Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor liefje » 10 feb 2009 13:40

Met Danique gaat het wel redelijk, ze is nogal benauwd en snotterig maar dat hoort een beetje bij haar.

Momenteel is het slapen een drama, af en toe slaapt ze een nachtje door maar meestal komt ze bij ons in bed terecht, dan slaapt ze gelijk weer, het is echt angst :x zodra ze slaapt leggen we haar gelijk weer terug. Nachtlampje, gordijnen open, niks helpt en laten huilen al helemaal niet want dan gaat ze spontaan kokhalzen en overgeven omdat ze zo benauwd is. M`n man(ahum) is heel nuchter en zegt als ze 18 is zal ze wel weer in haar eigen bed willen slapen :mrgreen:

Maar verder is het een heerlijk, makkelijk, vrolijk en allerliefst meissie :8>

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 10 feb 2009 13:43

Geweldig, die reactie van Thomas :D

Ik had vanmorgen een makkelijk ochtendje: mijn nichtje van 3,5 was hier en daar is Timon helemaal dol op. Ik had dus geen kind aan hem. Alleen de kamer lag van voor tot achter bezaaid met speelgoed, maar dat nemen we voor lief :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 10 feb 2009 14:33

Wij zijn nog bijna helemaal niet samen weggeweest. En ik eigenlijk ook nog bijna niet alleen ( 2x in een half jaar). Mijn man werkt s'avonds ook regelmatig, dus het is altijd afwachten hoe laat hij thuis komt. Het scheelt ook dat ik nog bijna niemand ken in Rotterdam. ik zou echt niet weten wie ik als oppas moet vragen. Een wildvreemde durf ik echt niet! Volgende maand zijn wij 3 jaar getrouwd. Dan wil ik wel een avond samen weg. Voor die avond heb ik mn broertje geregeld, die blijft dan ook slapen. Enne Hugo uit logeren...ik moet er niet aan denken :oops:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 feb 2009 14:48

Wij gaan er ook niet speciaal een avond samen voor uittrekken.
Naar verjaardagen en visites gaat Danique gewoon mee, en met vakanties al helemaal.
Als ik moet werken gaat ze naar haar Opa en Oma.
Verder gaan we regelmatig uiteten of zwemmen, kinderboerij etc maar nemen Danique heerlijk mee, we houden juist bewust rekening met haar. De avonden zijn nog lang genoeg om samen wat gezelligs te doen.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 10 feb 2009 16:53

Bumba: Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het me jou en je dochter gaat?

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 10 feb 2009 17:28

Zelf heb ik een aantal adresjes waar ik af en toe oppas. Maar eigenlijk is het bij geen van allen vaak of structureel. Maar mijn schoonzus gaat dus alleen weg als ik de kinderen op bed kan brengen, als ik niet kan, dan gaat ze niet. Is voor mij natuurlijk wel een compliment.. :oops:
Als ze later dan 19:00 weg moet, dan vindt ze een andere oppas ook ok.

Bij 1 vriendin pas ik af en toe op zodat zij en haar man echt samen iets leuks kunnen gaan doen. Bij de anderen is het toch vaak dat ze samen met anderen weggaan of naar een verjaardag, of allebei naar iets anders.

Als ik zelf kinderen zou hebben zou ik het ook niet zo makkelijk vinden om weg te gaan. Alleen als ik een hele goede oppas zou hebben. (man, ouders, zus)
AfbeeldingAfbeelding

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 10 feb 2009 18:09

@ bloempie: wat een leuke reactie van Thomas! zie het zo voor me! :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 feb 2009 18:17

Vanmorgen viel Caroline achterover van de bank af, op haar achterhoofd. Ze begon gelijk hard te schreeuwen, kwam overeind en liep naar me toe. (Ik had zoiets van: doe toch es rustig, aldoor zo te dollen en aangezien zoiets vaak gebeurd reageerde ik er niet op) Toen ze bijna bij me was (5 meter lopen denk) viel ze om, werd helemaal stijf, lijkbleek en was gewoon "weg". Na een minuut was ze weer terug, ze is nog een half uur rustig geweest en daarna was ze weer de ouwe. het was vlak voor we naar school moesten, de andere 2 die nog thuis waren waren er ook bij en schrokken net zo hard als ons.
ja, dat is mijn mening dan he.....

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 10 feb 2009 18:30

Wat eng Annet. Ze is verder niet suf meer?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 feb 2009 18:31

*Annet* schreef:Vanmorgen viel Caroline achterover van de bank af, op haar achterhoofd. Ze begon gelijk hard te schreeuwen, kwam overeind en liep naar me toe. (Ik had zoiets van: doe toch es rustig, aldoor zo te dollen en aangezien zoiets vaak gebeurd reageerde ik er niet op) Toen ze bijna bij me was (5 meter lopen denk) viel ze om, werd helemaal stijf, lijkbleek en was gewoon "weg". Na een minuut was ze weer terug, ze is nog een half uur rustig geweest en daarna was ze weer de ouwe. het was vlak voor we naar school moesten, de andere 2 die nog thuis waren waren er ook bij en schrokken net zo hard als ons.

Oef dat is schrikken Annet, dan heb je ook gelijk ff spijt dat je zo reageert van doe eens rustig ey? gelukkig is ze weer aan de beterde hand, en heeft ze er van geleerd, zal wel niet :roll: stelletje klauteraars dat kleine grut :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 feb 2009 18:33

Tuinfluiter schreef:Bumba: Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het me jou en je dochter gaat?

Dhr zijn er wel meer niet een poos geweest?
Pol, Lammetje, mamavanSophie, :shock:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 feb 2009 20:28

Ze deed het verder volop vandaag. Op dinsdag ga ik met haar gymen en wilde eerst niet gaan maar ze vind het zo leuk. Dan doen we kalm aan dacht ik. Madam deed nog wilder dan anders leek het net. Wel heb ik haar vanmiddag wakker gemaakt na 2 uur op bed. Maar ze was al wakker....
ja, dat is mijn mening dan he.....

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 10 feb 2009 20:41

liefje schreef:
Tuinfluiter schreef:Bumba: Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het me jou en je dochter gaat?

Dhr zijn er wel meer niet een poos geweest?
Pol, Lammetje, mamavanSophie, :shock:

haha! Ik ben er wel hoor, maar ik lees jullie berichtjes vandaag pas! Het gaat goed met ons hoor! Wel ben ik blij dat de maand januari er op zit. Het was eind januari al weer een jaar geleden dat ik bevallen ben van onze (overleden) zoon :( Maar goed, daar gaan we het nu niet over hebben!

Wij nemen onze dochter ook overal mee naar toe! Vandaag was mijn man thuis en is ie met onze dochter lekker naar een overdekte speeltuin geweest! En ikzelf ga ook regelmatig een stukje fietsen (moet het wel droog zijn natuurlijk) of wandelen of met de auto naar mijn broer. De dames (dochter en ik) vinden het heerlijk!!

Ik ben nu druk in de weer om voor het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders een jurkje voor haar te maken. Het moet er ongeveer zo uit komen te zien (http://www.jottum.com en dan meteen de eerste pagina) We hopen maar dat het lukt!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 10 feb 2009 20:44

Bumba schreef:
Ik ben nu druk in de weer om voor het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders een jurkje voor haar te maken. Het moet er ongeveer zo uit komen te zien (http://www.jottum.com en dan meteen de eerste pagina) We hopen maar dat het lukt!

Die is gááááff!! 'k Heb me er ook al aan staan te verlekkeren, maar nieuw kopen vind ik hem toch wel ietsjepietsje te duur... (180 euro :shock: )

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 10 feb 2009 20:46

Merisja schreef:
Bumba schreef:

Die is gááááff!! 'k Heb me er ook al aan staan te verlekkeren, maar nieuw kopen vind ik hem toch wel ietsjepietsje te duur... (180 euro :shock: )

Dat had ik ook idd. Mijn moeder had aangeboden om de helft te betalen, maar ik vind het gewoon te duur. Misschien is het maar voor een maand of 3 dat ze um aan kan. Dus nu ben ik al in veel verschillende winkels geweest waar hij hangt en zit het patroon zo'n beetje in mijn hoofd. Ik heb stof gekocht, maar nu de uitvoering nog!

Terug naar “Archief”