VOETBALGEKTE: wat doet het jou?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: VOETBALGEKTE: wat doet het jou?

Berichtdoor schelpje3 » 06 jul 2010 14:40

Mortlach schreef:
schelpje3 schreef:Nog een weetje: de FIFA verdeelt 420 miljoen dollar over de 32 landen.
Het Ned. 11tal heeft tot nu toe 15 miljoen euro verdiend. :-&

Daar zit natuurlijk wel wat meer organisatie achter dan alleen de 11 man op het veld...

O, tuurlijk, maar dan snap ik het bedrag :? (niet)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 06 jul 2010 14:42

jip_86 schreef:
rafaell schreef:Ach het kan altijd erger: mijn vriendin moet werken tijdens de finale.

Broertje heeft vanavond diploma uitreiking :P

Mijn diploma-uitreiking werd ook vervroegd destijds. Dat zal een EK zijn geweest toen.
pobody's nerfect

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 06 jul 2010 15:40

Jo'tje schreef:Mijn diploma-uitreiking werd ook vervroegd destijds. Dat zal een EK zijn geweest toen.

Tja, ik zou vanavond ook een vergadering hebben, maar die is doodleuk verplaatst?

Koning voetbal is dan waarschijnlijk toch echt koning, want hij regeert overal en houdt de wereld ook stevig in z'n greep!
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jul 2010 16:25

ach.. wij zouden vanavond kring hebben, gaat ook niet door. In het begin heb ik me er erg druk over gemaakt, maar je doet er niks aan. *helaas*.

Dus ik ga vanavond de tuinvrouw uithangen. Lekker rommelen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 06 jul 2010 16:29

JeeWee schreef:
Jo'tje schreef:Mijn diploma-uitreiking werd ook vervroegd destijds. Dat zal een EK zijn geweest toen.

Tja, ik zou vanavond ook een vergadering hebben, maar die is doodleuk verplaatst?

Koning voetbal is dan waarschijnlijk toch echt koning, want hij regeert overal en houdt de wereld ook stevig in z'n greep!

Ik moet hier eigenlijk gewoon een beetje om lachen. Laat die mensen er nou lekker plezier aan beleven! Plezier in het leven is ook echt heel goed voor je! En het is ook fijn om een ander het plezier te gunnen...
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jul 2010 17:03

Ja mag het toch wel jammer vinden? Ik zelf vind het best wel jammer dat kring niet door gaat.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 06 jul 2010 17:33

Natuurlijk mag je dat jammer vinden! Maar het is wat anders om dan bijvoorbeeld meteen 'koning voetbal' erbij te slepen, ofzo. Ik neem aan, dat jij het voor je andere kringleden leuk vindt, dat zij van een spannende wedstrijd kunnen genieten? Omdat zij het wel leuk vinden...
En zij zijn hopelijk blij voor jou, dat je lekker kunt tuinieren, en gaan de volgende keer weer gezellig samen met jou kring-en :mrgreen: :wink:

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 06 jul 2010 17:38

Galateia schreef:Laat die mensen er nou lekker plezier aan beleven! Plezier in het leven is ook echt heel goed voor je! En het is ook fijn om een ander het plezier te gunnen...

...zei de man toen hij z'n buurman naar de hoeren zag gaan...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 06 jul 2010 17:40

Dat is echt wel een heel overdreven vergelijking. Maar wel grappig :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jul 2010 17:44

Galateia schreef:Natuurlijk mag je dat jammer vinden! Maar het is wat anders om dan bijvoorbeeld meteen 'koning voetbal' erbij te slepen, ofzo. Ik neem aan, dat jij het voor je andere kringleden leuk vindt, dat zij van een spannende wedstrijd kunnen genieten? Omdat zij het wel leuk vinden...
En zij zijn hopelijk blij voor jou, dat je lekker kunt tuinieren, en gaan de volgende keer weer gezellig samen met jou kring-en :mrgreen: :wink:

samen met mijn man zijn wij de enige die niet van voetbal houden (binnen kring). Of laat ik het zo zeggen, we blijven er niet voor thuis. En om eerlijk te zijn was mijn teleurstelling wel groot dat mijn medekringleden (gek woord overigens) wel voetbal gingen kijken.

Maar goed het zij zo.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 06 jul 2010 17:45

JeeWee (en anderen), ik kan je een boekje van Adrian Plass aanraden. Volgens mij heet het 'Het Bezoek'. Het is natuurlijk geen religieuze autoriteit, maar het kan je wel aan het denken zetten.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 06 jul 2010 18:20

JeeWee schreef:

Je kan nu toch naar de kerk?

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 06 jul 2010 18:32

jip_86 schreef:
JeeWee schreef:

Je kan nu toch naar de kerk?

Tja, er wordt toch al zoveel verzet, dus we zouden de dominee kunnen vragen om ook die dienst van aankomende zondag met de daarop volgende preekbespreking te verzetten...
"Nee hoor dominee, dit is geen voetbalgekte. We hebben echt God lief boven alles, behalve die enkele keer dat er voetbal is. Dan even wat minder. Maar echt hoor het is een onschuldig potje voetbal. Het houdt niets in z'n greep. De dienst dan maar in de middag en de preeekbespreking volgende week? Of zo? O nee want dan is er die etappe in de Tour de France..."

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 06 jul 2010 18:54

Wat probeer je nu te zeggen? Dat de kerk ook verzet is? Of vind je het erg dat je naar de kerk kan omdat de vergadering niet door gaat?

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 06 jul 2010 19:21

jip_86 schreef:Wat probeer je nu te zeggen? Dat de kerk ook verzet is? Of vind je het erg dat je naar de kerk kan omdat de vergadering niet door gaat?

ZONDAGavond is de finale!

Terug naar “Archief”