kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 04 dec 2008 09:29

Wanneer komt de kleding & schoenen ook alweer in de aanbieding? Na de Kerst toch altijd, of later pas?

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 04 dec 2008 09:53

Koeitje schreef:Wanneer komt de kleding & schoenen ook alweer in de aanbieding? Na de Kerst toch altijd, of later pas?

ze beginnen nu al hoor, vooral jassen, maar ook kleding en schoenen,

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 dec 2008 11:51

Ik dacht altijd dat januari de échte uitverkoopmaand is, is dat zo?

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 dec 2008 11:52

-dubbel-

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 dec 2008 13:33

k Hoorde gisteren van iemand die in een kledingzaak staat, dat de uitverkoop nu al begonnen is.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 04 dec 2008 13:35

Heb al laarzen in de uitverkoop gekocht en een vest waar 15euro afging..
Maar de 'echte bodemprijzen' heb je wel pas in januari volgens mij
dat er zeg maar 70% afgaat etc.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 dec 2008 14:20

Je ziet tegenwoordig ook veel panties met kniekousen en dan een rok. Apart gezicht vind ik. Zelf draag ik heel veel dikke panties of een maillot.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 dec 2008 15:29

ik heb gisteren al een rokje gekocht met 50% korting. (dat kwam dan wel door extra sintkorting, maar oke ;)).

Winkels zijn inderdaad al bezig met de opruiming. Dat verbaast me overigens; vorig jaar (toen ik nog in een kledingzaak werkte, begon de opruiming 17 december.
Bedrijven willen nu zo snel mogelijk van hun spullen af met de kreditcrisis natuurlijk :mrgreen:.

Januari is namelijk vooral voor kledingzaken en zo echt een drama maand. Alle klanten houden dan 'de hand op de knip' na veel buitensporige sint en kerst uitgaven ;).

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 04 dec 2008 18:20

Jaaaaaaaa ik heb object in Veenendaal gevonden.
Al was het wel heel minimaal aanwezig. Maar het is er :wink:
Dank voor de tips en meedenken allemaal!!
Zal binnenkort weer eens gaan shoppen in grotere plaatsen.
Object hoort niet bij Vero Moda maar ze verkopen het wel. Volgens mij is het geen onderdeel ervan. En dan nog hebben veel VeroModa's en Only het niet, omdat het weer een iets duurder merk is.
ForeCast is idd ook een winkel die het heeft, maar die zit ook weer niet overal.

De opruiming is idd al begonnen.

Waarom vind je die panties met kniekousen en laarzen apart Pol?
Ik doe dat al jaren, is uit de nood geboren doordat m'n laarzen wijder werden dus ik iets erbij in moets. Het is heerlijk warm en je ziet het idd nu heel veel. Vind het wel leuk staan. Niet overal bij btw....!!
Maar met huidskleur panty en dan kniekousen vind ik het wel cool!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 04 dec 2008 20:01

Ik vind panties met kniekousen echt vet handig. Het is zo lekker warm. Ik heb het bij een stelletje zelfs met gewoon schoenen eronder, maar dat draag ik niet echt enorm vaak.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 05 dec 2008 14:27

Inderdaad, ik doe ook vaak genoeg panty's met kniekousen, maar dan alleen met huidskleur-achtige panty's, anders vind ik het niet mooi.
Ik zie nu zoveel 'korte' broeken met een dikke panty eronder, dat vind ik echt raar :|

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 05 dec 2008 17:40

De laatste tijd heb ik zelf ook regelmatig panty's en dan kniekousen. Vorig jaar zag je het wel vaak, magoed vond het erg leuk, maar dacht dat het niks voor mij was... het mij niet stond ed. Nu toch maar n's gekocht en ik draag ze regelmatig. Heb er een stel van de zeeman met van die lintjes bovenaan, van de action met een kanten randje. Lekker warm en vind het ook nog leuk staan, net zo'n randje boven de laarzen uit. Vind de gestreepte wel leuker als de effen, heb een stel zwarte en dan van die strikjes bovenaan, voel me alleen net van het 'zwartekousekerkje' als ik ze aan heb... (in de laarzen zie je het niet, maar als ik geen laarzen aan heb wel)

Binnenkort maar n's even op jacht tijdens de uitverkoop. M'n bruine laarzen zijn kapot... en me zwarte worden ook minder. Wil in ieder geval dus nieuwe laarzen, en nog altijd een superdonkere nette spijkerrok. En moet eingelijks nog een dikke trui en een dik vest hebben. Als we nog eens n strenge winter krijgen :P. Ben alleen nog nergens iets tegen gekomen waarvan ik dacht, ja dit is hm... Owja en wil nog een gestreepte paarse blouse... ik wil... ik wil... ik wil... ik wil... ZOVEEL... maar centjes :cry:...
Wat de toekomst brengen moge........

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 06 dec 2008 12:12

Discreet vraagje - afgelopen week met die koude en sneeuw moest ik voor m'n werk een pak aan, ik moest netjes gekleed gaan. Maar die pantalons zijn zo verdraaid dun, erg koud dus. Zegt m'n buurvrouw, een wat ouder vrouwtje: moet je een lange onderbroek er onder aan trekken. Bestaan die dingen nog, of zijn er nog andere alternatieven?
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 dec 2008 12:13

haha moet even lachen maar ja die kun je gewoon kopen in zaken waar ze ondergoed verkopen.

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 06 dec 2008 12:16

liefie schreef:haha moet even lachen maar ja die kun je gewoon kopen in zaken waar ze ondergoed verkopen.

Ja, maar dan kom ik nooit.... krijg je met een moeder die altijd op de markt een kraam weet waar ze goed en goedkoop ondergoed koopt haha
Faith will vanish into sight

Hope be emptied in delight

Love in heav'n will shine more bright

Therefore give us love.

Terug naar “Archief”