Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor parkiet » 05 dec 2011 15:24

liefie schreef:Ik weet niet of iemand nog kleding nodig heeft maar op de hummbee site krijg je op de winter collectie 2011/2012 40% extra korting!! de code is win40.
Kun je in de winkelmandje toevoegen ook op de afgeprijsde kleding krijg je er nog 40% bovenop volgens mij is dit tot 11 december.

Krijg je soms korting als iemand van ons besteld? :oops: :mrgreen:
Dit is echt een van de weinige (web)winkels waar ik goed kan slagen voor de kids. Leuke kleding en fijne prijsjes :). Hmm, ok, als je een halve kast vol bestelt, dan is de totaalprijs wel best wat, maar ja, dan heb je ook wat he :-oo

Oh ja, verzenden is vanaf 100 euro gratis, en dan rekent ze dan voordat de kortingscode verwerkt wordt, dus omgerekend vanaf 69 euro gratis verzenden, kleine beetjes he, maar ach :)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 05 dec 2011 19:05

Ow, wat een feest hier in huis. Zo gruwelijk veel cadeautjes en wat was het spannend. Ik heb genoten, we hebben allemaal zo vreselijk genoten! Wij zijn zeg maar van de afdeling: hoe meer cadeautjes hoe beter 8)

Met Sinterklaas mag het. Lekker uit naam van de goedheiligman mijn kind tot in de afgrond verwennen. En hij is echt blij met ALLES. Met zijn magneetletters, met zijn mini-steck, met echt alles. Bij de laptop - die wilde hij echt heeeeeeeeeel graag hebben - kwam hij niet meer uit zijn woorden. Hij keek met grote ogen en zei: "Is dit echt allemaal voor MIJ?!"

En hij ging steeds ook op zoek naar een cadeautje voor een ander. Dus niet steeds alles voor zichzelf, maar ook zoeken naar cadeautjes voor papa, mama, opa en oma. Zo lief! En niet omdat we hem die instructie gaven. En bij alles zo blij. En wat een stress.... de bel ging maar niet, zou Sinterklaas hem dan echt vergeten...???? En toen de bel dan ging, een ontlading, dansen, zingen, springen.

En nu een stuiterbal proberen in bed te krijgen. Een nieuwe uitdaging :mrgreen: :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 dec 2011 19:22

geweldig galateia!!! hier zijn ze ook zo heerlijk verwend!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 dec 2011 20:09

als ik lees en hoor en zie wat andere kinderen krijgen voro sinterklaas... hier een visjesspel van de action :oops: knutseldingen van nog geen 2 euro.. voor beide kindjes max 5.

vandaag was ik werken, als ikh oorde wat kinderen hadden gekregen.. en vanavond nog weer meer krijgen.... ben echt verbaasd. Ik hoop dat die trent nog weer afneemt. Zou het sneu vinden als ze zich daar ongemakkelijk door zou voelen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 05 dec 2011 20:37

Maar zoveel dure dingen waren er hier ook niet, hoor. Die speelgoed-laptop - o, wat wilde hij die graag hebben - met cijfers en letters was het duurste: 18 euro. Verder ook allemaal goedkope dingen: een magneetspelletje van 2,25, een kleurboek van 1 euro, etc. etc. Maar ook nog een mooi voertuig van 15 euro. Ja. Maar we kopen gewoon een aantal echt mooie dingen die we al ruim van tevoren in aanbiedingen kopen. We sparen het echt op. En dan valt het allemaal reuze mee. Ok, het aantal van 5 werd dan wel een aantal keren overschreden. Opa's en oma's kwamen ook met leuke spelletjes/dingen aanzetten voor in de zak. Verder hadden we ook voor opa en oma en voor elkaar cadeautjes gekocht, dus alles bij elkaar hadden we een hele volle zak van Sinterklaas. Groot feest! Ik vind het heerlijk.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 dec 2011 21:12

hier ook eigenlijk nergens de volle prijs voor betaald! steeds gekeken naar dagaanbiedingen etc! en dan ben je helemaal niet zo duur uit!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 dec 2011 21:48

@liefie hier niet echt een heel vast schema, vanwege bv op verzoek. 's nachts 1 of (meestal 2)a voedingen, overdag gemiddeld 6. Daarnaast nog papfles s avonds, fruit s ochtends en een klein beetje drinken in een tuitbeker smiddags en 's avonds eet hij of met ons een paar happen mee, of hij krijgt wat groente, kip met aardappel, rijst of pasta. Hij slaapt meestal 1x 1 tot 1,5 uur smiddags en meestal 's ochtends nog een half uur..

