Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liesjuh
Verkenner
Verkenner

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Liesjuh » 03 mar 2011 15:03

mohamed schreef:
Petra777 schreef:Dan heb je nog een probleem, als ik je niet verkoop hebben we niet genoeg geld. Verkoop ik je wel en gaan we op reis, dan hebben we alsnog deel in het helen van goederen.
Dus: ik denk dat ik je gratis terug geef, met mijn excuses erbij. Of ik ga me melden bij de politie.

Nee, dat lijkt me geen goed idee, zelfs nog slechter dan een zacht prijsje wat ook al niet je van het was. Op deze manier voldoe je natuurlijk nooit aan mijn eisenpakket! :mrgreen:
Anders nemen we Liesjuh ook gewoon mee en maken er een soort boer zoekt vrouw van, een van jullie twee valt na verloop van tijd af en neemt het eerste vliegtuig terug naar Nederland! Dit klinkt mij als muziek in de oren i.i.g!

Haha Mohamed op reis en dan het eerste vliegtuig naar NL terug...
Liesjuh!

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 03 mar 2011 16:47

Liesjuh schreef:
mohamed schreef:
Petra777 schreef:Dan heb je nog een probleem, als ik je niet verkoop hebben we niet genoeg geld. Verkoop ik je wel en gaan we op reis, dan hebben we alsnog deel in het helen van goederen.
Dus: ik denk dat ik je gratis terug geef, met mijn excuses erbij. Of ik ga me melden bij de politie.

Nee, dat lijkt me geen goed idee, zelfs nog slechter dan een zacht prijsje wat ook al niet je van het was. Op deze manier voldoe je natuurlijk nooit aan mijn eisenpakket! :mrgreen:
Anders nemen we Liesjuh ook gewoon mee en maken er een soort boer zoekt vrouw van, een van jullie twee valt na verloop van tijd af en neemt het eerste vliegtuig terug naar Nederland! Dit klinkt mij als muziek in de oren i.i.g!

Haha Mohamed op reis en dan het eerste vliegtuig naar NL terug...

Dan wil ik eerst wel goed van die reis genieten, het gezelschap is dan nog een tweede. Maar: om het refoweb koppel gehalte nog iets groter te maken, moeten we misschien nog een man meenemen. Dat mohamed dit ziet zitten snap ik nog, maar afgezien van de reis zie ik nog voor mezelf nog voor Liesjuh enig voordeel. Bovendien, wie gaan we verkopen om de reis van te betalen?
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Liesjuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Liesjuh » 03 mar 2011 16:57

He Petra777

Ik zie ook geen voordeel jij of ik word op het 1e vliegtuig naar NL terug gezet.. :oops:
Liesjuh!

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 03 mar 2011 17:01

Maar: dan wordt het antwoord op de vraag waarom je geen relatie hebt:
omdat mohamed me heeft laten vliegen..... dan ligt het niet aan jou :) of mij for that matter.

Liesjuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Liesjuh » 03 mar 2011 17:25

Das waar!

Mohamed leg uit! hoe wilde je dat gaan doen stelmet de nadruk op STEL ik mee zou gaan? en Petra777 ok?
Liesjuh!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 mar 2011 17:26

Niet om vervelend te doen, maar het topic krijgt wel ineens een enorm 'slow-chatgehalte'. Dat maakt het lastig om een wat serieuzere reactie te plaatsen, Niet dat ik met een serieuze reactie in mijn maag zit die ik niet kwijt kan, maar wat niet is kan nog komen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 03 mar 2011 17:39

Klopt. Back on track/ topic maar weer :).
Ander is het ook zo lastig binnenvallen.

Liesjuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Liesjuh » 03 mar 2011 17:46

Prima! Gaan we weer on-topic. Als iemand hier nog iets over wil zeggen dan een PBtje graag..
Liesjuh!

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 03 mar 2011 17:53

Toch blijft het een lastig vraag. Ik denk wel dat het bij mij ook te maken heeft met wat mohamed aangaf,
ik wil liefde, passie echt mijn maatje vinden. Dat heb ik nog niet gevonden.
Daarnaast: de mannen waar ik wat voor voel, blijken dat niet voor mij te voelen en helaas andersom ook.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 mar 2011 18:58

Petra777 schreef:Toch blijft het een lastig vraag. Ik denk wel dat het bij mij ook te maken heeft met wat mohamed aangaf,
ik wil liefde, passie echt mijn maatje vinden. Dat heb ik nog niet gevonden.
Daarnaast: de mannen waar ik wat voor voel, blijken dat niet voor mij te voelen en helaas andersom ook.

Met minder moet je ook nooit genoegen nemen Petra, want daar is het leven te kort voor.
Als het vuur eenmaal brandt is het zaak om de vlam gaande te houden en ik zoek iemand die daar ook zo over denkt.

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 04 mar 2011 11:43

Daar ben ik het mee eens. Mijn lieve moeder denkt daar iets anders over, maar die is dan ook wanhopig voor mij, dus dat hoef ik niet te zijn. Ik denk dat als je voor minder gaat dan je echt wil het uiteindelijk geen succes wordt.

Hoewel ik aan de andere kant denk dat je wel van iemand kunt gaan houden.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mar 2011 13:09

Petra777 schreef:Daar ben ik het mee eens. Mijn lieve moeder denkt daar iets anders over, maar die is dan ook wanhopig voor mij, dus dat hoef ik niet te zijn.

:lol:
Ik denk dat als je voor minder gaat dan je echt wil het uiteindelijk geen succes wordt.

Hoewel ik aan de andere kant denk dat je wel van iemand kunt gaan houden.

Dat het misgaat kan liggen aan te weinig passie, maar ook omdat men te beroerd wordt om een houtje op het 'vuur' te leggen. Van elkaar houden is naar mijn idee het resultaat van ware liefde en dat zoek ik! :)

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 05 mar 2011 19:02

en hoe herken jij ware liefde? Ooit al gedacht het wel gevonden te hebben, maar bleek het niet zo te zijn?

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 05 mar 2011 19:25

Ik dacht bij mijn eerste vriend dat ik écht nooit meer iemand van iemand anders zou kunnen gaan houden als het uit zou gaan (wat ik helemaal nooit verwacht dat dat zou gebeuren). Hij was voor mijn gevoel echt de ware.
Toen het na bijna 2 jaar toch uit ging heeft het echt zo'n 2 jaar geduurd voor ik helemaal van hem los was.
Ik ben nu alweer een aantal jaren met een andere man getrouwd, en wat ik voor hem voel is nog veel meer dan destijds voor mijn exvriend.
Het is wel zo dat ik op mijn man nooit zo hevig verliefd ben geweest als op hem.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 05 mar 2011 20:05

Petra777 schreef:en hoe herken jij ware liefde? Ooit al gedacht het wel gevonden te hebben, maar bleek het niet zo te zijn?

Ja maar het ging mis omdat we het vuur lieten uitgaan.

Terug naar “Archief”