Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor vpk » 06 dec 2011 13:27

hier lag ook de hele kamer vol cadeautjes voor de hele familie. altijd wel gezellig!

ach memmem, wat sneu!

@evelien: 7,5 kg?? klopt dat of was dat een typfoutje?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 dec 2011 17:11

vpk schreef:hier lag ook de hele kamer vol cadeautjes voor de hele familie. altijd wel gezellig!

ach memmem, wat sneu!

@evelien: 7,5 kg?? klopt dat of was dat een typfoutje?

nee, is geen typefoutje. :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 dec 2011 18:27

:lol: :lol: verschil moet er wezen.. Manoël is net 10 kilo :lol: :lol:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 dec 2011 13:36

Evelien schreef:nee, is geen typefoutje. :oops:

:o dan is het echt een flinke vent! nou ja, hoef je je toch niet voor te schamen? heerlijk! mijn oma zei laatst nog: niemand zegt 'een lekkere magere baby' maar het is altijd 'een lekkere dikke baby' :lol: . r. enieke is ook lekker mollig, zo'n onderkin en lekkere dikke billen, ik vind dat lief staan bij een baby (wat niet betekent dat ik tengere baby's niet lief vind hoor :wink: )
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 dec 2011 13:43

Dat is waar... ik zeg maar wat extra reserves voor in de winter. :mrgreen:

Hier kun je wel goed zien dat hij een (behoorlijke) onderkin heeft:
Afbeelding

Morgen toch maar naar de huisarts (weer). Want ik ben er toch niet gerust over mbt de verborgen reflux. Maandag en dinsdag na de voedingen moest hij naar adem happen en ik heb het idee dat het toch van de verborgen reflux komt. Want daarna spuugt hij of hij maakt een geluid van het weg slikken van op gevende voeding.
En hij sabbelt ontzettend veel op z'n handje na de voeding en kwijlt veel.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 13:44

@Evelien Zijn gewicht was mij eigenlijk nog helemaal niet opgevallen :wink: Maar is S ook lang of niet? En wat was zijn geboorte gewicht? Huilt S nog veel of gaat het stukken beter?

@VPK Hoe is het met jou meiden? Is de oudste er al helemaal aan gewend? Hoe oud was zij toen de jongste geboren is? Volgens mij een beetje dezelfde leeftijd als bij mijn vriendin ben zo benieuwd hoe dat met hun oudste blijft gaan is ineens toch een hele verandering

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 13:45

@Evelien mooie foto! Nina zag er ook zo uit maar dat is echt al een stuk minder geworden ze gaan toch steeds meer bewegen enz.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 dec 2011 13:51

Evelien, dikken jullie alle voedingen in? Want ik doe het hier nog steeds, al is het niet meer zoveel schepjes als eerst. Binnenkort maar weer eens proberen te stoppen, maar met 4 maanden ging dat echt nog niet. Dan stikte ze ook bijna in haar voeding. Maar als je alle voedingen goed indikt, zou het dan beter gaan?
Wat een heerlijk manneke joh!

Vandaag heb ik de oppas op het zoontje van mijn vriendin van 10 maanden. Wat een heerlijk ventje is dat zeg :D Ook zo lekker makkelijk. Toen de aannemer binnen kwam zei ik al: er zijn er maar 2 van mijzelf hoor. Vertelde hij dat hij er 1 van 1,5 had en toen een tweeling kreeg. Pff, lijkt me wel erg pittig.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 dec 2011 13:53

mooi evelien! lijkt hij op jou?

@ liefie: het gaat hier super met de meiden! E was 2 jaar en 3 maanden. ze kan soms flink dwars zijn en nergens naar luisteren, maar of dat nu aan de veranderde situatie of aan de leeftijd ligt dat laat ik maar in het midden, dat weet ik niet. het is nog wel per dag verschillend. de ene dag loopt ze de hele dag achter me aan te miemelen, de andere dag kan ze heerlijk zelf spelen. maar ze vindt haar zusje wel helemaal leuk! ze moet steeds kusjes geven en bij haar kijken, als ze huilt vraagt ze meteen of ik haar ga pakken enzo. wat dat betreft is ze totaal niet jaloers!

is dat van jouw vriendin waar je ook op het dochtertje paste Rosahlynn, als ik het goed heb?. ik dacht dat die wat jonger was dan E? hoe vindt ze het tot nu toe?
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 07 dec 2011 13:54

wat een heerlijk kroelkind Evelien!
Psalm 25:2 (ber.)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 dec 2011 14:09

MissF, we hebben de voeding ingedikt. Maar S. wil dan niet drinken en weigert dus te drinken. We willen er wel weer mee gaan beginnen. Maar we zijn aan het afbouwen met de bv. Dus hij krijgt nu flesvoeding en borstvoeding.

Men zegt dat S. wel wat op mij lijkt. (qua karakter zowieso... :oops: )

En van kroelen moet hij niks weten, maar hij is om op te vreten. Hij brabbelt en lacht er al aardig op los.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 14:19

vpk schreef:mooi evelien! lijkt hij op jou?

@ liefie: het gaat hier super met de meiden! E was 2 jaar en 3 maanden. ze kan soms flink dwars zijn en nergens naar luisteren, maar of dat nu aan de veranderde situatie of aan de leeftijd ligt dat laat ik maar in het midden, dat weet ik niet. het is nog wel per dag verschillend. de ene dag loopt ze de hele dag achter me aan te miemelen, de andere dag kan ze heerlijk zelf spelen. maar ze vindt haar zusje wel helemaal leuk! ze moet steeds kusjes geven en bij haar kijken, als ze huilt vraagt ze meteen of ik haar ga pakken enzo. wat dat betreft is ze totaal niet jaloers!

is dat van jouw vriendin waar je ook op het dochtertje paste Rosahlynn, als ik het goed heb?. ik dacht dat die wat jonger was dan E? hoe vindt ze het tot nu toe?

Leuk joh dat het over het algemeen gewoon goed gaat! Lekker van genieten... Ja klopt dat is Rosahlynn en die is jonger als jou dochter zij wordt 2 in april :wink: 's Morgens heeft ze haar broertje voor het eerst gezien en ze vind het tot nu toe allemaal leuk maar je ziet wel dat ze uit haar doen is... Kraamverzorgster over de vloer papa die ineens overdag thuis is en alle visite.
Maar zal best goed komen maar ze heeft nogal een pittig karakter :lol:

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 07 dec 2011 14:51

@Memmem: ach wat sneu zeg! Beterschap ermee!
Vorige week stond ik voor mijn werk op de zeeuwse gezinsbeurs, vlakbij het springkussen. Wat daar allemaal niet vanaf kwam in een paar uur tijd...(gebroken enkel, gebroken arm, eentje viel met z'n hoofd op het beton en bleef zo liggen...) Er was niet eens toezicht :shock: ! Vond het doodeng en was blij dat ik Levi niet mee had genomen!

@LauraC: balen dat het nu nog langer duurt en dat je man weer naar Afghanistan moet! Sterkte hoor!

Hier is Levi ook flink verwent voor Sint! Erg leuk! En inderdaad ook alles bij action, zeeman, wibra en in de opruiming/prijzencircus etc. Dus al met al viel het qua geld reuze mee! Hij krijgt ook nog wat van de opa's en oma's, maar dat moet nog komen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 16:06

Ik heb een hele leuke winterjas voor Nina besteld maat 74 maar hij is echt te klein zou ik nu een 80 of een 86 moeten nemen?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 dec 2011 16:16

Wow, dan is ze echt groot :shock: Frederiek past haar jas maat 62 nog, en ik wil als ik een hele leuke zie die flink in de aanbieding is, een maat 68 kopen.
Ik zou zelf dan 80 nemen, geen 86, die maat heeft Jurian nog aan van onderbroeken, is wel erg groot :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”