Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Maar toen je nog fulltime werkte was de huishoudelijke hulp toch ook al weg? Toen moest dus i.b. hetzelfde gebeuren in 't huishouden (afgezien van de extra werkzaamheden die Hugo's meebrengt)... Als je het huishouden toen in 1 dag en een paar x een (deel van de) avond deed en nu je vrije dagen eraan besteedt betekent dat dus misschien dat je veel meer in het huishouden bent gaan doen? Dezelfde dingen vaker doet? Misschien 'ns kijken of sommige dingen ook weer wat minder vaak kunnen en die tijd dan op een leukere manier besteden?ajl schreef:kwebbel schreef:Hoe komt het dat je de keel gaat uithangen ajl ?? Heb je een baan ook in de huishouding ofzo ? Kan me dan wel ff wat bij voorstellen!
Gelukkig niet, ben jurist. Heb er gewoon de balen van dat ik nu ik parttime werk de vrije dagen met dat suffe huishouden bezig ben. Ik vond fulltime werken leuker en uitdagender. Heb altijd het gevoel met het huishouden dat het zo voor niets is. Je draait je om en het is weer vies. Zal zo maar eens gaan beginnen,voordat Hugo weer wakker wordt.
rosaatje schreef:Annet: goede tip!
Ik ben me alleen nog aan het beraden of ik dit servies blijf houden. Of voor een ander ga. Maar ja dan zit je weer met de rest, vind ik ook weer zonde. Misschien kan ik mijn restantje via MP verkopen???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten