Bloemkool, aardappels, slavinkje en satesaus (ja, dat laatste is een vreemde combi, maar zooo lekker

En het was echt lekker

Wat zal ik vandaag es gaan maken?

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik heb zelden gekookt. Net voor ik ging trouwen nog ff snel op les om aardappels te kunnen koken, bij mn vader
Ik eet sowieso alleen wat de boer kent zeg maar. Dus al die buitenlandse 'troep' ga ik niet zo snel maken.
Probleem is wel dat mijn schoonmoeder een perfecte kokkin is. Mijn schoonvader was poelier, dus ze hebben daar altijd veel vlees, allerlei vreemde soorten ook. Naja, daar begin ik voorlopig niet aan. Het zal wel ff aardappels, vlees en groente blijven. De recpeten komen wel.
En idd Evelien, de ALlerhande heb ik ook maar meegenomen, je weet maar nooit wanneer ik eraan toe ben
En morgenavond komt mn zusje logeren omdat mn man weg is, en gaan we lekker gewoon pizza eten, heerlijk
rosalie83 schreef:Mmm, die boemboe voor sajoerboontjes is idd heel erg lekker! Sowieso vind ik al die Conimex boemboes smullen!
Lalage schreef:rosalie83 schreef:Mmm, die boemboe voor sajoerboontjes is idd heel erg lekker! Sowieso vind ik al die Conimex boemboes smullen!
Hmm moet ik dan ook maar eens proberen. Maar ik moet soms wel even creatief doen om het vegetarisch te maken. Tofu marineren heb ik nu eindelijk wel onder de knie: eerst de blokjes bakken, dan marineren en dan nog een keer bakken. Dan wordt het knapperig en niet zompig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten