talenten van een moeder...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor LeChat » 11 sep 2010 13:22

Is er in de tussentijd dan zoveel veranderd, Annet? Wat voor werk deed je op kantoor? Als een bedrijf een beetje investeert in inwerken, krijgen ze er wel een gemotiveerde werknemer voor terug, die waarschijnlijk minder flierefluiterig is dan een 18-jarige (iets gechargeerd, ik weet het, maar dat is toch wel vaak de beeldvorming).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 16 sep 2010 11:53

Jamillah: ben jij nu ook met de pabo begonnen? Hoe bevalt het?

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 22 sep 2010 20:27

grrr leren is wel een hobby van me, maar moet nu naast mijn studie ook nog een cursus van school doen. Is maar '12 avonden' dit jaar en per avond hooguit uurtje of 6 voorbereiding en nog 2 opdrachten. Iedere docent moet dit bij ons op school een keer doen. Dit jaar viel de keuze op mij... kan er onderuit komen voor een jaar maar zit ik volgend jaar weer ](*,)
Time flies when you have none!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 sep 2010 20:51

Balen, Sterretje. En volgend jaar wordt qua studie misschien nog wel pittiger, of niet?

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 06 mar 2011 14:08

ik heb een vraagje :

ben bezig met een baan zoeken, en heb ik een tip gekregen van iemand voor de kinderopvang. nu heb ik wel de spw gedaan, maar niet helemaal afgemaakt. ik heb wel een groot gedeelte van de deelkwalificaties. hoe gaat dat als je het alsnog af wil maken, kan dat ook als je ergens parttime komt te werken, en wie vergoed dan de kosten en moet je dat zelf betalen? ben een beetje aan het inventariseren of het allemaal wel kan.

ik mag in ieder geval op gesprek komen bij een kinderdagverblijf dus daar kan ik ook vragen stellen, maar ik ben benieuwd of iemand hier er ook ervaring mee heeft.
Afbeelding

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 mar 2011 15:01

Ik ben er ook uitgeknikkerd met een of ander rotsmoesje toen ik minder ging werken toen de eerste kwam, en je hoort heel vaak zulke verhalen. kreeg nog wel een aardig bedrag mee, want dan is het wettelijk nog goed geregeld en kan je niks doen.

Nu ben ik gastouder en straks als Harm 4 is wil ik weer iets gaan doen, maar wat weet ik nog niet. Om hele dag op kantoor in een hokkie te zitten trekt me ook niet zo meer eigenlijk.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 07 mar 2011 09:49

@jeepeecee: ik werk ook als invalkracht op een kdv terwijl ik studeer. Er zijn er bij ons meerderen die de spw volgen en daarnaast een aantal dagen bij het kdv in dienst zijn. Je moet dan geloof ik een contract hebben van minimaal 20 uur per week, dan ga je iets van 1 dag ofzo naar school en de rest kun je gebruiken om te leren. Maar jij zult wel recht hebben op vrijstellingen. Wie die opleiding betaalt weet ik niet, dat zal ook wel per kdv verschillend zijn. Succes joh! Het is in ieder geval erg leuk om bij een kdv te werken! :D

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 jun 2011 12:44

Hoe is het Merisja, je zit op de helft zeker? Vertel es wat, het is bijna vakantie dus misschien heb je even tijd?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 26 jun 2011 18:07

Leuk dat je er aan denkt :D Ik heb inderdaad net vakantie, heerlijk pas begin september weer naar school! Die tien weken vrij heb ik echt wel even nodig om weer op te laden...aan het eind liep ik echt weer op m'n tenen s:| Enne...ik ben iets verder dan over de helft: als alles goed gaat hoop ik zo rond januari klaar te zijn, dus ik ben lekker aan het aftellen =D> Ben nu echt aan het afronden met alles; alleen nog 'even' twee scripties schrijven, een onderzoekje doen nav mijn minor, lio van vier weken en dan is t wel zo'n beetje klaar. En o ja, nog wat tentamens, maar lang zo veel niet meer als wat ik gehad heb. 't Eind is dus in zicht!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 jun 2011 12:32

Fijn dat 't einde in zicht is, Merisja. Geniet van je welverdiende vakantie en alvast succes met de laatste loodjes!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 27 jun 2011 13:00

Dank je :D Met dit weer is het in elk geval totaal geen straf om vakantie te hebben =D>

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 jun 2011 14:25

LeChat schreef:Fijn dat 't einde in zicht is, Merisja. Geniet van je welverdiende vakantie en alvast succes met de laatste loodjes!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 30 jun 2011 09:47

Wat goed van je Merisja dat je het zo goed doet =D>
Fijn hoor dat het aftellen kan beginnen.
Heel veel succes met de laatste opdrachten.
En geniet maar heerlijk van je verdiende vakantie.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 30 jun 2011 12:03

Dank je :)

Vakantie hebben is gewoon een beetje wennen :oops: Ik ben anders altijd elke avond aan het leren, maar nu hoeft dat niet. 's Avonds zit ik nu echt een beetje te denken: wat zal ik eens gaan doen? Niet vervelen maar meer je ei niet kwijt kunnen ofzo. 't Is ook nooit goed... 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 jun 2011 12:39

Kan je niet alvast vooruit werken :mrgreen: of misschien is er wel een kind dat graag bijles wil? :lol: (in de vakantie [-( dat was vroegah toch zo als je maar net aan over ging?)
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”