De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 27 mar 2008 11:21

*Annet* schreef:@ Vlinder, hoe smaakt zo'n foto?

?? :-s

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 27 mar 2008 11:27

Lekker zoet. Het is toch marsepein?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 27 mar 2008 11:28

oh haha ik vat hem nu :lol: ( ben nog niet helemaal wakker :wink: )

Ja het is marsepijn, een heel dun laagje trouwens.
We hebben de taart nu al bij meerdere verjaardagen gedaan en het is en blijft een succes :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 mar 2008 13:08

Merisja schreef:
lammetje schreef:Ik wacht er zowieso nog even mee, was van plan om de eerste 2 maanden een draagdoek te nemen, maar daarna lijkt het me te zwaar worden dus gaat de baby in de wagen En Sarah kan dan de korte stukken lopen, voor de lange stukken weet ik nog niet hoe het gaat, misschien wil ze niet anders :wink:

Jouw dochter is dan toch nog maar net anderhalf? Ik zou dan echt een duowagen kopen. Onze oudste dochter is nu bijna vier en de jongste vijf maanden. Totdat de jongste geboren werd zat ze eigenlijk nog altijd in de buggy en toen was ze toch al wel 3,5. Ik vind anderhalf echt wel heel jong hoor, om te lopen. Ze lopen vaak alleen maar weg en het gaat dan zóóó lángzaam... Maar goed, misschien ben ik er ook wel een beetje te ongeduldig voor...

tussen mijn kinderen zit ook anderhalf jaar en ik red me prima met een 'normale' kinderwagen. Als ik zelf echt wil gaan wandelen of boodschappen ga doen, gaat Simon in de buikdrager, ideaal en stukken goedkoper dan een duowagen, daarnaast veel makkelijker op te bergen. Ga ik voor de leuk wandelen met de jongens gaat Simon in de kinderwagen en Christiaan loopt mee of hij gaat mee op zijn loopfiets, werkt prima zo hoor. Tuurlijk bekijken ze de dingen anders als wij, nemen ze de tijd voor om eendjes te kijken ze zien juist zoveel als ze los lopen. Ik vind het echt prima dat als we een stukje lopen waar je normaal een kwartiertje over doet en dan drie kwartier. Tgaat er toch ook om dat zij het naar hun zin hebben, vanplaats dat moeders langs alle interesante dingen doorloopt. :wink: Blokker kruidvat, dat soort winkels bezoek ik trouwens het liefst zo min mogelijk met mijn kinderen. Heel veel drogist spulletjes neem ik al bij de supermarkt mee. Als ik er echt niet onderuit kan bv voor een cadeautje zorg ik wel dat ik er op een koopavond heen ga of op de vrije dag van mijn man.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 27 mar 2008 13:22

@Annet: Op zich mag het wel speelgoed zijn, hoor, maar ze heeft al zo veel! En met veel bedoel ik meer: van alles wat. Wat dingen van My Little Pony, wat barbies, keukentje, kassa etc. Eigenlijk wil ik haar iets geven wat je telkens uit kunt breiden. Kan met My Little Pony ook wel, maar dan heb je vaak toch weer dingen van hetzelfde. Zelf zat ik ook te denken aan Playmobiel, maar is dat wel echt leuk? Verder is een make up doos ook een goeie! 't Is echt zo'n tuttebel, die vindt dat natuurlijk super!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 mar 2008 13:23

Merisja schreef:@Annet: Op zich mag het wel speelgoed zijn, hoor, maar ze heeft al zo veel! En met veel bedoel ik meer: van alles wat. Wat dingen van My Little Pony, wat barbies, keukentje, kassa etc. Eigenlijk wil ik haar iets geven wat je telkens uit kunt breiden. Kan met My Little Pony ook wel, maar dan heb je vaak toch weer dingen van hetzelfde. Zelf zat ik ook te denken aan Playmobiel, maar is dat wel echt leuk? Verder is een make up doos ook een goeie! 't Is echt zo'n tuttebel, die vindt dat natuurlijk super!

Je hebt ook van die grote poppenkoppen die je kan opmaken, ook leuk misschien :idea:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 mar 2008 13:43

Ik ben niet echt zo pro playmobiel. Het ziet er heel gaaf uit enzo, maar ze kunnen er minder hun fantasie in kwijt als met bijv. Lego. Daar kunnen ze steeds wat anders van maken.

En idd zo'n make up pop is dan misschien ook wel erg leuk. Kun je beter met chloor afboenen als ze hem helemaal ondergesmeerd heeft als je dochter!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 mar 2008 13:44

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 27 mar 2008 13:58

Merisja schreef:@Annet: Op zich mag het wel speelgoed zijn, hoor, maar ze heeft al zo veel! En met veel bedoel ik meer: van alles wat. Wat dingen van My Little Pony, wat barbies, keukentje, kassa etc. Eigenlijk wil ik haar iets geven wat je telkens uit kunt breiden. Kan met My Little Pony ook wel, maar dan heb je vaak toch weer dingen van hetzelfde. Zelf zat ik ook te denken aan Playmobiel, maar is dat wel echt leuk? Verder is een make up doos ook een goeie! 't Is echt zo'n tuttebel, die vindt dat natuurlijk super!

Sorry, je dochter wordt 4 en dan vind je een make-updoos een leuk cadeau? Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind dat niks. Die kinderen zijn daar tegenwoordig toch al zo vroeg mee. Er zijn al meisjes die in groep 7 elke dag helemaal opgeschilderd naar school gaan. Dat wil je toch niet stimuleren?
Als ze dan toch van tutten houdt dan zou ik misschien eerder kiezen voor een knutselset waarmee ze zelf sieraden kan maken.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 27 mar 2008 14:00

ik vind 4 jaar idd ook erg jong voor make-up :roll:
een knutselset is een goed idee :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 27 mar 2008 14:00

Rufi schreef:Sorry, je dochter wordt 4 en dan vind je een make-updoos een leuk cadeau? Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik vind dat niks. Die kinderen zijn daar tegenwoordig toch al zo vroeg mee. Er zijn al meisjes die in groep 7 elke dag helemaal opgeschilderd naar school gaan. Dat wil je toch niet stimuleren?
Als ze dan toch van tutten houdt dan zou ik misschien eerder kiezen voor een knutselset waarmee ze zelf sieraden kan maken.

Nou, ze kan er natuurlijk ook gewoon thuis mee tutten, of op zo'n pop. Lijkt me niks mis mee. Ik neem aan dat ze haar dochter van 4 niet beschilderd naar school laat gaan :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 mar 2008 14:47

als ik mijn face poeder, dan kwast ik ook gerust ff met dat ding over het gezicht van mijn dochter. Is toch leuk? Beetje tutten enzo?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 27 mar 2008 14:48

*Annet* schreef:als ik mijn face poeder, dan kwast ik ook gerust ff met dat ding over het gezicht van mijn dochter. Is toch leuk? Beetje tutten enzo?

Ja, lijkt mij ook :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 mar 2008 14:53

Mijn moeder was ook altijd wel anti make up. Ik zou er een ouwe kop van krijgen enzo. Nou ja, die krijg je toch wel. Ik ben heel blij met de poederdoos.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 mar 2008 15:20

tsja.. daar zijn de meningen nogal verschillend over.

Ik geef mijn kind dan liever een knutselsetje dan een iets van make-up.

Je hebt bij de hema van die knutselsetjes waar je zelf je puzzel kan maken (beschilderen enzo).

Terug naar “Archief”