Voor jurian is H en M vaak ook erg breed, al had ik voor de zomer wel wat shirtjes zonder mouwen voor hem die hem erg leuk staan. Maar voor Frederiek past het weer prima, maar die is ook wat molliger dan Jurian, al wordt dat nu ze meer beweegt helaas wat minder. Maar die past de broeken en shirtjes van daar prima.
Zeeman kocht ik nooit gewone kleren, Jurian past het sowieso al niet, allemaal te wijd, maar voor de vakantie had ik voor Frederiek best wel wat ervandaan, en haar staat het heel leuk, helemaal goed. Nu vind ik daarvan wel dat het minder lang mooi blijft, dus het is vooral nu voor hoogzomer leuk geweest, en ik heb vast een spijkerbroek ervandaan voor haar, maat 80, die erg groot lijkt, dus dat komt vanzelf wel dat ze 'm past. Op die manier koop ik ook nogal eens uitverkoop spullen, wat niet heel erg aan een seizoen gebonden is. Ze groeit er dan vanzelf wel in.
spijkerbroeken koop ik zoveel mogelijk in de uitverkoop, vorige week eentje voor 10 euro bij een kledingzaak in de stad bij ons, die was met 50% korting. Want 20 vind ik alweer te duur

Ik vind het soms zo raar dat spijkerbroeken in de opruiming gaan, omdat het van het zomerseizoen was. Hij draagt ze gewoon in de winter hoor

Dat doe ik overigens ook vaak met schoenen. Ik koop in de uitverkoop schoenen, altijd met flinke korting, omdat ze in de winter altijd schoenen in de opruiming hebben die prima voor zomer kunnen en andersom. Zal later met Frederiek denk ik moeilijker worden, want laarzen zijn niet in de opruiming in de zomer denk ik

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...