Gezin en huishouding deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Gezin en huishouding deel 4

Berichtdoor kwebbel » 08 sep 2010 09:52

ik kwak het hier maar even neer. Wie is er lid van Eva en zo ja hoe is het tijdschrift??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 sep 2010 10:46

LauraC schreef::mrgreen: Ik ben niet bang voor spinnen maar vind het er niet supergezellig uitzien. Aan de andere kant hebben we geen last van muggen etc omdat die gevangen worden. Ecosysteem enzo.....wat een dilemma :lol:

Hm, zo werkt het niet helemaal. Stofspinnen lopen 's nachts niet in je huis rond om muggen te vangen of zo :) En al zou dat zo zijn, 's nachts slaap je en ik heb nog nooit 's avonds een spin in de woonkamer een mug zien vangen. Ik denk dat je beter kan zorgen dat er geen muggen binnen komen. :)

@ Kwebbel: Ben geen lid, maar de Eva gaat wel eens door mijn handen, ik vind het wel een leuk blad voor vrouwen, maar aangezien ik geen vrouw ben weet ik niet of je daar wat aan hebt :D Je kan zo'n proefabonnement nemen, 3 oor 7,50 ofzo, dan kan je het eens uitproberen :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 08 sep 2010 11:32

Ik ben lid van de Eva en ik ben er erg blij mee :D Mooie artikelen, opbouwende bijbelstudie's...een fijn positief christelijk blad. En idd wat Marnix ook zegt: neem eens een proefabonnement van 3 nrs voor 7,50. Of loop even Sjofar op Utrecht Centraal binnen, daar verkopen ze de Eva ook.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2010 11:54

Marnix schreef:
LauraC schreef::mrgreen: Ik ben niet bang voor spinnen maar vind het er niet supergezellig uitzien. Aan de andere kant hebben we geen last van muggen etc omdat die gevangen worden. Ecosysteem enzo.....wat een dilemma :lol:

Hm, zo werkt het niet helemaal. Stofspinnen lopen 's nachts niet in je huis rond om muggen te vangen of zo :) En al zou dat zo zijn, 's nachts slaap je en ik heb nog nooit 's avonds een spin in de woonkamer een mug zien vangen. Ik denk dat je beter kan zorgen dat er geen muggen binnen komen. :)

@ Kwebbel: Ben geen lid, maar de Eva gaat wel eens door mijn handen, ik vind het wel een leuk blad voor vrouwen, maar aangezien ik geen vrouw ben weet ik niet of je daar wat aan hebt :D Je kan zo'n proefabonnement nemen, 3 oor 7,50 ofzo, dan kan je het eens uitproberen :)

:mrgreen: Heb jij onze spinnen gezien??? Daar zou ik als mug e-no-rum bang voor zijn hoor ;)

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 sep 2010 12:06

Jo'tje schreef:Ladies,

Wie van jullie heeft ervaring met een wasdroogcombi?

Hier in huis staat geen wasdroogcombi, wel een wasmiachine die 1600 toeren draait. Komt de was er al een beetje droog uit. Omdat we een koelkast en een wasmachine moesten aanschaffen, hebben we gekozen om de droger misschien later een keer aan te schaffen. Maar eerlijk, een droger vreet energie en zo gaat het ook wel prima :D
Dus, dat.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 sep 2010 12:40

Hm ja, maar met vochtig weer moet het soms tijden drogen... en kan je niet lekker doorwassen, moet je weer wachten tot het droog is en je weer nieuwe was kan ophangen... en met beddengoed etc is een droger wel handig. Alleen hebben wij geen handige plek voor een losse droger dus dacht ik: Er bestaat vast wel een combi... wat zo is. Ben wel benieuwd hoe dat werkt, dan zou het voor ons wel ideaal zijn.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 08 sep 2010 12:57

Ik ben geabbonneerd op de Eva en geniet er elke keer weer van. Altijd weer een feestje als de Eva bij de Visie zit. Natuurlijk spreekt het ene artikel je meer aan dan de andere, maar dat is logisch. Iedereen heeft andere interesses.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2010 13:01

Ik lees de Eva bij een vriendin (als ik in NL ben), ben zelf lid van Terdege. Vind de Eva wel een leuk blad hoor!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 sep 2010 13:59

Heb nog eens wat nagelezen online over ervaringen met wasdroogcombi's.
Uitkomst: koop een dure, want die goedkope is gewoon troep.
Dus: AEG, Miele etc. Hmm. Ik weet niet of ik er zoveel aan uit wil geven ;)
pobody's nerfect

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 sep 2010 14:09

Die mevrouw die ik erover sprak verkocht Miele, maar zij zei dus dat je zo'n ding alleen moest kopen als je écht geen andere oplossing had, en maar weinig was, want dat het lang niet zo ideaal is als het lijkt.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 sep 2010 14:23

Over de Eva; ik lees de eva af en toe bij mijn oma en ik vind het blad niet zo. Ik denk dat het blad gemaakt is voor een brede doelgroep van vrouwen, waardoor het blad nogal algemeen is. De artikelen zijn voor mij niet vernieuwend en gaan ook niet diep genoeg.
Dus, dat.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 sep 2010 10:00

Haai schreef:Die mevrouw die ik erover sprak verkocht Miele, maar zij zei dus dat je zo'n ding alleen moest kopen als je écht geen andere oplossing had, en maar weinig was, want dat het lang niet zo ideaal is als het lijkt.

Hm oke, daar was ik al een beetje bang voor. Nou ja, voorlopig toch geen nieuwe wasmachine nodig en dan moeten we de was toch maar laten drogen :) (om maat de zwijgen over het feit dat we dan een gat naar buiten moeten maken of een condensdroger nemen en of er nou ook al was/droog-combinaties met condensdroging bestaan.

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 09 sep 2010 15:53

@ Marnix: kan je geen droger op je wasmachine zetten?
dat hebben wij ook, met een tussenblad, ideaal!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 sep 2010 18:21

Manlief klaagde vanmiddag over het raam aan de voorkant, dat het er zo vies uit zag :shock: :oops: De brutaliteit :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 sep 2010 22:41

J.A. schreef:@ Marnix: kan je geen droger op je wasmachine zetten?
dat hebben wij ook, met een tussenblad, ideaal!

Nee, dat kan niet :) De wasmachine staat in een aparte kast in de keuken en daar boven hangt de ketel :)

Terug naar “Archief”