Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:Alle ziekte en nachtelijke onrust van je kind valt in het niet... Kindje een babytje van zes dagen, gezond.geboren.. Plotseling overleden... K weet niet of ik nu nog veel dirf te klagen en te mopperen. Ik ga het in elk geval.proberen....
parkiet schreef:Oh ppm, wat verdrietig...
Maar over het klagen... dat zoiets heel verdrietig is betekent nog niet dat je je eigen situatie niet af en toe (of soms vaker) een beetje of heel erg moeilijk kunt vinden. Het is gewoon niet mogelijk om een maat aan verdriet te geven, dat het verdriet van de een groter is dan van de ander en dat daarom degene met het kleinste verdriet daar niets meer over mag zeggen. Ik snap ook wel dat je heel dankbaar bent op zo'n moment dat je een kindje mag hebben en dat je kindje bij je mag blijven, maar dat betekent niet dat je geen zorgen of verdriet kan hebben. En daar mag je naar mijn idee ook best uiting aan geven. Ik denk dat het goed is om van je af te praten over waar je mee zit. Of zeg ik nu iets heel raars?
Sorry, maar dit moest er even uit.
Schipje schreef:@Dippie, dat is goud waard zo'n HA. Idd droogblazen en sudocrem. Als het een dikke plooi is kan je ook nog gaasje over sudocrem heenleggen zodat de huid elkaar niet raakt. Of een stukje schoon linnen/katoen ertussen.
@Pluk, morgen moet ik bellen.
@Lammetje, Mooie foto! Mooi kereltje ook! Vind jij het niet lastig op je rug met spugen eventueel? Ik draag haar graag op m'n rug maar als ze spuugt of wat dan kan ik er niet bij. Heb jij daar een truc voor of gaat het gewoon altijd goed?
paprikameisje2 schreef:Alle ziekte en nachtelijke onrust van je kind valt in het niet... Kindje een babytje van zes dagen, gezond.geboren.. Plotseling overleden... K weet niet of ik nu nog veel dirf te klagen en te mopperen. Ik ga het in elk geval.proberen....
Dippie schreef:@lammetje: misschien een gekke vraag, maar hoe doe je dat met zitten enzo dan? En als hij slaapt en jij moet naar de wc? Is dat niet erg lastig?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten