Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wiepie

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Wiepie » 13 jul 2010 10:15

Evelien schreef:en in Canada ook.

Vandaag maar eens op schoenen jacht.

Kun je daar ook twee verschillende maten van kopen? :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 jul 2010 10:47

Wiepie schreef:
Evelien schreef:en in Canada ook.

Vandaag maar eens op schoenen jacht.

Kun je daar ook twee verschillende maten van kopen? :mrgreen:

ik hoop het.. eigenlijk zit er tussen m'n beide voeten 1 maat verschil en dat is best vervelend. ](*,)

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 13 jul 2010 11:02

Ik heb m'n tankini bij de V&D vandaan, daar kun je gewoon van alles zelf samen stellen. Ideaal :)! Helaas blijft die ontzettend afgeven, het broekje is een heel stuk lichter geworden :?, terwijl ik h'm of met de hand of in de wasmachine op koud water uitspoel.

Ik moet ook nog steeds nieuwe schoenen, ik loop nu heel vaak op m'n birkenstock slippers. Ben al bij verschillende schoenenzaken geweest maar inmiddels is al het leuke eruit... Of ik zie leuke maar die passen niet goed. Moet wel stevige en goede schoenen hebben. Zaterdag was ik bij een schoenenwinkel komt de verkoopster met allemaal oudewijven schoenen aanzetten ](*,).
Wat de toekomst brengen moge........

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 13 jul 2010 14:33

Jo'tje schreef:Bij de Livera zag ik ook wel eens wat leuks ja. Maar dan mocht ik weer geen topje maat 38 en broekje maat 40 of 42 kopen.
Nou, de groeten dan. Ik ga echt niet met óf een veel te groot topje óf een veel te klein broekje rondlopen. Ik vind dat echt een belachelijke regel. Vrouwen zijn nou eenmaal niet overal 1 maat. Niet alle vrouwen in ieder geval ;)

Oh? Daar heb ik niet eens bij nagedacht.. Ik heb gewoon 1 bovenstukje en 2 bikinibroekjes uitgezocht, resp. in andere maten, en die zonder er verder bij na te denken afgerekend bij de kassa - kennelijk was dit dan iets uit de 'beperkte selectie' waar je wél verschillende maten mag meenemen. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 14 jul 2010 09:20

Ik heb mijn bikini's bij H&M gekocht. Hier mag je wel mixen&matchen, maar toevallig heb ik wel dezelfde maten. Ik vind het fijn om verschillende bikini's te hebben, handig voor als je in de zomer elke dag zwemt ofzo :D

Hebben jullie nog lekker geshopt in de uitverkoop? Ik heb echt gewacht tot in in de uitverkoop leuke shirtjes kon kopen bij Geddes&Gillmore(50%), want die vind ik echt mooi.

En normaal kom ik niet zo vaak bij Steps. Ik vind de jurken en rokken daar echt prachtig, maar ook wel duur. Vorige week was ik aan het shoppen met een vriendin die dol is op Steps, toen zag ik een mooi rokje die enorm was afgeprijsd! Echt een heel mooi luxe rokje :D Vind het rokje niet geschikt om te dragen met 30 graden, maar straks als het wat minder warm is met mooie schoentjes eronder... :D
Dus, dat.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 14 jul 2010 09:23

Afbeelding

Deze is het trouwens!
Dus, dat.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 jul 2010 09:27

leuk en heel mooi.

Ik wil straks nog even de stad in (ik zou gisteren gaan). Maar vandaag moet ik echt naar de stad om een pakketje af te geven. Dus gelijk maar even een paar winkels binnen, vooral schoenen. Ik heb alleen maar teva sandalen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 jul 2010 12:36

Evelien schreef:leuk en heel mooi.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 jul 2010 17:53

Kate Spade, erg leuk!

Ik ben vanmiddag op zoek geweest naar lange rokken, maar ik vond ze alleen bij mensen op straat die ze aan hadden... waar halen ze die vandaan? Op de fiets is een korte rok zo onhandig!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 14 jul 2010 18:00

Lalage schreef:Kate Spade, erg leuk!

Ik ben vanmiddag op zoek geweest naar lange rokken, maar ik vond ze alleen bij mensen op straat die ze aan hadden... waar halen ze die vandaan? Op de fiets is een korte rok zo onhandig!

Nou ik heb liever een kortere (knie) rok op de fiets dan een lange :wink: Een lange rok hangt maar langs je benen
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 jul 2010 19:05

leuke rok Kade Spade!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 14 jul 2010 20:15

Lalage schreef:Kate Spade, erg leuk!

Ik zie ze regelmatig bij de C&A hangen (en nee, dan kijk ik niet op de seniorenafdeling ;-) )

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 jul 2010 06:48

Ik begreep uit een aantal modebladen dat de lange rok aankomende winter weer helemaal hip is.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jul 2010 08:04

Ik ben gisteren bij Manfield geslaagd voor een paar stevige sandalen/slipper achtige schoen. Ik moet nog een gewone schoen hebben. Heb er veschillende aangehad met een klein hakje. Alleen heb ik een iets wat bredere voet waardoor dat irriteert. Heel jammer wat ze stonden zo leuk. Dus nog maar verder op zoek.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 jul 2010 08:32

Dit weekend 'meidenweekend'... het wordt niet echt strandweer geloof ik zaterdag, dus de stad Goes in combi met de uitverkoop kan wel weer eens uitgebreid shoppen betekenen :mrgreen: Of we rijden naar Middelburg, ook leuk!
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”