak? (*is de draad van de discussie kwijt*
Het Weermannetje schreef:Ja maar hij vroeg waarom dit geopend was, was iets te ver terug gegaan, sorry hoor.
Ik denk niet dat je mag oordelen over of zelfmoord verdoemenis is.
Marnix schreef:Ik denk niet dat je mag oordelen over of zelfmoord verdoemenis is.
Ik denk dat je dat wel mag. Ik denk dat je mag geloven dat hij nu bij God is. Dat is dan niet mijn mening... maar gebaseerd op Gods verbondsbeloften.
Don Chaot schreef:Een vriend van me heeft een paar maand terug zelfmoord gepleegd.
Hij was christen. Maar depressief.
Ik denk niet dat je mag oordelen over of zelfmoord verdoemenis is.
Ik kan wel zeggen dat toen ik het hoorde van die vriend van me, dat ik wel een soort van rust ervaarde, over de vraag of iemand naar de hemel gaat of niet.
Die beslissing ligt bij God, ik kan daar verder niets over zeggen.
janneman83 schreef:Als er na dit leven niks zou zijn dan zou ik het ook niet erg vinden om te sterven. .Zou me dan eerder heerlijk lijken. Geen ellende en pijn meer.
Marnix schreef:Ik denk niet dat je mag oordelen over of zelfmoord verdoemenis is.
Ik denk dat je dat wel mag. Ik denk dat je mag geloven dat hij nu bij God is. Dat is dan niet mijn mening... maar gebaseerd op Gods verbondsbeloften.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten