Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor benefietdiner » 04 apr 2014 14:41

Marnix schreef:Jij spoort niet, je verkoopt alleen maar onzin, niks anders.
Marnix schreef:Het zijn allemaal boeven is een domme en ongenuanceerde uitspraak, ik reageerde even op dezelfde manier om dat duidelijk te maken. Dat er (13 procent van de jongeren is in aanrakong geweest met de politie) genoeg voorbeelden zijn van Marokkanen die boeven zijn is nog geen reden om hele bevolkingsgroepen weg te zetten als boeven. 13 procent is lang niet "allemaal".
Marnix zorgt behoorlijk voor verwarring: ?:|
Meer dan de helft Marokkaanse jongens komen in aanraking met politie
Op 22 jarige leeftijd
Autochtone Nederlanders 14 %
Allochtonen Nederlandse 20 %
Marokkaans 54 %
Surinaamse 43 %
Turkse 41 %
Bron:
http://content1b.omroep.nl/urishieldv2/ ... C_2010.pdf

antoon

Berichtdoor antoon » 04 apr 2014 14:45

Want er staan ook verzen in die anders geïnterpreteerd moeten worden dan dat ze er staan.

inderdaad zeggen Moslims dat het in de tijdsgeest van toen geschreven is, maar het blijft gevaarlijk.
Dus wat ontstaat er, het grootste deel van de Moslims die houden zich aan Ramadan, zuikerfeest hoofddoeken, en al die dingen, maar militante jongeren en ook ouderen zeggen, ja maar dit en dat heeft de profeet toch ook geschreven, en ze voegen daad bij woord . het blijft een gevaarlijke zaak

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 apr 2014 15:16

Natuurlijk. Dat verklaart de overvallen en zo. Dat moet van de islam....
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Bambi

Berichtdoor Bambi » 04 apr 2014 15:21

antoon schreef:inderdaad zeggen Moslims dat het in de tijdsgeest van toen geschreven is, maar het blijft gevaarlijk.
Dus wat ontstaat er, het grootste deel van de Moslims die houden zich aan Ramadan, zuikerfeest hoofddoeken, en al die dingen, maar militante jongeren en ook ouderen zeggen, ja maar dit en dat heeft de profeet toch ook geschreven, en ze voegen daad bij woord . het blijft een gevaarlijke zaak

Het enige gevaar is de mens zelf.
De mens die rottigheid overhoop wil halen, zal overal een excuus vandaan halen.
Iemand die bijv. vrouwen wil verkrachten, zal voor zijn daden een excuus zoeken:
*Is hij moslim, dan zegt hij dat de vrouwen ondergeschikt zijn, of het verkeerde geloof aanhangen.
(Ik heb zelfs gehoord, dat in oorlogsgebieden in Syrië en andere moslimlanden, door moslims van de andere stroming, moslimvrouwen worden verkracht, om die stroming uit te roeien.
Want een vrouw die verkracht is, is geen maagd meer, dus zal niet meer uitgehuwelijkt worden.
En zal dus zo niet meer voor nakomelingen zorgen.)
*Is hij atheïst, dan zegt hij dat een vrouw er om vroeg door haar uiterlijk, gedrag enz.
*Is hij Christen dan zal hij de smoes gebruiken dat hij opdracht heeft gekregen van God,
of dat hij in zijn huwelijk, waaruit hij niet mag scheiden, seks te kort komt,
of dat de vrouw het verkeerde geloof aanhangt.

De klu klux klan moordde en verkrachtte, omdat ze het blanke protestantisme wilden behouden en bestreed daarom zwarten, katholieken en joden.
(Ze sloten zich zelfs aan bij de nazi's.)
En die club is nog steeds aktief.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 04 apr 2014 17:14

rotterdam

ten eerste is mijn zoon strafrecht advocaat, en dat is wat anders dan "jurist".
Een jurist heeft geen Universitaire opleiding nodig om dat te worden.

Mocht ik ooit "aangeklaagd" worden voor mijn "belediging" richting zijne koninklijke hoogheid kroonprins El Hassan Bin Talal, pleit mijn zoon me wel vrij hoor.

Overigens is hij de jongere broer van wijlen koning Hussein van Jordanie.
Dat het Nederlandse koningshuis goeie betrekkingen heeft met Jordanie, zegt mij helemaal niks.
Dat is uiteraard hun eigen pakkie an.
Ooit de brief gelezen die koning Hussein op 25 jan. 1999 geschreven heeft aan zijn broertje?

Hij schrijft daar o.a. in en ik citeer: " Jordanie en DE GEHELE WERELD ZULLEN UW WERELD ZIJN".
Aardig he?

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 04 apr 2014 18:37

benefietdiner schreef:Meer dan de helft Marokkaanse jongens komen in aanraking met politie
Op 22 jarige leeftijd
Autochtone Nederlanders 14 %
Allochtonen Nederlandse 20 %
Marokkaans 54 %
Surinaamse 43 %
Turkse 41 %
Bron:
http://content1b.omroep.nl/urishieldv2/ ... C_2010.pdf

Ik mis nog de antillianen ;-)
En roemenen /bulgaren, waren toch ook niet zo kosher?
Weet je nog , een aantal jaren geleden mochten dergelijke statistieken naar ras helemaal niet openbaar gepubliceerd worden?
Er is heel wat veranderd.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 05 apr 2014 08:29

ineke-kitty schreef:rotterdam

ten eerste is mijn zoon strafrecht advocaat, en dat is wat anders dan "jurist".
Een jurist heeft geen Universitaire opleiding nodig om dat te worden.

Mocht ik ooit "aangeklaagd" worden voor mijn "belediging" richting zijne koninklijke hoogheid kroonprins El Hassan Bin Talal, pleit mijn zoon me wel vrij hoor.

Overigens is hij de jongere broer van wijlen koning Hussein van Jordanie.
Dat het Nederlandse koningshuis goeie betrekkingen heeft met Jordanie, zegt mij helemaal niks.
Dat is uiteraard hun eigen pakkie an.
Ooit de brief gelezen die koning Hussein op 25 jan. 1999 geschreven heeft aan zijn broertje?

Hij schrijft daar o.a. in en ik citeer: " Jordanie en DE GEHELE WERELD ZULLEN UW WERELD ZIJN".
Aardig he?

1) Een jurist of rechtsgeleerde is iemand die het recht bestudeert. Het is geen beschermde titel, hoewel men er in het spraakgebruik vaak mee doelt op iemand die is afgestudeerd in de rechtsgeleerdheid. Dus een jurist is niet altijd advocaat maar een advocaat is wel altijd een jurist.

2) Overigens is hij de jongere broer van wijlen koning Hussein van Jordanie.
Dus ? wat zeg ik dan ? Prins Hassan is de oom van koning.
Dat is hetzelfde hoor mevrouw.

3) Nee die brief heb ik nooit gelezen, wel heb ik gelezen dat deze prins wereldwijd alom wordt gewaardeerd. Maar ja, zoals zo vaak, Ineke-kitty weet het beter ](*,)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 05 apr 2014 08:45

ineke-kitty schreef:Mocht ik ooit "aangeklaagd" worden voor mijn "belediging" richting zijne koninklijke hoogheid kroonprins El Hassan Bin Talal, pleit mijn zoon me wel vrij hoor.

Nou mooie antichrist dan, die zich ff laat aanklagen en niks te zeggen heeft erover.
Ik las weleens een goed stuk, toen dacht ik nog dat Obama de antichrist was. Hij kwam ergens binnen in een dienst en ze gingen 'm allemaal aanbidden en hij ging allemaal wonderen doen.
Dat was satirisch natuurlijk.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 05 apr 2014 09:17

Vestigt op prinsen geen betrouwen 8)
En zeker niet en die de Zoon loochent..

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 05 apr 2014 09:17

Boerin: " nou, mooie antichrist dan, die zich ff laat aanklagen en niks te zeggen heeft erover"

Je weet niet waar je over praat .
Deze 'man' heeft uiteraard NU nog geen macht, maar zal die in de toekomst wel degelijk krijgen.
Volgens rotterdam is hij wereldwijd een zeer gewaardeerde figuur, en dat staat eveneens in de Schrift, dat de wereld hem in verbazing achterna zal lopen, juist vanwege het feit dat hij "vrede" zal brengen, in eerste instantie tussen de verschillende sekten binnen de Islam, en in het Midden Oosten in het bijzonder, inclusief Israel die er ook met grote voeten in zal trappen, want zullen zij zeggen: " Vrede, vrede, en geen gevaar".

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 05 apr 2014 09:28

ineke-kitty schreef:Boerin: " nou, mooie antichrist dan, die zich ff laat aanklagen en niks te zeggen heeft erover"

Je weet niet waar je over praat .
Deze 'man' heeft uiteraard NU nog geen macht, maar zal die in de toekomst wel degelijk krijgen.
Volgens rotterdam is hij wereldwijd een zeer gewaardeerde figuur, en dat staat eveneens in de Schrift, dat de wereld hem in verbazing achterna zal lopen, juist vanwege het feit dat hij "vrede" zal brengen, in eerste instantie tussen de verschillende sekten binnen de Islam, en in het Midden Oosten in het bijzonder, inclusief Israel die er ook met grote voeten in zal trappen, want zullen zij zeggen: " Vrede, vrede, en geen gevaar".

Hij is veel te oud, z'n neus staat scheef en wat ik zo even snel over 'm lees, voldoet ie er helemaal niet aan volgens mij, het zal een zeer knappe man zijn in de bloei van z'n leven met veel charisma. Ken Peters had erover gedroomd, door die droom kwam ie tot bekering. Hij weet hoe ie eruit ziet en heeft 'm nog niet gezien. Chinese bedelaartjes uit een weeshuis hebben het ook allemaal al gezien.
Adullam boys saw the super-man the world is wishing for, the great subject of worship
that Buddhism, Theosophy, Mohammedanism and other religions expect. In him they
saw the devil incarnated as a handsome, strong man in the beauty and strength of
young manhood.
http://hopefaithprayer.com/books/Vision ... _Baker.pdf
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 05 apr 2014 09:45

Neergeschoten door een varken.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2247 ... ler__.html

Marokkaanse gemeenschap omarmd criminelen.
En dat is nou waarom de islam en de marokkanen een probleem vormen wat betreft integratie.
In plaats van die criminelen keihard te veroordelen wordt er een collecte voor ze gehouden.
In die cultuur is het niet "ethisch" publiekelijk kritiek op elkaar te hebben.
Daarom horen ze hier gewoon niet thuis, ze zullen nooit integreren zolang ze hun cultuur niet loslaten.
Hun cultuur staat haaks op de onze, maar ondertussen wel van ons, de ongelovigen, profiteren...

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 05 apr 2014 09:49

rotterdam

Kroonprins El Hassan was de belangrijkste deelnemer, samen met zijn oudere broer, koning Hussein bij de onderhandelingen van Jordanie over het historische "Peace Agreement" [vredesverdrag] met Israel.
El Hassan, als kroonprins, was erfgenaam van de troon.
Maar toen koning Hussein op zijn sterfbed lag, veranderde hij van gedachten. Slechts enkele dagen voor zijn dood, ontnam hij zijn broer deze titel, en bij koninklijk besluit maakte hij zijn oudste zoon, prins Abdullah [ El Hassans neef] tot de nieuwe erfgenaam van de troon.
Deze plotselinge actie leidde tot grote verwarring en vele vragen in de Arabische wereld in die tijd.

Ik citeer nu de volledige tekst van de brief die de koning schreef aan El Hassan.

" Ik dank u, uwe koninklijke hoogheid, mijn geliefde broer, en breng mijn diepste waardering voor u tot uiting, voor alle rechtvaardige doelstellingen waar u zich met zo veel inspanning voor ingezet heeft in de laatste dertig jaar.
Dit reflecteert wat altijd het geval zou moeten zijn binnen onze Hashemitische familie, die altijd een steunpilaar van liefde en affectie zou moeten zijn.
Een familie die het verantwoordelijkheidsgevoel en het begrip voor nieuwe ontwikkelingen en omstandigheden van EEN NIEUWE TIJD zou belichamen en deze ontwikkelingen met grote bewustheid zou nastreven, en met het vermogen om daarmee objectief en onzelfzuchtig om te gaan.
Ik ben ervan overtuigd dat u mijn beslissing met grote tevredenheid zult ontvangen, in de geest van een lid van het ene verenigde Hashemitische team.....
Jordanie en DE GEHELE WERELD ZULLEN UW WERELD ZIJN, waarin zoveel vraagstukken op velerlei gebied uw kennis, ervaring en genialiteit nodig hebben".
Einde citaat.

Waarom zou hij zijn broer in EEN ademtocht van de troon halen, om hem in de volgende te vertellen dat de hele wereld VAN HEM zal zijn?
Wat zijn dan deze 'Hashemitische verantwoordelijkheden' die hij trouw moet zijn in de omstandigheden van 'een nieuwe tijd' ?

Hij is in ieder geval geen 'nieuwkomer' , ze aanbidden allemaal zijn over-, over-, over-, 42 keer over-grootvader].

Als we een boegbeeld hadden die door alle partijen te accepteren is zou dat ideaal zijn, zei een Britse functionaris:

Micheal Rubin:
" Als Irak een koning wil, kan Hassan van Jordanie hun man zijn".

In ieder geval een uniek plaatje wordt hier geschetst over een unieke man die al deze problemen kan oplossen.
Ik denk dan aan de woorden van de profeet Daniel, die de 'mens der zonde' omschrijft als een PRINS.
En als Gods Woord zegt een prins, dan bedoelt Hij een prins.

Daniel 9:27:
des vorsten [ in de King James vertaling is dit vertaald met prince= prins], hetwelk komen zal.... en hij zal velen het verbond versterken een week.....

Onderzoekers van de Bijbelse profetie hebben gezocht naar een komende leider die verondersteld wordt " een vredesverdrag te tekenen met Israel voor 7 jaren".
Dit zou het startsein zijn voor de grote verdrukking.

Er is nog veel meer te zeggen over deze figuur, maar ik laat het [voorlopig] hier bij.
Je kunt je ogen sluiten voor het gevaar van de Islam, maar de realiteit zal blijken te zijn dat in de nabije toekomst er een 'man' zal opstaan VANUIT de Moslimwereld, die macht zal krijgen over de wereld.

Notabene iemand zoals Geert Wilders, waarschuwt daarvoor, terwijl wij als christenen de mensen zouden dienen te waarschuwen voor de verschrikkelijke tijd die komen gaat.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 05 apr 2014 09:54

Boerin: " het zal een zeer knappe man zijn"

Waar staat dat in de Bijbel dan?

Het is onzin om te denken dat de 'mens der zonde' een knappe man zal zijn.
Dat hij charismatisch is, is zonder twijfel waar, en dat hij de wereld zal overtuigen van zijn "goede bedoelingen" is eveneens waar.
Men zal hem zelfs aanbidden leert de Schrift.

Persoonlijk geloof ik niet in die zogenaamde "dromen" die men links en rechts "krijgt" over de 'mens der zonde' , dus hecht ik daar totaal geen waarde aan.
Laatst gewijzigd door ineke-kitty op 05 apr 2014 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 05 apr 2014 09:55

Neergeschoten worden door een varken.
Moet er nu niet massaal aangifte gedaan worden van discriminatie?
Wat ik niet snap is waarom moeten ze in hun moederland begraven worden? als dat zo belangrijk is dan zou ik zeggen ga er dan levend heen.

Terug naar “Archief”