LauraC schreef:Manlief klaagde vanmiddag over het raam aan de voorkant, dat het er zo vies uit zag![]()
De brutaliteit
nou schande, doet mijn man ook wel eens, en dan zeg ik dat hij van mij hem gerust mag gaan wassen

Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Manlief klaagde vanmiddag over het raam aan de voorkant, dat het er zo vies uit zag![]()
De brutaliteit
De brutaliteit
elvira (gast) schreef:haha, dat gaat mij ook zo... ramen lappen is ook niet echt mijn ding, bovendien kan ik er ook heel slecht bij (wonen op hochparterre, best lastig, als je dan die hoge ramen aan de voorkant dan ook wil doen)... Bovendien: manlief vergeet altijd zo'n hippe lange stok met spons etc. te kopen...![]()
Overigens gister een gevalletje nesteldrang (?) gehad: ik heb alle boeken nieuw over onze boekenkasten verdeeld: gecategoriseerd en naar alfabet geordend... en wat ben ik er blij mee!(dat MOET wel aan de zwangerschap liggen, dat heeft me echt nog nooit geboeid.. manlief zat het ook al grijnzend aan te kijken
)
elvira (gast) schreef:@bumba: ik ben vooral benieuwd naar hoe lang het in de categorieën blijft staan!(en we moeten er maar niet teveel boeken bij kopen/krijgen; dan past het niet meer!
)
Bumba schreef:elvira (gast) schreef:@bumba: ik ben vooral benieuwd naar hoe lang het in de categorieën blijft staan!(en we moeten er maar niet teveel boeken bij kopen/krijgen; dan past het niet meer!
)
Dat zeg ik ook vaak: We mogen geen boeken meer kopen, want het past niet meer! Maar ja, boeken zijn zoooo leuk!
schelpje3 schreef:Om te beginnen moet je witte was alleen met wit wassen. Dus niet toch stiekem een gele handdoek erbij, of creme, nee onverbiddelijk. Wit is wit !
De fijne was gebruik ik Fleuril (Dato) wit voor, de kookwas verschillende waspoeders, met een zakje Nibro, helaas niet meer te koop ! snif snif.
Dat Vanish white werkt niet en is superduur.
Mijn trommel is ook niet altijd vol met witte fijne was, maar was dan gewoon een programma voor minder kilo's, zoals fijn of wol of zo.
En mocht het toch nog misgaan ergens, kun je bij de drogist een witmaker kopen, weet ff het merk niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten