huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 jul 2008 10:53

Mooi dat turquoise beneden en het behang in de slaapkamer. Lekker kleurrijk!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 26 jul 2008 11:56

zal van de week eens wat renovatie foto's kuch kuch van mijn (nou ja je mocht het geen ) tuin plaatsen.

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 28 jul 2008 12:17

Afbeelding

deze kussenhoezen heb ik pas op mn verjaardag gekregen. Ze komen helemaal uit Jeruzalem :D en ik vind ze zo gaaf staan op mn bank :!:

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 28 jul 2008 12:20

Afbeelding

vorig jaar heb ik zulke leuke tuinkussens gevonden op marktplaats (vind ik zelf dan he :lol: ) en zaterdag in Amsterdam een leuk tafelkleedje erbij gekocht :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 jul 2008 21:41

Ha, gaaf JK! Ghe..ik had inderdaad ook meer de rood.paars/zwarte kleuren verwacht :) Maar misschien ben je daar wel snel op uitgekeken..dit zijn iets neutralere kleuren, cool! :D

@Renee: Leuke kussens hoor, zowel binnen als buiten :) Persoonlijk zou ik niet snel voor een felgekleurde bank gaan. Mij te overheersend..liever de assecoires wat gekleurd, die kun je zo fijn weer verwisselen :P

Vandaag heb ik met halsbrekende toeren een soort van hangachtige dinges, een oudgemaakte vogelkooi, 2 grote oranje/bruine bloemen en nog een lantaarn voor aan de muur meegekregen op de fiets :mrgreen: Schoonzusje lief ontfermde zich over de kooi, ik over de rest omdat het nog aardig te doen was achterop de fiets. Die bedenkt zich de volgende keer wel 3 keer voor ze met mij gaat shoppen zei ze 8)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 29 jul 2008 10:47

JK! Je hebt precies dezelfde bank als m'n zus, en ik geloof dat de meubels ook nog hetzelfde zijn! :lol:
Ziet er allemaal erg leuk uit!

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 29 jul 2008 11:50

Dank allen =)

De muur in de woonkamer is overigens azuurblauw, en komt op de foto helemaal niet zo mooi uit..

En paars/zwart alles? Ik moet er niet aan denken :) dat is leuk voor als je nog bij je ouders woont, maar om een heel huis zo in te richten.. nee danku ;/
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 29 jul 2008 12:20

Acire schreef:leuk zeg, JK. Zo'n stijl had ik eigenlijk niet bij jou verwacht. Is dat de invloed van je man? :wink:

Haha dat dacht ik ook...

Die eetkamerstoelen vind ik gaahaaf btw :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 jul 2008 12:59

Leuke foto's allemaal!!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 jul 2008 13:45

Nice, JK. :)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 29 jul 2008 19:43

Men o men wat moet je veel kopen als je echt helemaal op jezelf gaat.
Eerst zat ik in een studentenhuis met al veel spullen.
Toen zat ik in m'n eentje in een omgebouwde schuur met nog meer spullen van m'n huurbaas.
Nu ga ik op mezelf en heb pas door hoeveel er in een studentenhuis al is, van prullenbak tot stofzuiger, van gebaksvork tot servies.
Duur geintje, maar ook ontzettend leuk...... :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 jul 2008 21:27

Kijk es op rommelmarkten, de kringloop, marktplaats enz. Zat voor een prikkie. Of laat de huisvrouwen van Refoweb hun kasten eens opruimen, wie weet hebben wij iets niet in gebruik wat jij zoekt....... ik heb bijv. 3 zogenaamde (blauwe) ladedozen van tupperware die ik nu niet functioneel meer kan gebruiken in deze keuken.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 jul 2008 06:25

Smurffie schreef:@Renee: Leuke kussens hoor, zowel binnen als buiten :) Persoonlijk zou ik niet snel voor een felgekleurde bank gaan. Mij te overheersend..liever de assecoires wat gekleurd, die kun je zo fijn weer verwisselen :P

Wij hebben het meeste houten meubels, maar de bank is wel een knalkleur (donker turquoise) en daar krijgen we veel leuke reacties op :) Ik ben er nog lang niet op uitgekeken...

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 30 jul 2008 13:14

Lalage schreef:
Smurffie schreef:@Renee: Leuke kussens hoor, zowel binnen als buiten :) Persoonlijk zou ik niet snel voor een felgekleurde bank gaan. Mij te overheersend..liever de assecoires wat gekleurd, die kun je zo fijn weer verwisselen :P

Wij hebben het meeste houten meubels, maar de bank is wel een knalkleur (donker turquoise) en daar krijgen we veel leuke reacties op :) Ik ben er nog lang niet op uitgekeken...

Ik heb ook niet voor deze kleur gekozen maar ik kon hem krijgen en ons bint zuunig he... 8) maar oranje staat gewoon geweldig bij de andere meubels (koloniaal). Heb er nog geen moment spijt van gehad. Krijg juist veel positieve reacties, o.a. dat het een hele warme sfeer geeft :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 jul 2008 13:27

Jippie, ik mag aan de slag met de zolderkamer en de kamer die nu studeerkamer is :)
Op zolder komen er nieuwe dakramen, ik wil er twee of drie onder elkaar, zodat het tot de vloer doorloopt zeg maar.
En dan halen we de plafondplaten eruit, zodat je echt naar de nok kijkt, en het mooi hoog is. Dan alles schilderen, en de studeerkamer er maken.
Daarna aan de slag met de andere kamer. Alleen wil ik pers‚ een grijze laminaatvloer, en niet duur, maar ik kan het nergens vinden. Alles is grijs eiken ofzo. En ik wil gewoon echt grijs. Nu ligt er blauw met groen laminaat, dat wil ik, alleen dan in het grijs. Lekker nephout zeg maar.
Nouja, ik zoek wel verder.
En ik wil ook nog eens behang dat volgens mij niet bestaat. Het valt niet mee, mijn smaak ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”