Moderator: Moderafo's
Markie schreef:Die baardapen zijn in staat om zelf een flat op te blazen en vervolgens Israël ervan te beschuldigen. Mensenlevens interesseren zulke figuren niet. Ook niet van hun eigen mensen. Het zijn gewoon nietsontziende moordenaars. Anders plaats je natuurlijk ook geen lanceerinrichtingen in woonwijken.
Ik pleit voor een atoombom op het hele midden-oosten..Cybercurse schreef:Markie schreef:Die baardapen zijn in staat om zelf een flat op te blazen en vervolgens Israël ervan te beschuldigen. Mensenlevens interesseren zulke figuren niet. Ook niet van hun eigen mensen. Het zijn gewoon nietsontziende moordenaars. Anders plaats je natuurlijk ook geen lanceerinrichtingen in woonwijken.
Zeer fout ja, die lanceerinrichtingen in woonwijken. Gooi er maar een smartbomb op wat mij betreft. Ook dit kan een manier zijn om de publieke opinie te bespelen van de betreffende baardapen. Motivatie zou kunnen zijn: we blazen nu wat poppetjes op, Israel krijgt dusdanig veel internationale druk dat er in de toekomst minder burgerslachtoffers zullen vallen.
Markie schreef:Die baardapen zijn in staat om zelf een flat op te blazen en vervolgens Israël ervan te beschuldigen. Mensenlevens interesseren zulke figuren niet. Ook niet van hun eigen mensen. Het zijn gewoon nietsontziende moordenaars. Anders plaats je natuurlijk ook geen lanceerinrichtingen in woonwijken.
Dat was omdat iemand smartbombs op woonwijken wilde gooien wat mij een belachelijk, stomzinnige, idiote, onchristelijke en ondoordachte posting en oplossing vond.elbert schreef:Raido schreef: pleit voor een atoombom op het hele midden-oosten..
Ik pleit voor een wat zinniger toon in deze discussie. Het is zo al erg genoeg.
spacy schreef:stelling: oorlog in het middenoosten zal zichzelf van de wereldnieuws agenda afhalen.
uitleg:
door de oorlog (mits meer landen er bij betrokken gaan raken) zal de olieprijs sneller stijgen dan bij normaal vraag aanbod verhaal, en de noodzaak om sneller over te schakelen naar alternatieve energie vormen dus ook zal toenemen, dit heeft als gevolg dat de vraag naar olie op termijn sneller zal afnemen als verwacht, en de rest van de wereld minder belang gaat hebben bij het midden oosten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten