kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 mei 2008 21:32

nog even over de laarzen: ik heb maat 42 en smalle voeten en ook dat probleem dat hoge schoenen vaak te wijd zijn. Ik heb bruine suede laarzen. Volgens mij hoor je die eigenlijk zo te rimpelen, maar ik trek ze op tot onder mijn knieen en dan passen ze perfect :) Ze waren iets van 80 euro bij V&D (euh 2 jaar geleden).

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 29 mei 2008 21:34

Napoleon met hoed :)
Afbeelding

Een kangaroe-leren hoed uit Australie. zit enorm lekker (heel zacht leer, hij ademt goed, zit niet strak, maar waait ook zeker niet af, is niet warm), en beschermt mijn kale knikker tegen felle zonnestralen op vakantieoorden. in nederland heb ik hem eigenlijk nooit op, hij past niet echt bij de kleren die ik normaal gesproken draag enzo. op vakantie ben ik toch al een soort carnaval der wansmaak, dus dan kan die hoed er ook nog wel bij :D
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 29 mei 2008 21:43

Lieflijk zelfrelativeringsvermogen, Nappie :)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 mei 2008 22:17

lammetje en lalage.. zullen we dan beetje kuitruil doen?

ik eb kuit over! :lol:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 mei 2008 23:10

Ik heb bij Manfield afgelopen winter wel passende laarzen kunnen kopen, eindelijk... ook al hebben ze verschillende kuitmaten, dan nog zijn ze bijna allemaal te wijd. Deze waren vrij prijzig, maar dat heb ik er dan wel voor over.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 29 mei 2008 23:23

Raido schreef:*stop boksbeugel en Maglite in zijn schoudertasje

Wat moet je met een boksbeugel als je toch al een Maglite hebt :lol:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 mei 2008 08:35

Galateia schreef:
Giovannino schreef:Ik vermoed vanaf 1 juni??

Zou het? Hm. De Didi had al wel klantenavonden, dat luidt de voor-uitverkoop in. Hm. Denk denk denk...

Hmmmmm, ik voorspel dat ik binnenkort een vrije avond heb :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 30 mei 2008 08:43

Carpento schreef:
Raido schreef:*stop boksbeugel en Maglite in zijn schoudertasje

Wat moet je met een boksbeugel als je toch al een Maglite hebt :lol:
Onder het motto, laat je linkerhand niet weten wat de rechterhand doet :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 mei 2008 08:46

lammetje schreef:
rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?

Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...

Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit! :)

em_ma schreef:
rosalie83 schreef:Net had ik het met een vriendin over underwear afstemmen op de kleding die je draagt. Doen jullie dat? Qua kleur en/of stijl?

In mn onderbewustzijn wel ja. De underwear die ik aantrek heeft ook met de stijl te maken die ik draag of hoe ik mij voel die dag.

Mja, ik snap wat je bedoelt. Maar soms kies ik bewust voor underwear wat niet past bij mijn kleding. Voorwaarde is dan wel dat je echt niets ziet van mijn underwear, dus geen bandje bij een laag shirtje of zo. Maar dan heb ik bijvoorbeeld beige/bruine kleding aan en dan kies ik voor knalgroen underwear. Dat vind ik gewoon cool ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 mei 2008 09:17

Daar let ik dus absoluut niet op... ik kijk m.n. of het niet doorschijnt en of ik onder een strak shirtje geen bh met opgelegd kant aantrek, want dan zie je natuurlijk rare bobbels :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 mei 2008 10:23

rosalie83 schreef:
lammetje schreef:

Ja als ik een wit shirtje/rok/broek aan heb doe ik daar geen rood ondergoed bij aan, wit schijnt bijna altijd door...

Zal ik je eens iets vertellen? Knalrood is juist het enige waar je helemaal niets van ziet onder wit! :)

Hier wel :?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 mei 2008 10:35

lammetje schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:

Klinkt misschien beetje betweterig, maar dat is echt onmogelijk! ;) Je moet wel echt knálrood hebben, dus geen lichtrood, of roze-achtig, of bordeauxrood.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 mei 2008 10:37

Toen ik nog in de zorg werkte, droeg ik ook vaak rode setjes onder mn uniformen. Witte lingerie kwam mij af en toe de keel uit.

Ik pas heel vaak mn lingerie aan aan de kleding die ik aan heb.....Maar dat heb ik ook met bepaalde luchtjes die ik gebruik. Bepaalde kleding "vragen"gewoon om een bepaald luchtje :wink: Hebben jullie dat ook?

Laarzen is voor mij ook vaak een probleem. Als ik een paar gevonden heb, ben ik de koning te rijk en zoek ook niet meer verder en draag ze totdat ze compleet versleten zijn. ik weet bv nu al dat ik aankomende winter weer op laarzenjacht moet. Ik kan er nu al tegenop zien.....ik word van het zoeken vaak enorm humeurig.

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 30 mei 2008 11:02

em_ma schreef:De laatste tijd krijg ik steeds meer een hoedentic.
k Heb niet echt een makkelijk hoeden-hoofd. Maar heb het merk Seeberger ontdekt en dat zit heerlijk!
Zondags draag ik altijd een hoed, ik vind de gedachte er achter erg mooi. Hou van vlotte hoeden, niet al te opvallend. Ik zal nooit een halve fruitmand of dierentuin opzetten, dan gaat het naar mijn mening niet meer om de hoed, maar om de show.
Verder vind ik baretten en must-achtige gevallen (met zo n biesje) erg leuk.
Shop voor hoeden in Veenendaal en Utrecht.

Leuk weergegeven. :P :P
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mei 2008 11:05

rosalie83 schreef:
lammetje schreef:
rosalie83 schreef:
lammetje schreef:

Klinkt misschien beetje betweterig, maar dat is echt onmogelijk! ;) Je moet wel echt knálrood hebben, dus geen lichtrood, of roze-achtig, of bordeauxrood.

Ik ga ook even benadrukken dat het echt klopt. Ik heb 1 knalrode bh, diep weggestopt (anders vloekt het met de rest van mijn kleding 8) ), maar ik had hem echt een keer nodig bij een outfit. Toen heb ik alles geprobeerd en tja, alleen knalrood gaf het juiste resultaat.

Hoe gek het ook klinkt, het is echt zo!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”