Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor ajl » 21 feb 2011 21:46

Eigenlijk weet niemand dat ik op een forum schrijf. En je moet wel echt het woord christelijk intypen om wat te vinden. Aan de andere kant, zulke schokkende dingen schrijf ik ook weer niet, al ben ik wel blij dat ik geen foto's op internet zet. Dan ben je toch makkelijker traceerbaar. Daarnaast snap ik mensen ook niet die gaan 'volgen'. Heb je niets beters te doen, denk ik dan altijd :shock:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 feb 2011 08:56

ik vraag me dan ook af of mensen niet wat beters te doen hebben...Als je dan gewoon écht mee wil lezen: meng je dan gewoon ook in de discussie...
Ach ja, ik zet hier verder ook geen boeiende dingen neer volgens mij, dus 't kan me niet zo veel schelen ook als iemand volgt. (Heb daar ook een poosje 'last' van gehad, dat ik terugkoppeling kreeg viavia op iets dat ik hier had geschreven).

@NDW wat kinderwagens betreft: Vrienden van ons hebben een Joolz wagen en zijn er erg tevreden over.
Wij wilden - vanwege de hoogte - voor de stokke gaan, maar vonden die met inklappen niet erg handig en we vonden de rem er niet heel stabiel uit zien.
Uiteindelijk daardoor bij de Mima Xari uitgekomen (is sinds eind 2010 in Nl verkrijgbaar). De Mima is ook hoog, klapt lekker in, is klein op te vouwen, en we vinden 'm mooi. Dus uiteindelijk was het het totaalplaatje waar we voor gingen ;-)
De bugaboo was voor ons geen optie: we vinden de bak te laag.
Succes met kiezen, want keuze is er genoeg :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 feb 2011 09:33

Van meelezers geen last, misschien dat ze er wel zijn maar tot nu toe niet negatief.
Je bent via internet sneller te achterhalen dan je denkt, maar dat is ook zo met hyves etc.

Ik heb de Mutsy gekocht, dat is ook een hoge kinderwagen, na de stokke een van de hoogste volgens mij (zeiden ze toen tegen mijn zus). Vind hem heerlijk rijden. Bij de meiden had ik een quinny maar die kon niet naar mij toe gedraaid zodat je kind jou kan zien en dat was eigenlijk wel een vereiste voor deze wagen. En heb een aantal ritjes met die van mn zus gereden en was er meteen over uit :lol:
Bugaboo vond ik ook wel lekker rijden maar vind die voorwielen eigenlijk te klein en die bak veel te laag, vind dat er echt niet uit zien :oops: Maar het kinderwagen gedeelte daarintegen vind ik wel erg leuk :lol: en dat gebruik je langer dan die wagenbak

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 feb 2011 11:00

ajl schreef:Eigenlijk weet niemand dat ik op een forum schrijf. En je moet wel echt het woord christelijk intypen om wat te vinden. Aan de andere kant, zulke schokkende dingen schrijf ik ook weer niet, al ben ik wel blij dat ik geen foto's op internet zet. Dan ben je toch makkelijker traceerbaar. Daarnaast snap ik mensen ook niet die gaan 'volgen'. Heb je niets beters te doen, denk ik dan altijd :shock:

Toch, soms kom ik mensen 'tegen' op een ander forum waarvan ik na een paar regels te lezen meteen weet wie het is. Nét teveel gezegd om anoniem te blijven, je doet het zo makkelijk. Namen, leeftijden, waar je woont/werkt/kerkt. Het gaat sneller dan je denkt.En soms ook ongemerkt, ik zoek echt niet naar mensen maar op een ander forum kom je ze gewoon 'tegen'. Ik las laatst een post van iemand en toen dacht ik : hé dat lijkt wel op die en die. Dan lees je even terug (want ik ben dan wel nieuwsgierig of ik dat goed gelezen heb :lol: ) en dan weet je het zeker. Zonder dat iemand dus veel zegt.... En zelf dus denkt anoniem te zijn.
Nu moet je iemand wel kennen én zelf op hetzelfde forum zitten, als jij niet veel refo's in je omgeving hebt zullen ze hier niet snel komen :wink:

maargoed, ontopic :lol:
Heb volgende week mn 20 weken echo en zondag heeft de kleine zich laten voelen aan zijn/haar papa!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 feb 2011 11:52

