Dominees uit de Chr. ger.kerk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 mei 2007 08:13

Marnix schreef:En de beste man zal ook wel op vakantie willen. Mijn voorspelling is ergens eind augustus ofzo.

Wat kan een GKV'er daar nou weer over denken? ;)

Ik zie het allemaal wel. Er komt op korte termijn een nieuwe dominee, en daar zijn we gewoon heel blij mee!
pobody's nerfect

vaandel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor vaandel » 12 mei 2007 18:29

Jo'tje schreef:
Marnix schreef:En de beste man zal ook wel op vakantie willen. Mijn voorspelling is ergens eind augustus ofzo.

Wat kan een GKV'er daar nou weer over denken? ;)

Ik zie het allemaal wel. Er komt op korte termijn een nieuwe dominee, en daar zijn we gewoon heel blij mee!

Volgens mij zijn zulk soort teksten beter over de PB te versturen. :lol:

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 12 mei 2007 20:19

BJ schreef:Ik ken de situatie niet precies, maar ik verwacht juni of begin juli. En daarna direct op vakantie. Mag de nieuwe gemeente dat betalen als cadeautje ;-)
De beste man gaat altijd in Twente op vakantie 8)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 12 mei 2007 23:27

CGK<3 schreef:
BJ schreef:Ik ken de situatie niet precies, maar ik verwacht juni of begin juli. En daarna direct op vakantie. Mag de nieuwe gemeente dat betalen als cadeautje ;-)

En dan kwam hij altijd bij ons in Almelo in de kerk. Zou hij dat nog durven nadat hij bedankt heeft voor het beroep wat wij op hem hebben uitgebracht? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 13 mei 2007 14:47

Race406 schreef:
CGK<3 schreef:

En dan kwam hij altijd bij ons in Almelo in de kerk. Zou hij dat nog durven nadat hij bedankt heeft voor het beroep wat wij op hem hebben uitgebracht? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vast wel, hij is stoer, ik wil later ook zo'n snor 8)

Dus jij zit bij mijn tante in de kerk?

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 13 mei 2007 21:21

CGK<3 schreef:
Race406 schreef:
CGK<3 schreef:

Vast wel, hij is stoer, ik wil later ook zo'n snor 8)

Dus jij zit bij mijn tante in de kerk?

Jawohl...
En trouwens: Die snor kun je nu ook al wel laten staan denk ik.. :lol:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 14 mei 2007 17:36

Komt 'ie oorspronkelijk ook niet uit Twente? Ik meen me zoiets te herinneren, maar kan nu dominees gaan verwarren natuurlijk.

Vaandel schreef:Volgens mij zijn zulk soort teksten beter over de PB te versturen :lol:

Dat kan 'ie van mij wel hebben hoor ;)
pobody's nerfect

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 20 mei 2007 19:31

Ds. Breman is beroepen door Mijdrecht. Ik hoop voor hem dat hij het aanneemt, heeft hij imho wel verdient.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 20 mei 2007 21:19

ds J Bos is beroepen te Broeksterwoude (Andreas). Kben blij voor hem.

ik hoorde ook dat Urk EH ds CP de Boer van Werkendam hebben beroepen. Maar dat heb ik al meerdere keren gehoord dus of het nu waar is weet ik niet :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 21 mei 2007 07:16

Machiavelli schreef:Ds. Breman is beroepen door Mijdrecht. Ik hoop voor hem dat hij het aanneemt, heeft hij imho wel verdient.

Dat zou erg fijn voor hem zijn! Een nieuwe frisse start.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 21 mei 2007 07:22

mw schreef:ds J Bos is beroepen te Broeksterwoude (Andreas). Kben blij voor hem.

ik hoorde ook dat Urk EH ds CP de Boer van Werkendam hebben beroepen. Maar dat heb ik al meerdere keren gehoord dus of het nu waar is weet ik niet :wink:

Weer een nieuwe dominee erbij op Urk...?
Voor dominee Bos is het erg fijn om een beroep te krijgen. Een losgemaakte predikant krijgt normaliter niet zo snel een beroep weer.

freek

Berichtdoor freek » 21 mei 2007 07:57

mw schreef:ds J Bos is beroepen te Broeksterwoude (Andreas). Kben blij voor hem.

Daar werd/wordt in Werkendam voor gevreesd :?

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 21 mei 2007 09:35

Race406 schreef:
Machiavelli schreef:Ds. Breman is beroepen door Mijdrecht. Ik hoop voor hem dat hij het aanneemt, heeft hij imho wel verdient.

Dat zou erg fijn voor hem zijn! Een nieuwe frisse start.
Idd, ik gun het hem dan ook van harte.

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 21 mei 2007 14:32

Race406 schreef:

Weer een nieuwe dominee erbij op Urk...?
Voor dominee Bos is het erg fijn om een beroep te krijgen. Een losgemaakte predikant krijgt normaliter niet zo snel een beroep weer.
Die lui hebben genoeg dominees!Wij hebben er een nodig!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 21 mei 2007 14:46

jazker, tuuuuuuuurlijk hebben wij er genoeg. Plek van egas hoeft niet opgevuld te worden natuurlijk. Wij beroepen voor de lol.
Als je er een nodig hebt ga dan beroepen
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Terug naar “Archief”