(Als de groei stagneert, is het echt mis, zoals helaas een vriendin van mij had...

Moderator: Moderafo's
Sterretje schreef:Vriendin van mij is gestopt met borstvoeding (al huilend...)
Ze heeft verschrikkelijk veel pijn door haar bekken. Daardoor is de borstvoeding niet genoeg.
Ze legde verschrikkelijk veel aan enz (andere kindje heel lang gevoed)
Nu paar dagen fles en je kent hun kindje niet weer. Lachen, vrolijk en goed slapen.
Ik vond het echt onwijs jammer voor haar.
Daartegenover nichtje van mijn man die er half niet om geeft, en zoiets heeft van.. ga stoppen als ik ga werken, zal allemaal wel. En dan het geven of keer kloofje of lastig met werk e.d.
Jo'tje schreef:
Tsja, het zou fijn zijn als je de keuze van dat nichtje hierin ook accepteert.
Max schreef:Hier waarschijnlijk toch ook stoppen: zoonlief zuigt een beetje, krijgt dan (denk ik) wat binnen, stopt onmiddelijk weer en zegt "bah!"Trekt vervolgens zelf m'n shirt weer over m'n borst...
Schipje schreef:
Allemaal: gisteren bij de kapster kwam het onderwerp bv aan bod, vroeg ze: "geef je NOG STEEDS borstvoeding dan???"
"ja, en ik ben het echt nog niet zat"
"dat is ook lang!! Hoe oud is ze??"
"bijna elf maanden"
"o"
(je had haar gezicht moeten zien, prachtig!)
Max schreef:@ Schipje: bij allebei de kids 1, 5 jaar. Langer haal ik nog niet omdat ik beide keren weer zwanger was en ik ben niet gezegend met kids die dan door blijven drinken!
Zit nu wel een beetje met een probleempje want zoonlief is allergisch voor koemelk, kippenei en soja en hij drinkt dus echt gèèn melk en soja... Momenteel leeft hij op rijstmelk, maar daar zit niet zoveel voeding in. Warm eten doetie ook niet goed, enkel aardappels (echt heel veel!) en een paar hapjes groente.
Ik let wel erg op z'n fruit, dan heeftie dat alvast wel genoeg binnen...
Lang leve de BV waar tenminste alles in zat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten