games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 22 apr 2010 16:36

Prince Caspian schreef:Ghehe, mijn score bij BF2 is uhm, vrij aan de lage kant.

Gister Fallout 3 onder het stof vandaan getrokken. Geïnstalleerd, lekker spelen, maar in de dialogen een enorme lag. Nah, na anderhalf uur eindelijk de vault uit. Spel gesaved, en even alles updatet. Nu kan ik het spelen zonder lag, maar ik ben al mijn savegames kwijt.

Ik liep toevallig nog te denken of ik het toch niet weer eens tweedehands moet aanschaffen, maar toen herinnerde ik me weer waarom ik het destijds heb ingeruild. Ik wacht nog maar even vol smart op Red Dead Redemption.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 apr 2010 14:24

Gister een PSP slim lite gekocht, voor buiten want met dit mooie weer wil ik niet te veel binnen zitten. Nu Metal Gear Solid portable ops aan het downloaden, ben benieuwd hoe het is! :)

Afbeelding
Het blijft altijd minder als een console, maar dat is ook logisch.

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 24 apr 2010 16:11

-Martijn- schreef:
smArtjan schreef:Af en toe speel ik het weleens, alleen ik heb het probleem dat mijn combat-rating niet stijgt, ook al zit ik in dedicated servers.

Dat probleem hoor ik meer al denk ik niet dat EA daar nog wat aan wil gaan doen

Het was ook alweer even geleden dat ik voor het laatst had gespeeld, vandaag en gisteren weer eens gespeeld en nu blijkt de combat-ranking weer te werken dus waarschijnlijk ben ik de komende tijd vaker aan het spelen. Ik speel regelmatig in de super@infantry-clan. Ik zat nu 2 x in de Dalian Plant, wel een leuke map
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Faramir

Berichtdoor Faramir » 24 apr 2010 17:20

Vandaag maar eens Star Wars: The Force Unleashed gekocht voor een zacht prijsje. Ik was in het verleden een redelijke Star Wars fanaat en tot nu toe vind ik de game wel vermakelijk. Jammer dat je niet de kant van de rebellen kan kiezen, hopelijk komt dat later in het spel nog.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 25 apr 2010 11:10

mohamed schreef:Gister een PSP slim lite gekocht, voor buiten want met dit mooie weer wil ik niet te veel binnen zitten. Nu Metal Gear Solid portable ops aan het downloaden, ben benieuwd hoe het is! :)

Afbeelding
Het blijft altijd minder als een console, maar dat is ook logisch.

Buiten is er niks van te zien, dat is fijn dan. ](*,)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 apr 2010 11:32

Ow, nee, die PSP's kunnen niet echt tegen zonlicht.

-Martijn-
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor -Martijn- » 25 apr 2010 11:34

smArtjan schreef:Het was ook alweer even geleden dat ik voor het laatst had gespeeld, vandaag en gisteren weer eens gespeeld en nu blijkt de combat-ranking weer te werken dus waarschijnlijk ben ik de komende tijd vaker aan het spelen. Ik speel regelmatig in de super@infantry-clan. Ik zat nu 2 x in de Dalian Plant, wel een leuke map

Als je veel punten wil halen in korte tijd moet je eens gaan kijken in een server waar je aleen met pirtol shock en knife mag spelen (strike at karkand) daar zit ik met een gemiddelde van boven de 100 punten per potje soms zelfs boven de 200
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 25 apr 2010 17:52

Balen zeg van die PSP.

Ik heb er ook een gehad. In het zonlicht heb ik hem nooit getest. Maar als ik er een tijdje niet op gespeeld had dan was de accu dood en moest vervangen worden. Ik had hem tweedehands gekocht dus met maar een maandje of 3 garantie. Ik vind Resistance: Retribution wel een aanrader overigens. En dan online. :)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 apr 2010 08:19

Faramir schreef:Balen zeg van die PSP.

