@Evelien misselijk ben ik zeer zelden nog weleens en kokhalzen valt gelukkig ook mee ligt er ook wel aan bij welke clienten ik kom

Maar dan ruil ik gewoon met mijn collega's als het echt nodig is. Voorderest gaat het echt SUPER goed.
Moderator: Moderafo's
NdW schreef:@VPK: Vervelend idee, van die 'volgers'. Ik heb af en toe ook dat idee, dus forum niet al te veel![]()
@misselijke dames: ik hoop dat het snel over is met de misselijkheid, wat lijkt me dat naar zeg!
Ik ben op de 9maandenbeurs geweest, en heb me geprobeerd te verdiepen in kinderwagens. Ik weet dat er hier eerder over is gesproken, maar kan het niet meer terugvinden... er wordt ook zoveel gezegd hier![]()
Iemand ervaring met Joolz kinderwagens?
Het zag er erg goed uit:
- klein inklapbaar
- hoog (erg handig voor lange mensen zoals wij)
- stevige stof
- en niet onbelangrijk: ik vind ze er mooi uitzien.
Ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat en welke ervaringen jullie hebben.
ajl schreef:Nog even over de volgers; hoe weten de mensen nu wie jij bent? Ik ken echt niemand persoonlijk op dit forum ( althans de mensen die reageren niet, meelezers weet ik natuurlijk niet). Ik heb ook het idee dat ik zelf niet zo makkelijk te achterhalen ben of ik moet mij enorm vergissen.
gempa schreef:@vpk, ik had het bij alle zwangerschappen zon viezige smaak in mn mond, wat help cola
liefie schreef:@VPK hopelijk wordt het snel nog minder de misselijkheid en kun je lekker gaan genieten! weten ze het op je werk enz al wel dat je zwanger bent?
Evelien schreef:Kun je niet ergens ff gaan liggen dan vpk?![]()
ajl schreef:Nog even over de volgers; hoe weten de mensen nu wie jij bent? Ik ken echt niemand persoonlijk op dit forum ( althans de mensen die reageren niet, meelezers weet ik natuurlijk niet). Ik heb ook het idee dat ik zelf niet zo makkelijk te achterhalen ben of ik moet mij enorm vergissen.
gempa schreef:@vpk, ik had het bij alle zwangerschappen zon viezige smaak in mn mond, wat help cola
AikonGirl schreef:Heb ff wat geprobeerd.
Voornamen van je kinderen + christelijk, dan ben je gelijk bij dit forum, ajl.
Ik heb ook wel het idee dat er een bekend iemand meeleest.
Maakt me niet zo veel uit, schrijf toch niet veel boeiends wat bekenden niet zouden mogen weten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten