Moderator: Moderafo's
LauraC schreef::mrgreen: Ik ben niet bang voor spinnen maar vind het er niet supergezellig uitzien. Aan de andere kant hebben we geen last van muggen etc omdat die gevangen worden. Ecosysteem enzo.....wat een dilemma
Marnix schreef:LauraC schreef::mrgreen: Ik ben niet bang voor spinnen maar vind het er niet supergezellig uitzien. Aan de andere kant hebben we geen last van muggen etc omdat die gevangen worden. Ecosysteem enzo.....wat een dilemma
Hm, zo werkt het niet helemaal. Stofspinnen lopen 's nachts niet in je huis rond om muggen te vangen of zoEn al zou dat zo zijn, 's nachts slaap je en ik heb nog nooit 's avonds een spin in de woonkamer een mug zien vangen. Ik denk dat je beter kan zorgen dat er geen muggen binnen komen.
@ Kwebbel: Ben geen lid, maar de Eva gaat wel eens door mijn handen, ik vind het wel een leuk blad voor vrouwen, maar aangezien ik geen vrouw ben weet ik niet of je daar wat aan hebtJe kan zo'n proefabonnement nemen, 3 oor 7,50 ofzo, dan kan je het eens uitproberen
Jo'tje schreef:Ladies,
Wie van jullie heeft ervaring met een wasdroogcombi?
Haai schreef:Die mevrouw die ik erover sprak verkocht Miele, maar zij zei dus dat je zo'n ding alleen moest kopen als je écht geen andere oplossing had, en maar weinig was, want dat het lang niet zo ideaal is als het lijkt.
J.A. schreef:@ Marnix: kan je geen droger op je wasmachine zetten?
dat hebben wij ook, met een tussenblad, ideaal!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten