Moderator: Moderafo's
ja naar zo'n kast was ik al aan het zoeken waar ik de jassen links en de kleding rechts kon neerhangen / leggen! Iemand ideetje waar die te koop zijn?Daatje123 schreef:En kun je op die plek van de kapstok niet een kast neerzetten met ook ruimte daarin voor de jassen? Links jassen en rechts kleding ofzo? Of je hangt de jassen aan de deur op. Kan buiten, maar lijkt me lastig om dan iets uit de kast te pakken, of aan de binnenkant. Rij haken aan 1 kant, spiegel aan de andere binnenkant en kleding erin.
Of je gaat de hoogte in. Kijk bij Ikea bij Paxsysteem, daar kun je roedes boven elkaar hangen voor kort en lang en dat ook weer aanpassen heel makkelijk. Dan ga je idd de hoogte in. Maar als je onderin korte spullen kwijt kan en boven in lange, of andersom, je kun je nog best makkelijk bij denk ik.
en mag ik vragen waar je zus en zwager deze kast gekocht hebben?MissF schreef:Mijn zus en zwager hadden wel een kast in hun slaapkamer, maar hadden ook een kast in de gang, en die gebruikten ze ook als kapstok. Een best brede kast (die van hun was dan inbouw, dat scheelde ruimte), en de ene kant was kapstok en schoeneopberg ruimte (onderin die kast dus een rekje voor schoenen), en de rechterkant zeg maar voor bepaalde kleding.
Is dat geen idee? Dan heb je alles in 1
(al kan ik me niet voorstellen dat in zoiets al mijn kleren zouden passen, maar ik zit ook iets te breed in de kleding denk ik, die nu toch allemaal niet meer past)
mijn man vind Ikea dus echt helemaal niks heaMissF schreef:Zij hadden een flatje met inbouwkasten. Dus die zaten er gewoon al.
Maar ik vind kasten het beste bij Ikea. Die zijn vaak echt gericht op veel ruimte erin, en ruimte eromheen besparend.
Mijn ouders kochten nogal eens de PAX kasten, die je zelf in kunt delen.
Ideaal, ik had in ons oude huis een slaapkamer met 1 muur van 4,5 meter hoog. Had ik kast van meer dan 2 meter, leek de ruimte wat mooier van. En die kast stond later in mijn iniminislaapkamer in hun derde huis, en daardoor bespaarde ik enorm veel ruimte, door die hoogte, en hij was enorm groot.
Dus vooral naar Ikea gaan, en een kast uitzoeken, met bijvoorbeeld 3 deuren, en 1 ervan als kapstok en schoenenhok gebruiken, de andere twee voor kleding. En van die rolbakken voor onder het bed, die gebruikte mijn zus ook veel.
Nu wonen ze in een veel groter appartement, maar ze is zo gewend om ruimte te besparen, dat ze daar nog steeds op let.
Ideaal, de Ikea
*Annet* schreef:Albert Hein heeft deel van C1000 winkels overgenomen
ze zouden de C1000 prijzen aanhouden, wie gelooft het?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten