Zwanger

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

wat krijgen lammetje en vlieger?

meisje
43
65%
jongen
23
35%

Totaal aantal stemmen: 66

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 15 sep 2006 20:37

Evelien schreef:Mijn zusje (20 jr) moet nog 2,5 week. Dus ook erg spannend!!

Ik moet ook nog iets meer dan twee weken en Memmem geloof ik ook. Inderdaad spannend!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 sep 2006 23:36

wat ik heel apart vondt was dat m'n zusje zei moet je eens voelen, dus ik legde mijn hand op haar buik en toen voelde ik het kindje trappen. Echt een heel apart iets.

Maar jullie ook succes met de laatste loodjes.

Wat ik altijd erg bijzonder vindt is, dat God zoiets laat groeien. Iets zo onwerkelijks (waar je met je verstand niet bij kan, vindt ik).

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 16 sep 2006 15:24

Corine schreef:
Evelien schreef:Mijn zusje (20 jr) moet nog 2,5 week. Dus ook erg spannend!!

Ik moet ook nog iets meer dan twee weken en Memmem geloof ik ook. Inderdaad spannend!

Ja, hier ook nog net iets meer dan 2 weekjes. Ben er wel aan toe aan de ene kant. aan de andere kant mag het nog wel even wachten.

De baby zal wel 1 dag te laat komen op de verjaardag van een nichtje, de moeder heeft al wel 10 x gezegd dat ik dan niet mag bevallen, zullen we dus maar in de planning opnemen :?
Corine, ben je ook erg dik? Mij vroegen ze of ik een bal had ingeslikt, vond ik wel lachen. Ik heb dus ook alleen maar een hele grote toeter van voren.

Corine, nog een fijne vakantie in Elspeet.

Evelien, leuk om de baby te voelen, is heel apart. Onze baby schopt niet zo heel veel maar gaat meer met de voetjes heen en weer, je ziet ze helemaal gaan.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 sep 2006 19:53

Corine, fijne vakantie (als je het nog leest :wink: en anders heb je genoten? )

Memmem fijn he van die opmerkingen als niet op mijn verjaardag, hebben wij ook regelmatig gekregen :? ik was in december uitgerekend en in onze beide familie's komen er in die maand al aardig wat verjaardagen voor, maar Christiaan kwam netjes op de uitgerekende datum 8)

Mijn schoonzusje moet ook nog twee weekjes, dus wij tellen ook af.

Sterkte allebei en we horen het wel als er refowebbabytjes geboren zijn :)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 18 sep 2006 00:52

Bedankt mensen, ik ga er even lekker van genieten want er gaat oppas genoeg mee.. :mrgreen:

Natuurlijk horen jullie het als de baby er is. Als alles goed gaat vraag ik Smurffie wel of ze hier wat wilt posten!

@Memmem, in vergelijking met de vorige zwangerschap ben ik veel minder dik. Ik draag het nu ook meer van voren. Ben ook veel minder aangekomen. Ben echt benieuwd aan het worden nu...Jongen of meisje??

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 sep 2006 01:11

Natuurlijk horen jullie het als de baby er is. Als alles goed gaat vraag ik Smurffie wel of ze hier wat wilt posten!

Doe ik sistah! :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 sep 2006 10:16

Succes met de laatste loodjes :wink:

Baby is hier erg actief, schopt dan ook echt de hele dag en nacht door, vraag me wel eens af wanneer dat het slaapt... Je ziet zelfs mn buik al helemaal heen en weer gaan :D

Fijne vakantie corine (of ben je al weg?)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 sep 2006 13:26

Hoe is het eigenlijk met Babbeltje?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 25 sep 2006 13:29

Maxima is ook weer zwanger :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 25 sep 2006 13:35

Ik heb het ook net gelezen ja :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 sep 2006 20:31

Dat doen ze best snel zeg. Maar leuk voor ze.

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 25 sep 2006 20:44

Tsja, ze hoef alleen d'r benen maar wijd te doen, en that's it. Ik denk niet dat ze veel zorg aan de kinderen heeft!
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 sep 2006 21:05

Andréa B. schreef:Tsja, ze hoef alleen d'r benen maar wijd te doen, en that's it. Ik denk niet dat ze veel zorg aan de kinderen heeft!

Geldzorgen zullen ze niet hebben, maar ik geloof wel dat zij goed nadenken hoe ze hun kinderen opvoeden hoor! En dat doen ze heus wel zoveel mogelijk zelf.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 26 sep 2006 07:19

Andréa B. schreef:Tsja, ze hoef alleen d'r benen maar wijd te doen, en that's it. Ik denk niet dat ze veel zorg aan de kinderen heeft!

Dat vind ik nou een beetje raar dat je dat zo zegt dat ze alleen maar haar benen wijd hoeft te doen.. :? zwanger worden is al een wonder op zich, de kans dat je zwanger word is al heel klein. En ze zijn ook ouder en dan wil je vaak niet te lang wachten met een gezin stichten.

Ik vind het hartstikke leuk voor ze :D

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 sep 2006 07:27

Ik moest er eigenlijk wel om lachen!

De kans dat je zwanger wordt is al heel klein zei jij, nou dat ben ik niet met je eens. Als ik zo om me heen kijk ........ ik ken 1 stel dat dus geen kinderen kan krijgen.

Bij diegenen bij wie het lang duurt voor ze zwanger zijn komt dat misschien omdat ze het zolang uitstellen voor ze aan kinderen beginnen en zijn daardoor denk ik minder vruchtbaar.

Ook denk ik dat Maxima zich al nooit zorgen hoeft te maken wat oppas betreft. Ik moet binnenkort naar de huisarts waar laat ik mijn kinderen dan? Het feit dat hun hier en daar en overal heen gaan, naar ik aanneem zonder kinderen, snap ik al niet. Het hoort bij hun "vak" ja het zal wel.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”