Ik heb een quinny maar vindt het een nadeel dat de zitting half ligt, dus niet helemaal rechtop kan.
Ze wordt gewoon boos omdat ze niet wil liggen, dus maar eens kijken naar iets ander of het met de buggy te doen.
Bij welke wagen kan de zitting goed rechtop zodat ze rechtop kan zitten?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 feb 2011 13:15

Die van ons (Mima Xari) lijkt me erg recht op, maar goed, ik heb wat dat betreft nog geen ervaring ;-)

Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 feb 2011 13:22

De mutsy kan ook goed rechtop zitten, rugleuning kan je zelf verstellen.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 feb 2011 13:27

THX..Heb al besloten geen nieuwe meer aan te schaffen! ;-)
Die van ons kun je ook verstellen maar met een riempje, maar dus ver van rechtop, verder
is het een fijne wagen, we doen het er maar mee. :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 feb 2011 16:28

er kwam net hier iemand met de Bugaboo voorbij maar eigenlijk blijf ik die wagen gewoon nie zo mooi vinden :oops: Maar er zat ook een knalblauwe kap op, terwijl de wagen zwart was. Ik hou meer van 1 kleur denk ik.
Vanmiddag was ik met mijn zwangere collega even in een kinderwinkeltje in het dorp waar ik werk. Zo leuk! allemaal kleine minishirtjes en rompertjes en kinderspeelgoed. Ik heb voor Jurian een puzzel meegenomen, maar verder niks gekocht, mijn collega mag ook niet weten welk geslacht het is ;) Maar gewoon rondneuzen vind ik ook erg leuk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 feb 2011 17:28

Ik vind het ook alleen al leuk om te neuzen ;-) Was net nog even bij de prenatal om de blije doos op te halen ;-) Heb me verder ook keurig ingehouden 8)

Wat ik me trouwens afvroeg:
Weet iemand hoe het zit met een kraampakket wat je van de verzekering krijgt? Ik ben aanvullend verzekerd, en er stond op de website van de verzekering dat je dat pakket uiterlijk 3 maanden voor de uitgerekende datum krijgt.
Nu is dat al geweest, en ik heb m nog niet gehad.
Denk dat ik het nog maar een weekje af wacht, en anders wel ga bellen. Of moet ik gewoon geduld hebben? :-oo

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 feb 2011 17:30

Volgens mij kreeg ik het ergens tussen de 28 en 30 weken ofzo. En of je aanvullend verzekerd bent, maakt volgens mij niet uit.
En het pakket is niet echt leuk hoor ;) Maar wel handig :mrgreen: Al heb ik nu boven nog een berg van dat spul liggen wat ik toen niet heb gebruikt. En ik krijg em dit keer vast weer, dus dan heb ik genoeg :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 feb 2011 17:41

Nee, dat het niet leuk is snap ik. 8) Maar handig wellicht wel ;-)
Bij Menzis krijg je 't pakket alleen als je aanvullend verzekerd bent..

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 feb 2011 17:42

Zaten er leuke dingen in de blije doos?
Vorige keer heb ik ook met alle acties meegedaan, dit keer met niets.

Dat kraampakket kreeg ik met 28 weken. Ligt er aan bij welke verzekeraar je zit,
maar er kunnen ook nog leuke dingen (cadeautjes) in zitten hoor. :)
Voor de rest heb ik hem maar weer snel weggestopt.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 feb 2011 17:49

haha... het meeste wil je denk ik niet weten? ;-)

In de blije doos zat véél reclame, een 'i love mama' speen, een speen voor een flesje, een rompertje, een tijdschrift en 8 pampers.
Best leuk voor iets dat je gratis krijgt ;-)
(al geloof ik niet dat de waarde echt 65,- euro is ;-))

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 feb 2011 17:52

Jannoek schreef:haha... het meeste wil je denk ik niet weten? ;-)

In de blije doos zat véél reclame, een 'i love mama' speen, een speen voor een flesje, een rompertje, een tijdschrift en 8 pampers.
Best leuk voor iets dat je gratis krijgt ;-)
(al geloof ik niet dat de waarde echt 65,- euro is ;-))

speen van 10 euro
andere speel 15 euro
rompertje 20 euro
tijdschrift 15 euro
pampers 10 euro?

geintje... :lol:

Terug naar “Archief”