*Annet* schreef:@ Vlinder, hoe smaakt zo'n foto?
??

Moderator: Moderafo's
Merisja schreef:lammetje schreef:Ik wacht er zowieso nog even mee, was van plan om de eerste 2 maanden een draagdoek te nemen, maar daarna lijkt het me te zwaar worden dus gaat de baby in de wagen En Sarah kan dan de korte stukken lopen, voor de lange stukken weet ik nog niet hoe het gaat, misschien wil ze niet anders
Jouw dochter is dan toch nog maar net anderhalf? Ik zou dan echt een duowagen kopen. Onze oudste dochter is nu bijna vier en de jongste vijf maanden. Totdat de jongste geboren werd zat ze eigenlijk nog altijd in de buggy en toen was ze toch al wel 3,5. Ik vind anderhalf echt wel heel jong hoor, om te lopen. Ze lopen vaak alleen maar weg en het gaat dan zóóó lángzaam... Maar goed, misschien ben ik er ook wel een beetje te ongeduldig voor...
Merisja schreef:@Annet: Op zich mag het wel speelgoed zijn, hoor, maar ze heeft al zo veel! En met veel bedoel ik meer: van alles wat. Wat dingen van My Little Pony, wat barbies, keukentje, kassa etc. Eigenlijk wil ik haar iets geven wat je telkens uit kunt breiden. Kan met My Little Pony ook wel, maar dan heb je vaak toch weer dingen van hetzelfde. Zelf zat ik ook te denken aan Playmobiel, maar is dat wel echt leuk? Verder is een make up doos ook een goeie! 't Is echt zo'n tuttebel, die vindt dat natuurlijk super!
Merisja schreef:@Annet: Op zich mag het wel speelgoed zijn, hoor, maar ze heeft al zo veel! En met veel bedoel ik meer: van alles wat. Wat dingen van My Little Pony, wat barbies, keukentje, kassa etc. Eigenlijk wil ik haar iets geven wat je telkens uit kunt breiden. Kan met My Little Pony ook wel, maar dan heb je vaak toch weer dingen van hetzelfde. Zelf zat ik ook te denken aan Playmobiel, maar is dat wel echt leuk? Verder is een make up doos ook een goeie! 't Is echt zo'n tuttebel, die vindt dat natuurlijk super!
Rufi schreef:Sorry, je dochter wordt 4 en dan vind je een make-updoos een leuk cadeau? Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind dat niks. Die kinderen zijn daar tegenwoordig toch al zo vroeg mee. Er zijn al meisjes die in groep 7 elke dag helemaal opgeschilderd naar school gaan. Dat wil je toch niet stimuleren?
Als ze dan toch van tutten houdt dan zou ik misschien eerder kiezen voor een knutselset waarmee ze zelf sieraden kan maken.
*Annet* schreef:als ik mijn face poeder, dan kwast ik ook gerust ff met dat ding over het gezicht van mijn dochter. Is toch leuk? Beetje tutten enzo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten