De stickerbabe

Je maakt zo wel mensen nieuwschierig bertus

Moderator: Moderafo's
Technico schreef:Cisca schreef:Precies, plaats ook maar een link, heb je je foto's niet naar Henk gestuurd
Mijn leuke foto's waren een beetje van de kwaliteit als die hieronder. Telefooncamera's zijn niet zo heel goed in het verwerken van foto's in het donker, en met flits merkte ze het elke keer te vroeg
In het algemeen welzijn van Refoweb verhogen schep ik altijd genoegen.
Marnix schreef:JialiKelly schreef:http://s97.photobucket.com/albums/l220/refoweb_bbq-2006/BBQ%2015-09/?action=view¤t=ButterflyMarnixenAndrMedium.jpg
Lol wat kijken jullie hier bizar lief naar elkaar alledrie![]()
Leuke foto's L'être! Iedereen staat er leuk op enzo.
Wel een beetje een Technico en Henkie - overload![]()
En Opa Refoweb staat er ook charmant op met zn speech
Ha ha ha. Prachtig he.... waarschijnlijk waren we met een heel diep en serieus gesprek bezig als ik dit zo bekijkEn ehm... ik denk dat ik verliefd ben op Butterfly... en André zat te azen op mijn stereoset
![]()
Marnix schreef:Daar kunnen we voorbeeld aan nemen.... zo gelukkig, zo tevreden met die kleine dingen in het leven. Zo slecht tegen alcohol kunnen :P
Het effect van alcohol
Wekelijks alcoholgebruik is op een leeftijd van vijftien jaar schadelijk voor de lichamelijke ontwikkeling. Alcohol staat bekend om het effect op de lever maar het effect op de hersenen is groter. Alcohol verdooft de hersenenen waardoor de remming wegvalt en iemand zich vrijer en vrolijker voelt, maar ook trager gaat reageren. Een keer te veel drinken kan voor een black-out zorgen, een tijdelijke stoornis in de hersenen. Maar vaak te veel drinken kan voor permanente beschadiging van de hersenen zorgen.
Onder de zestien jaar heeft alcohol een heftiger effect op de hersenen, dan bij oudere jongeren. Dit kan tot directe beschadiging leiden maar ook een belemmering van de groei van de hersenen opleveren. Hierdoor kunnen gedrags- en schoolproblemen ontstaan.
Jongeren van deze leeftijd die wekelijks meer dan zes glazen alcohol nuttigen, hebben meer gezondheidsklachten, maar ook angst en depressie komen meer voor bij deze groep jongeren en soms worden zelf leverbeschadigingen waargenomen.
Daarnaast heeft onderzoek uitgewezen dat de kans op alcoholverslaving groter is naarmate er op jongere leeftijd al alcohol gedronken wordt. Vooral wanneer er gedronken wordt om problemen te vergeten blijkt dit het geval.
Doordat het lichaam van een jonge adolescent vaak ook nog niet volgroeid is en dus gewoon kleiner is dan dat van een volwassene, kunnen jongeren ook snel te veel drinken waardoor ze vaker betrokken zijn bij ongelukken of ruzies/ gewelddadig gedrag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten