Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor *Annet* » 07 mei 2011 21:23

Pigmentvlekken komen elk jaar weer terug, heb ze zelf ook overgehouden aan een zwangerschap. Van het voorjaar smeerde ik met faktor 50. Vreselijk vies en vet en het hielp niets. Nou ja, jammer dan. Mijn gezicht heeft zijn mooiste jaren gehad. Doe er elke morgen gekleurde creme op, dan wordt het wat egaler.

Tijdens die zwagerschap was er een tante die zei: je tekent, weet ik veel wat dat verder inhield, en het zou betekenen dat ik een dochter kreeg, en dat klopte!
ja, dat is mijn mening dan he.....

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 07 mei 2011 21:26

Spannend... *tromgeroffel*

Vanmorgen om 10 voor negen is onze dochter Marrit geboren!
Helaas wederom met de ambulance naar het ziekenhuis, deze keer ivm meconium in het vruchtwater, maar alles is goed met ons allemaal.
Wie weet later nog eens een uitgebreider bevallingsverhaal, maar voor nu vind ik het wel genoeg :)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 07 mei 2011 21:30

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd Parkiet en man, met de geboorte van jullie dochter.
Erg leuke naam, fijn dat alles goed is geniet van deze tijd en laat jullie lekker verwennen.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 07 mei 2011 21:32

Gefelicieerd met jullie dochter en zusje! Fijn dat dat alles goed is. Hopelijk heb je een fijne kraamtijd en kunnen jullie de komende dagen lekker van elkaar genieten!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 mei 2011 21:46

mw schreef:Gefelicieerd met jullie dochter en zusje! Fijn dat dat alles goed is. Hopelijk heb je een fijne kraamtijd en kunnen jullie de komende dagen lekker van elkaar genieten!
ja, dat is mijn mening dan he.....

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 07 mei 2011 21:51

mw schreef:Gefelicieerd met jullie dochter en zusje! Fijn dat dat alles goed is. Hopelijk heb je een fijne kraamtijd en kunnen jullie de komende dagen lekker van elkaar genieten!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 mei 2011 21:52

Parkiet en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Fijn dat het achter de rug is allemaal!
Prachtige naam!

Geniet van je gezin, en succes met het herstellen!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 07 mei 2011 22:02

Jannoek en liefie, sterkte met de laatste loodjes, hopelijk koelt het nog wat af voor jullie gaan bevallen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mei 2011 22:44

@Parkiet, van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Over die pigmentvlekken, ik heb sproeten (gezicht, armen, benen etc.). En al vanaf kindsaf aan wat pigmentvlekjes, maar niet storend omdat ik daarover sproeten heb. Heb wel een roze neus. :wink:

Ik heb dus toch maar een pmolletje genomen. Want ik had vandaag vrijgezellenfeestje waar we gingen stijldansen dus vollop beweging (helaas moest ik halverweg wel afhaken ivm buikpijn en m'n rug). Straks nog 1 voor de nacht.

Over 1,5 week heb ik dus een bruiloft. Nu moet ik nog kleren. Heb van de week wel even gekeken. Maar wat een rampenplan zeg. Ik ben niet van de jurkjes met daaronder een legging. Maandag en dinsdag maar even de stad in.

En nu ga ik lekker slapen.

felisa
Mineur
Mineur

Berichtdoor felisa » 07 mei 2011 23:02

Jannoek schreef:Parkiet en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Fijn dat het achter de rug is allemaal!
Prachtige naam!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 mei 2011 06:41

@Parkiet Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een mooie naam. Geniet van de kraamtijd en rust goed uit.

@Evelien Moeilijk is dat leuke kleding vinden. Misschien zijn er nog wel leuke webshops?

@Jannoek Nu is het jou beurt! :wink:

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 08 mei 2011 06:50

Jannoek schreef:Parkiet en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Fijn dat het achter de rug is allemaal!
Prachtige naam!

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 08 mei 2011 07:02

Parkiet en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje!
Geniet ervan, en Gods zegen toegewenst bij de opvoeding!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 mei 2011 07:15

liefie schreef:@Parkiet Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een mooie naam. Geniet van de kraamtijd en rust goed uit.

@Evelien Moeilijk is dat leuke kleding vinden. Misschien zijn er nog wel leuke webshops?

@Jannoek Nu is het jou beurt! :wink:

Een webshop. Nee die gok ga ik niet wagen. Want ik merk wel dat het qua maten ook niet altijd klopt. De ene keer heb ik een maatje 40 en de andere keer maatje 44 voor n broek. Dus ik ga wel even de stad in en wat in duurdere zaken proberen.

Of het is jou beurt Liefie. :wink:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 mei 2011 07:17

Ja dat is weer een nadeel van webshops. Hopelijk kun je iets leuks vinden.
Mijn beurt nee nog niet hoor ben net 37 weken en heb nog veel klusjes te doen :wink: Voor mijn gevoel gaat het nog wel even duren hoor en zolang ik mij goed voel is dat niet zo erg :D
Jullie hebben deze week de 20 weken echo toch? Ik heb donderdag weer een echo ben benieuwd.

Terug naar “Archief”