Ik heb er ook een gehad. In het zonlicht heb ik hem nooit getest. Maar als ik er een tijdje niet op gespeeld had dan was de accu dood en moest vervangen worden. Ik had hem tweedehands gekocht dus met maar een maandje of 3 garantie. Ik vind Resistance: Retribution wel een aanrader overigens. En dan online. :)

Ik heb 'm geruild omdat ik 'm met name voor buiten gekocht had en de controls vielen me dusdanig tegen dat ik dacht weg met dit ding. Nu heb ik een Xbox 360 en ben ik in bezit van alle consoles. Het houdt je van de straat. :)

Berjan

Berichtdoor Berjan » 27 apr 2010 10:37

Kennen jullie Eurotour? Dat is een spel ala Pro Cycling Manager, en draait dus om wielrennen. Echt een mooi en realistisch spel, al valt het grafies wel tegen (is afkomstig van het jaar 2001).

Tegenwoordig speel ik met een 2009 DB, en de uitslagen in het echt, en in het spel kun je bijna naast elkaar leggen, lijken er echt op =D>

Faramir

Berichtdoor Faramir » 27 apr 2010 16:05

mohamed schreef:
Faramir schreef:Balen zeg van die PSP.

Ik heb 'm geruild omdat ik 'm met name voor buiten gekocht had en de controls vielen me dusdanig tegen dat ik dacht weg met dit ding. Nu heb ik een Xbox 360 en ben ik in bezit van alle consoles. Het houdt je van de straat. :)

Deze keer dus ook letterlijk. :)

Enkele maandjes nadat ik mijn PSP weg had gedaan heb ik een PS3 gekocht. Ik vind het toch wat fijner spelen. Nu alleen nog een nieuwe TV.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 27 apr 2010 20:09

Faramir schreef:
mohamed schreef:Ik heb 'm geruild omdat ik 'm met name voor buiten gekocht had en de controls vielen me dusdanig tegen dat ik dacht weg met dit ding. Nu heb ik een Xbox 360 en ben ik in bezit van alle consoles. Het houdt je van de straat. :)

Enkele maandjes nadat ik mijn PSP weg had gedaan heb ik een PS3 gekocht. Ik vind het toch wat fijner spelen. Nu alleen nog een nieuwe TV.

Ik weet toch ook niet zeker of ik nog een keer een PSP zou kopen. Dat de controls die niet bijster goed zijn, was ik alweer helemaal vergeten. Het ding ligt dan ook alweer een tijdje stof te vangen. Enige echt leuke spellen waren Patapon 1, en Puzzle Quest. Ik heb zelfs GoW, Chains of Olympus niet uitgespeeld.

Zeg Fara, wat is je PSN-ID? Wie weet kunnen we een keer iets multiplayerigs doen. Je hebt zeker niet Bad Company 2? Maar binnenkort misschien wel Red Dead Redemption?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 apr 2010 21:29

Faramir schreef:
mohamed schreef:Ik heb 'm geruild omdat ik 'm met name voor buiten gekocht had en de controls vielen me dusdanig tegen dat ik dacht weg met dit ding. Nu heb ik een Xbox 360 en ben ik in bezit van alle consoles. Het houdt je van de straat. :)

Inderdaad, het is nog even zoeken naar spellen die het waard zijn om voor binnen te blijven!

Ja de PS3 speelt erg fijn, met als neusje van de zalm wat mij betreft Metal Gear Solid 4. Heb je die al in huis?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 apr 2010 21:33

Mortlach schreef:Ik weet toch ook niet zeker of ik nog een keer een PSP zou kopen. Dat de controls die niet bijster goed zijn, was ik alweer helemaal vergeten.

Niet bijster goed? Wat mij betreft unforgiving en dat je er niet eens buiten mee kan spelen maakt het hele ding totaal onbruikbaar.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 apr 2010 21:50

Over spellen gesproken, wie er belang bij heeft kan de volgende spellen van me overnemen:

AC I & II, Bayonetta, God of War Collectors Edition en/of Oblivion IV (platinum).

Terug naar “Archief”