@NdW ik had het idee dat de Joolz juist relatief 'goedkoop' is, in vergelijking met andere 'gevestigde merken'.... Die van ons was in elk geval nog wel een aantal eurootjes duurder...
Grappig die meningsverschillen over de Bugaboo, voor ons viel ie ook af vanwege de lage bak & onze lengtes.
En daarbij vind m'n man 'm zo lelijk dat hij zei dat ie daar écht niet achter zou gaan lopen
Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde smaak heeft ook
Terwijl Bugaboo denk ik wel een van de meest verkochte kinderwagens is, hier in de stad zie je er ontzettend veel in elk geval..
@Liefie ik heb ook 2 pakken luiers gekocht. Maar volgens mij ben je daar zo door heen als 't goed is
Denk dat ik nog wel 2 pakken haal als er een keer een leuke aanbieding is ofzo
Bijzonder he, het hartje luisteren! Ik vind het elke keer weer bijzonder! En m'n man ook
Ik kan ook nog steeds niet beseffen dat er echt een mini mensje in me groeit waar alles op en aan zit, wat reageert op aanrakingen, op geluid etc. Echt een ontzettend groot wonder!
Een vriendin zei pas dat ze het eigenlijk de hele zwangerschap niet kon beseffen, maar dat begin ik nu eigenlijk te begrijpen...