Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 26 mar 2007 09:17

Esther87 schreef:Lieve mensen,

EVen mijn bezorgdheid... voor degenen die aan het afvallen zijn: bedenk of het ECHT nodig is, waar je het voor doet, wat je uiteindelijke doel is en houdt je ook aan die dingen! Het is zo ontzettend gevaarlijk dat afvallen, je slaat zo door. En dan praat ik uit ervaring!

Liefs mij

Ha Esther,
Ik snap je bezorgdheid over het doorslaan, omdat je er ervaring mee hebt. Maar om te zeggen dat afvallen gevaarlijk is, vind ik dat je er tegenover moet stellen dat 'te zwaar' zijn ook gevaarlijk is....!!
Ik hoop idd dat de mensen die aan het afvallen zijn goed in de gaten worden gehouden....hoe vervelend het ook is....!!! Maar dan zal het heus goed gaan. Maar er zitten 2 kanten aan. Doorslaan is gevaarlijk, maar te dik zijn heeft ook gevaren....!

Sterkte met het vinden van een juiste grens...!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 26 mar 2007 10:02

paprikameisje2 schreef:
dorine88 schreef:Ik deed ook eerst veel pogingen maar toen hoorde ik van Optimel Control (mag ik dat zeggen :oops: ?) Ik heb vooral moiete om 's middags niet te snoepen. Nu neem ik rond half drie een flesje en tot het eten heb ik een vol gevoel.

Ik ben er pas een week mee bezig maar ik voel me al beter.

een dikke halve liter halverwege de dag wil ook helpen!! :lol:

teminste bij mij

Haha, als ik zoveel water drink moet ik veel naar de wc :oops: maar idd water wil natuulijk ook helpen om het hongergevoel tegen te gaan en het is natuurlijk erg goed voor je lichaam :)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 mar 2007 10:20

Ik ben heel slecht in water drinken. Nu het wat warmer begint te worden lukt het wat beter. Van de winter heb ik heel veel thee gedronken in plaats van water. Dat krijg ik beter weg. Rooibosthee heeft ongeveer dezelfde werking als water: het breekt het vet af en zuivert je van de afvalstoffen in je lichaam.
Ik heb nu een halve literfles water naast me staan. Hij is pas nog half vol... :wink:
Afbeelding

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 26 mar 2007 10:30

Ja klopt, het is soms best lastig om dorst te hebben... Ik denk dat ik ook even een flesje water ga halen. Die moet je eigenlijk gewoon altijd naast je hebben staan ;)

Maar thee helpt ook heel goed. (Maar ik wil altijd thee met zoetjes of suiker, dan is het weer minder goed) Koffie is niet goec want dat onttrekt volgens mij weer het vocht uit je lichaam.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mar 2007 10:47

Vorige week nog geen grammetje afgevallen :(
Vandaag toch maar weer vol moed een 1o baden kaart voort zwembad gekocht en weer 40 baantjes gezwommen.
En de eerste liter water is ook op.

Op mijn werk drink ik ook altijd thee, Daphne, dat vind ik veel lekkerder, en het heeft idd dezelfde werking, maar ik ben zo bang dat ik van die bruine tanden krijg van veel thee ;)

Vant weekend gewokt, met erg veel ijs, dus das ook niet zo handig, maargoed, weekend moet een feestje blijven hoor ;)

Suces allemaal weer!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 mar 2007 12:44

MissF schreef:Vorige week nog geen grammetje afgevallen :(

Dat is balen!

Vandaag toch maar weer vol moed een 1o baden kaart voort zwembad gekocht en weer 40 baantjes gezwommen.
En de eerste liter water is ook op.

Goedzo! :wink:

Op mijn werk drink ik ook altijd thee, Daphne, dat vind ik veel lekkerder, en het heeft idd dezelfde werking, maar ik ben zo bang dat ik van die bruine tanden krijg van veel thee ;)

Ja, dat zou best kunnen. Ik heb er gelukkig nog geen last van.
@Dorine: Ja, koffie houdt inderdaad vocht vast.

Vant weekend gewokt, met erg veel ijs, dus das ook niet zo handig, maargoed, weekend moet een feestje blijven hoor ;)

Groot gelijk! :)

Suces allemaal weer!

Dankje. :)
Afbeelding

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 27 mar 2007 12:14

Hoii allemaal..

Nou bij mij gaat het afvallen wel goed.. mr ik vind het soms wel vreselijk moeilijk.. Vroeger dronk ik ook altijd super weinig maar tegenwoordig drink ik zeker 2,5 Liter water per dag.. En het gaat voor me gevoel egt vanzelf!! dit helpt denk ik ook wel bij het afvallen..

Jullie deze week ook allemaal weer heel veel succes!!
d:)b
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 28 mar 2007 13:39

Ik ben inmiddels 10 kilo kwijt! Ben deze week weer met week 1 van boek 1 van Sonja begonnen. Gisteren heb ik deel 2 gekocht. Daar ga ik maandag mee beginnen. Eens kijken hoe dat gaat. :)
Afbeelding

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 28 mar 2007 16:10

Super :D .
Je gaat straks slank je trouwjurk in :wink:

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 29 mar 2007 13:24

afvallen bij mij gaat echt helemaal niet! ik moet meer bewegen en regelmatiger eten. maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Ik ben nu weer begonnen met skeeleren. maar dan wel eerst op de fiets naar een plekje waar niemand me kan zien. ik durf de straat niet uit gewoon.
Maar dat is eigenlijk zo'n gedoe dat ik er elke keer tegen aan hik. dus misschien vat ik zometeen de moed om toch maar gewoon vanaf huis te gaan. wie weet :roll:

Het zou fijn zijn als er zo'n 7 kilo af gingen liever nog 10.

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 29 mar 2007 13:48

Heb net een halve chocoladereep op (een kleine reep, dus 3 blokjes)... :roll: misschien moet ik mijn voorraadje lekkers maar aan mijn broertjes geven. Haha, maar verder ga ik nu écht beginnen met afvallen. Het is wel leuk als ik van de zomer wat slanker op vakantie kan gaan en het is natuurlijk ook beter voor mijn gezondheid.

Een vraagje aan de forummers zie een soort 'groeimeter' of 'afteller' onder hun naam hebben staan. Die aftelt hoeveel je bent afgevallen of hoe oud je kindje is. Hoe kan ik die vinden??

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 29 mar 2007 17:16

bij mij -18
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 29 mar 2007 17:41

dorine88 schreef:Een vraagje aan de forummers zie een soort 'groeimeter' of 'afteller' onder hun naam hebben staan. Die aftelt hoeveel je bent afgevallen of hoe oud je kindje is. Hoe kan ik die vinden??
je kunt 'm zelf maken!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 29 mar 2007 17:41

Mariekje88 schreef:
dorine88 schreef:Een vraagje aan de forummers zie een soort 'groeimeter' of 'afteller' onder hun naam hebben staan. Die aftelt hoeveel je bent afgevallen of hoe oud je kindje is. Hoe kan ik die vinden??
je kunt 'm zelf maken!

Hoe kan ik die maken?? :oops:

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 29 mar 2007 17:45

dorine88 schreef:
Mariekje88 schreef:
je kunt 'm zelf maken!

Hoe kan ik die maken?? :oops:
Je gaat naar beneden en klikt op datgene wat jij wilt, om ontopic te blijven: Weight loss.
Daar kies je een leuk balkje uit, dan op next klikken.. enzovoorts..
Succes ermee!

Terug naar “Archief”