De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 mar 2008 19:34

oei wat een naar bericht.. :(

heel veel sterkte..

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 24 mar 2008 19:40

Wat erg Funlover, heel veel sterkte voor je familie deze dagen.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 mar 2008 19:45

Sterkte Funlover :?

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 24 mar 2008 19:49

Moeilijk Funlover, heel veel sterkte allemaal!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 25 mar 2008 11:35

Oh, dat brengt wel spanning met zich mee dan. Sneu, sterkte!

Over die duowagens: wat een onhandige dingen zijn dat om te zien?!
Mijn zus heeft ook zo'n board aan de wagen, dat gaat prima eigenlijk.
Die gebruikt ze nu ook nog regelmatig. M'n nichtje is nu 3, die wil echt niet meer altijd zitten, maar voor grotere stukken staat ze nog wel eens op dat ding als ze moe is.
Het hangt er denk ik vanaf hoe groot het verschil tussen allebei is. Bij haar zou het maar paar maandjes zijn geweest dat ze er allebei veel in zouden zitten/liggen. Zodra ze stabiel staan kunnen ze best op zo'n board :)
pobody's nerfect

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 mar 2008 11:51

Hé Funlover, wat eng... Sterkte!!

Is het niet vreselijk lastig om met zo'n duowagen door de winkel te gaan ofzo? Ik merk nu met de kinderwagen al hoe vaak er iets in de weg staat, en hoeveel winkelpaden er eigenlijk net te smal zijn. Echt waardeloos.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 mar 2008 12:36

pfff. en de stoepen niet te vergeten! als je hier in een rolstoel zit.. kan je beter maar thuis blijven.. overal staan lantarenpalen, moet je weer de drukke weg op, stoepen zonder hellinkje.. zodat je eraf moet boemeren.. en er weer tegenop moet stuiteren!!

hooopeloos! als de matrasjes hard zouden zijn, zouden alle kindren al een vette hersenschuddin ghebben!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 mar 2008 12:47

geen problemen mee... behalve dan in het kruidvat enzo.. maar dat heb ik ook met de enkele wagen... en dan rij ik gewoon wat dozen opzij.. of ik ga er gewoon niet heen...

de duowagen is niet breder als een rolstoel..

met zon plankje achter de wagen kan ik niet lekker meer achter de wagen lopen.. veel moeders die ik er ook mee zien lopen, lopen dan naast de kinderwagen moeilijk te doen.. of heel raar achter de kinderwagen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 mar 2008 14:06

Mijn duo wagen is achter elkaar, maar het is bij veel winkels een ramp om doorheen te lopen. Kruidvat is idd een irritant voorbeeld. Die zaak wordt steeds voller gestouwd. Of wat denk je van bij Blokker? Al dat glaswerk en dan nog die dingen die ze allemaal zo vlak bij de kassa tentoonstellen. Je wilt niet dat de kinderen eraan zitten maar soms kun je niet en afrekenen en op je kinderen letten en voorkomen dat ze ergens aan zitten.

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 25 mar 2008 15:21

Ik vind een wagen inderdaad ook al irritant. Vanaf 2 zo weinig mogelijk in de wandelwagen is mijn motto!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 mar 2008 16:30

Ik wacht er zowieso nog even mee, was van plan om de eerste 2 maanden een draagdoek te nemen, maar daarna lijkt het me te zwaar worden dus gaat de baby in de wagen En Sarah kan dan de korte stukken lopen, voor de lange stukken weet ik nog niet hoe het gaat, misschien wil ze niet anders :wink:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 25 mar 2008 19:31

lammetje schreef:Ik wacht er zowieso nog even mee, was van plan om de eerste 2 maanden een draagdoek te nemen, maar daarna lijkt het me te zwaar worden dus gaat de baby in de wagen En Sarah kan dan de korte stukken lopen, voor de lange stukken weet ik nog niet hoe het gaat, misschien wil ze niet anders :wink:

Jouw dochter is dan toch nog maar net anderhalf? Ik zou dan echt een duowagen kopen. Onze oudste dochter is nu bijna vier en de jongste vijf maanden. Totdat de jongste geboren werd zat ze eigenlijk nog altijd in de buggy en toen was ze toch al wel 3,5. Ik vind anderhalf echt wel heel jong hoor, om te lopen. Ze lopen vaak alleen maar weg en het gaat dan zóóó lángzaam... Maar goed, misschien ben ik er ook wel een beetje te ongeduldig voor...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 mar 2008 19:48

Bij mij zaten ze ook wel tot minimaal 3 jaar in een wagen. Ook voor mijn eigen gemak dat ik er niet steeds achteraan hoefde te rennen. Je loopt volgens mij anders alleen maar op ze te mopperen en is het niet meer gezellig om een rondje te lopen. Van een tijd op een kiddy board staan krijgen ze ook vermoeide benen.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 25 mar 2008 19:55

Je kan ze ook zo'n elastiek kopen dat je om je eigne pols kan doen, en om de pols van het kind, een soort hondenriem dus, maar dan de kindvriendelijke versie. Alleen vind ik dan dat weer zielig voor dat kind. Was pas ergens in de kerk, en na de dienst stond een moeder dus zo met haar kind, en dat kind wilde weg, en stond te krijsen omdat het niet verder kon als dat elastiek lang was, en die moeder maar praten :roll:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 25 mar 2008 21:36

Binnenkort hoopt onze oudste dochter vier jaar te worden. Echt erg...maar ik heb geen idee wat we haar moeten geven! Ik ben echt anti 'veel speelgoed' maar op de één of andere manier staat het huis toch wel vol met speelgoed... Wie heeft leuke kadotips?

Terug naar “Archief”