Dippie schreef:...Ik heb ook één keer geprobeerd tampons te gaan gebruiken, maar ik kreeg hem er niet meer uit. Hij bleef achter een soort 'iets' hangen en kheb volgens mij een kwartier op de wc gezeten (4 jaar geleden ofzo

) en zag me al helemaal bij de dokter zitten met de vraag of hij me kon helpen

dus no way, voor mij geen ob's meer! Alhoewel ik het soms wel erg jammer vind en het weer eens wil gaan proberen, maar kheb er de moed niet meer voor

Hier precies hetzelfde verhaal... Vreselijk! Inbrengen geen problemen mee, met of zonder inbrenghuls. Al voelde ik me er ook totaal niet prettig bij, maar het zal denk ook wel even wennen moeten. Sinds ik de pil gebruik ben ik zo minimaal ongesteld dat ik bijna geen maandverband meer gebruik, soms alleen de eerste dagen en daarna inlegkruisjes. Met het warme weer niet altijd even prettig maar ik durf gewoon geen tampons meer te gebruiken.
Zwemmen, sja dan gewoon even een keertje niet. Al ben ik helemaal niet iemand die zo snel met warm weer naar het strand/meer/zwembad gaat. Nu zwem ik wel geregeld op 'n vaste dag om m'n conditie op te bouwen, maar ik heb gewoon zo geregeld dat ik dan aan het einde van m'n stopweek zit zodat ik gewoon zwemmen kan

. Ideaal het zo zelf kunnen regelen. Al wou ik wel proberen om na de zomer te stoppen met de pil en te kijken wat het dan doet... Vergat kan wel zeggen nooit om 'n pil in tenemen en nu al 2x achter elkaar. Werd ik 's morgens wakker, dacht ik eraan, viel ik weer in slaap enja nooit meer aangedacht. Volgende avond gewoon pil ingenomen en de volgende dag werd ik 'ongesteld'. De eerste keer ben ik gelijk maar gestopt, zat al in de laatste week. Maar de 2e keer was het na 1,5 week, dus toen maar doorgeslikt. Terwijl als ik normaal stopweek heb het vaak pas de 3e dag komt

...
Wat de toekomst brengen moge........