Leuk, lekker zwemmen!
frederiek is meegegaan toen ze 6 maanden was, maar kreeg het heel snel koud, helemaal bibberen, zo sneu. En pas nog een keertje. Maar haar boeit het niet zo, ze gaat snel bibberen, is een echte koukleum. Jurian zal ook wel een half jaartje geweest zijn, in de zee gezeten. Ik vind zelf zwembaden niet zo fris voor die kleintjes

Jurian is wel een echte waterrat en die kan ik niet blijer maken dan met hem te gaan zwemmen.
Ik ga ook gewoon met beide kids alleen. In het zwembad waar ik ga hebben ze gewoon aankleedkussens in het kindergedeelte. Ik neem de kinderwagen mee, kan ze mooi ook in liggen als ze moe is. Dan kleed ik Jurian om in zo'n groot hokje, en mezelf. En dan Frederiek in het zwembad zelf. Gaat best

Iemand trouwens enig idee wat dit kan zijn? Frederiek huilt soms opeens even in haar slaap, ze gilt meer, een korte gil. Alsof ze pijn heeft. Volgens de gastouder trekt ze ook regelmatig haar beentjes op, alsof ze buikpijn heeft. Bij vlagen heeft ze ook hele vieze poep, waarbij ik amper haar billen schoon krijg. Misschien een allergie ofzo? maarja, waarvoor dan? En hoe kom ik daar achter?
Melk zal het niet zijn, want dat drinkt ze al sinds ze 9 weken was, brood eet ze ook al een hele poos, maar kan het misschien wel zijn, of zijn daar andere symptomen bij?
AG, wat vervelend, veel bananen eten?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...