Moderator: Moderafo's
jip_86 schreef:schelpje3 schreef:jip_86 schreef:Een column is niet echt de beste plaats zijn om feitelijk nieuws te presenteren. In een column zit vaak een bepaalde boodschap, bedoeld om mensen te emotioneren en aan het denken te zetten. Ik vermoed dat het hier ook wel het geval zal zijn. Anders had het inderdaad ook wel veel breder op het internet gestaan.
Carrie is niet bepaalde mijn favoriet, ze is nogal choquerend. Lees haar zelden.
Maar in dit geval: prima !
De kop erboven pakte me, en dacht eerst: nee he, niet weer. Zij ook nog.
Maar ze neemt het op haar manier nog min of meer op voor ds K.
Dus in feite heeft die Carrie een verhaaltje verzonnen om te choqueren en nu gebruik je dat weer om ons te choqueren?
Marnix schreef:Precies. Mensen zijn soms wel heel creatief in het bedenken van argumenten tegen dingen waar ze tegen zijn
rafaell schreef:Mensen zijn ook altijd al goed geweest in creatief gebruik van de bijbel
Jo'tje schreef:rafaell schreef:Mensen zijn ook altijd al goed geweest in creatief gebruik van de bijbel
Ik dacht het, jij zegt het
rafaell schreef:Ach het kan altijd erger: mijn vriendin moet werken tijdens de finale.
schelpje3 schreef:Nog een weetje: de FIFA verdeelt 420 miljoen dollar over de 32 landen.
Het Ned. 11tal heeft tot nu toe 15 miljoen euro verdiend.
rafaell schreef:Ach het kan altijd erger: mijn vriendin moet werken tijdens de finale.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten