Moderator: Moderafo's
Floefloe schreef:Precies.
@MrSokkie, inderdaad, ik heb hier in de gemeente amper verkiezingsposters gezien van de SGP of de CU. Ik ken hier ook maar weinig potentiele SGP en CU stemmers behalve mn huisgenoten.
Flappie schreef:Normaal gesproken had ik ook wel SGP gestemd. Alleen ik wil graag een voortzetting van het CDA-VVD kabinet en zie Balkenende graag als premier terug. Vandaar dat ik mijn ouders gemachtigt heb op het CDA, Balkenende te stemmen, als het goed is doen ze dat wel, ze stemmen er zelf ook op
Floefloe schreef:Precies.
@MrSokkie, inderdaad, ik heb hier in de gemeente amper verkiezingsposters gezien van de SGP of de CU. Ik ken hier ook maar weinig potentiele SGP en CU stemmers behalve mn huisgenoten.
Marnix schreef:hehe ze zijn er toch wel... ik babbelde bijvoorbeeld laatst met de barman van mijn sportvereniging die doodleuk vertelde dat hij CU ging stemmen omdat ze goede standpunten hebben en het CDA niet zo betrouwbaar was gebleken.
Gerdien B. schreef:sorry Marcel, maar ik kan jou posting niet combineren met jou onderschrift.
Je naasten zijn ook de islamieten. Die moet je lief hebben en niet verbannen.
Gerdien B. schreef:Wacht maar tot je zelf is het land uit moet vluchten om wat voor reden dan ook. Wij hebben erg makkelijk praten en zullen nooit kunnen beseffen hoe dat is.
Je veroordeeld mensen om hun geloof, als je ze wegstuurt omdat ze islamitisch zijn. Ik zou dat erg vinden als ik als christen weggestuurd zou worden omdat het heir niet in de maatschappij past.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten