Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor liefie » 21 feb 2011 19:56

@VPK hopelijk wordt het snel nog minder de misselijkheid en kun je lekker gaan genieten! weten ze het op je werk enz al wel dat je zwanger bent?

@Evelien misselijk ben ik zeer zelden nog weleens en kokhalzen valt gelukkig ook mee ligt er ook wel aan bij welke clienten ik kom :oops:
Maar dan ruil ik gewoon met mijn collega's als het echt nodig is. Voorderest gaat het echt SUPER goed.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 21 feb 2011 20:27

@vpk, ik had het bij alle zwangerschappen zon viezige smaak in mn mond, wat help cola 8-[

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 21 feb 2011 20:48

@VPK: Vervelend idee, van die 'volgers'. Ik heb af en toe ook dat idee, dus forum niet al te veel :?
@misselijke dames: ik hoop dat het snel over is met de misselijkheid, wat lijkt me dat naar zeg!

Ik ben op de 9maandenbeurs geweest, en heb me geprobeerd te verdiepen in kinderwagens. Ik weet dat er hier eerder over is gesproken, maar kan het niet meer terugvinden... er wordt ook zoveel gezegd hier :wink:
Iemand ervaring met Joolz kinderwagens?
Het zag er erg goed uit:
- klein inklapbaar
- hoog (erg handig voor lange mensen zoals wij)
- stevige stof
- en niet onbelangrijk: ik vind ze er mooi uitzien.
Ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat en welke ervaringen jullie hebben.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 feb 2011 20:50

Het frame lijkt een beetje op de Bugaboo of niet? Dat vond ik een rotding ;)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 feb 2011 20:52

Nog even over de volgers; hoe weten de mensen nu wie jij bent? Ik ken echt niemand persoonlijk op dit forum ( althans de mensen die reageren niet, meelezers weet ik natuurlijk niet). Ik heb ook het idee dat ik zelf niet zo makkelijk te achterhalen ben of ik moet mij enorm vergissen.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 21 feb 2011 20:56

NdW schreef:@VPK: Vervelend idee, van die 'volgers'. Ik heb af en toe ook dat idee, dus forum niet al te veel :?
@misselijke dames: ik hoop dat het snel over is met de misselijkheid, wat lijkt me dat naar zeg!

Ik ben op de 9maandenbeurs geweest, en heb me geprobeerd te verdiepen in kinderwagens. Ik weet dat er hier eerder over is gesproken, maar kan het niet meer terugvinden... er wordt ook zoveel gezegd hier :wink:
Iemand ervaring met Joolz kinderwagens?
Het zag er erg goed uit:
- klein inklapbaar
- hoog (erg handig voor lange mensen zoals wij)
- stevige stof
- en niet onbelangrijk: ik vind ze er mooi uitzien.
Ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat en welke ervaringen jullie hebben.

Geen ervaring met Joolz, maar net een plaatje opgezocht en hij lijkt inderdaad een beetje op een Bugaboo. Ik heb daar wel ervaring mee, en ik vind die super! Lekker wendbaar. Voor alle wagens geldt, dat je hem effe uit moet proberen. Klap hem in en uit, want dat komt vaak terug. Rij er mee door een deuropening e.d. Alleen dan kun je de wagens goed beoordelen. De doorslag kun je dan inderdaad the looks laten zijn.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 feb 2011 21:03

@NDW Wij vinden zelf de bugaboo fijner nadat we er mee gereden hebben enz.
Suc6 met kiezen gewoon lekker uitproberen enz (erg leuk om te doen vonden wij :mrgreen: )

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 21 feb 2011 21:08

ajl schreef:Nog even over de volgers; hoe weten de mensen nu wie jij bent? Ik ken echt niemand persoonlijk op dit forum ( althans de mensen die reageren niet, meelezers weet ik natuurlijk niet). Ik heb ook het idee dat ik zelf niet zo makkelijk te achterhalen ben of ik moet mij enorm vergissen.

nou ja een volger.. mijn familielid hoorde van haar collega die hier meeleest dat ik de echo had gehad (ze wist wel dat ik zwanger ben!) dat vind ik gewoon niet leuk, vertel ik liever zelf. diegene kent mij niet persoonlijk, alleen omdat ik de naam van mijn dochter hier wel eens noem en die niet zoveel voorkomt had ze blijkbaar door dat ik familie ben van haar collega. maar als ik dan weer via mijn familie die dingen terughoor, voel ik me daar niet zo fijn bij...

gempa schreef:@vpk, ik had het bij alle zwangerschappen zon viezige smaak in mn mond, wat help cola 8-[

ja, ik hoorde ook dat dat tegen misselijkheid helpt en dat drink ik nu inderdaad ook best veel! terwijl ik normaal helemaal niet zo'n cola fan ben. ik doe het alleen maar niet teveel want daar krijg ik weer buikpijn van..

liefie schreef:@VPK hopelijk wordt het snel nog minder de misselijkheid en kun je lekker gaan genieten! weten ze het op je werk enz al wel dat je zwanger bent?

ja had het al vroeg verteld omdat ik zo beroerd was..

Evelien schreef:Kun je niet ergens ff gaan liggen dan vpk? :lol:

haha, meestal zijn er wel wat lege bedden rond dat tijdstip, maar vind het zo gek staan om tussen de patiënten te gaan liggen :lol:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 feb 2011 21:09

ajl schreef:Nog even over de volgers; hoe weten de mensen nu wie jij bent? Ik ken echt niemand persoonlijk op dit forum ( althans de mensen die reageren niet, meelezers weet ik natuurlijk niet). Ik heb ook het idee dat ik zelf niet zo makkelijk te achterhalen ben of ik moet mij enorm vergissen.

Op de namen van je kinderen misschien? (Of heb je nicknames bedacht?)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 21 feb 2011 21:10

gempa schreef:@vpk, ik had het bij alle zwangerschappen zon viezige smaak in mn mond, wat help cola 8-[

idd, cola en (heel slecht) : naturel chips :mrgreen:
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 feb 2011 21:12

Daarom noem ik die de laatste tijd ook niet meer. Maar volgens mij kan je mij niet zo heel makkelijk traceren, althans niet via google o.i.d.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 21 feb 2011 21:23

Heb ff wat geprobeerd.
Voornamen van je kinderen + christelijk, dan ben je gelijk bij dit forum, ajl.

Ik heb ook wel het idee dat er een bekend iemand meeleest.
Maakt me niet zo veel uit, schrijf toch niet veel boeiends wat bekenden niet zouden mogen weten.
Laatst gewijzigd door AikonGirl op 21 feb 2011 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 feb 2011 21:23

@VPK vervelend is dat zulke mensen... Dat is een nadeel van internet.

Vanmorgen zat ik gezellig met een vriendin te telefoneren (zien elkaar niet zo vaak wonen eind van elkaar vandaan) En we hadden het over of we wisten of we het geslacht van de kleine weten vertelde dat echt bijna iedereen zegt dat we een jongen krijgen...
Zei gelijk heel overtuigd NEE echt niet jullie krijgen zeker te weten een meisje haha ik wordt wel steeds benieuwder naar wat er in mijn buik zit :lol:
Gisteren het hartje nog eens geluisterd en Las zat echt giga tegen dat ding te schoppen vrienden van ons vonden het echt helemaal geweldig en willen graag de angelsound lenen als het bij hun ook zo ver is :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 feb 2011 21:29

AikonGirl schreef:Heb ff wat geprobeerd.
Voornamen van je kinderen + christelijk, dan ben je gelijk bij dit forum, ajl.

Ik heb ook wel het idee dat er een bekend iemand meeleest.
Maakt me niet zo veel uit, schrijf toch niet veel boeiends wat bekenden niet zouden mogen weten.

Maar dan weet je nog niet zoveel, althans niet mijn adres, naam, foto's etc.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 21 feb 2011 21:32

Nee, maar mensen die jou in het echt kennen, kunnen je zo wel gaan 'volgen'.
En terugkijken wat je allemaal hebt gezegd.

Terug naar “Archief”