Als hij wakker is is hij ook direct actief, tijgert/kruipt de hele kamer door en als hij iets interessants ziet probeert hij zich op te trekken. :o
Dat lukt nog niet tot staan gelukkig, behalve als hij op schoot zit met zn koppie naar je toe... Vervelen is er niet bij dus :)

@evelien en gempa wat een lange mannen! Zijn ze nu 2mnd? Floris was al lang en die was met 3mnd 66,5..

@sinterklaas wij hebben ook niks gegeven, maar de opa's oma's wel ;-)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 05 dec 2011 22:14

Zo ze ligt net in bed. pfffffieew sinterklaas hebben we ook weer gehad :D Hannah was ook helemaal blij met al haar kado's. Alleen het bedel armbandje wat moeders zo leuk vond viel niet in de smaak 8)

Ze kreeg ook een beer en na die uitgebreid te hebben gekust en gewiegd kreeg hij gelijk billenkoek met de hamer van het gereedschap setje wat zo ook gekregen heeft :mrgreen:

Verders idd helemaal stuiterend naar bed, ben benieuwd hoe vaak ze vanacht wakker word.

Wij hebben ook niet extreem veel geld er aan uitgegeven, veel dingen bij de a ction gekocht en ook dingen die ze nodig had zoals pyama en tandenborstel. Ook daar is ze super blij mee, met een tandenborstel :) , En ook nog het nodige van opa en oma gekregen.
Afbeelding

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 05 dec 2011 23:04

Wij hadden de kinderen vanavond wat voor sinterklaas willen geven. Maar ik heb de hele dag met M in het ziekenhuis gezeten en nu is papa er gebleven. M heeft vanmorgen in de pauze zijn arm gebroken en moest met een operatie weer rechtgezet worden. Nu houden ze nog wat tegoed. M had wel een keuke dag uitgezocht om dit te krijgen. sint was in het zh en deelde kadootjes uit.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 dec 2011 23:11

Ookh.joh... Heftig... Hopelijk mag hij morgrn mee na huis. op welke school zitten jou kids, bij mijn as nichtje???

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 05 dec 2011 23:13

Op de pwa school, komt jouw nichtje daar ook (wie is dat?)
Als het goed gaat mag hij morgenochtend naar huis.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 05 dec 2011 23:28

he toch dat is niet fijn.beterschap!

@jannoek nee a bel is ook al 3maand, dus zijn ze ongeveer even groot,

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 dec 2011 23:56

Wow, dat gaat ook hard he! Hier is het na 4mnd een stuk min hard gegaan met groeien. Van 4nr 6mnd van 8kg naar 8,5 kg en van 69,5 cm naar 72,5. Is maar goed ook dat het niet steeds zo snel gaat qua groeien ;-)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 dec 2011 07:53

Leuk al die sint verhalen...

@Parkiet Haha nee hoor was het maar waar want het is een goedlopende zaak volgens mij :lol:

Gisteren hebben onze vrienden ook een leuk sint cadeau gekregen een zoon :D

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 06 dec 2011 11:56

@memmem: o nee he! Sterkte voor M en voor jou ook ;)
@jeepeecee: hahaha, billenkoek met de hamer :mrgreen:
M ook helemaal verguld met zijn cadeaus. Mijn NL vriendin klopte hard op de deur en gooide strooigoed de gang in. Hij schrok zich helemaal kapot :mrgreen: Maar dat bekkie toen hij de cadeaus zag :8> Hij kreeg als 'groot cadeau' een electrische boor en hij zei meteen: Nu kan ik helpen papa!

Terug naar “Archief”