Faramir schreef:Zoek de uitspraak van de bisschop anders even op, dat praat wat makkelijker.
O.K. letterlijk "Wie zo arm is dat hij niet kan leven mag een brood weghalen uit de winkel'.
Dus ?
Overigens had ik verder grote bewondering voor deze man.
Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Zoek de uitspraak van de bisschop anders even op, dat praat wat makkelijker.
rotterdam schreef:
O.K. letterlijk "Wie zo arm is dat hij niet kan leven mag een brood weghalen uit de winkel'.
Dus ?
Overigens had ik verder grote bewondering voor deze man.
mealybug schreef:Allah wil dus mensen het verkeerde pad op sturen.
Boerin schreef: De joodse wet veroorloofde de armen op de velden aren te lezen.
rotterdam schreef:[q
1.Je uitleg van de bijbel wordt door velen op deze site als (hoe zeg ik dat netjes?) "afwijkend" ervaren.
2.Ga je nu beginnen aan jouw uitleg van de islamitische geschriften ?
Ik hoop dat ze dit boek lezen. Al is het maar de inleidende pagina’s.ineke-kitty schreef:Je kunt blijven waarschuwen voor het gevaar van de Islam, maar er wordt toch niet naar geluisterd.
Want zij zijn toch zo "vredelievend" .
Eigenlijk zijn dat christenen die de stap naar het moslim geloof al gezet hebben. ze zijn blind, ze zijn zooooooooo blind.ineke-ktty schreef:maar dat christenen, die geacht worden de Schrift te kennen daar intrappen vind ik ongelofelijk.
mealybug schreef:2.Nee, ik lees wat er staat.
Het klonk nogal bekend.
Faramir schreef:Veruit de meeste moslims in Nederland zijn gewoon prima mensen net zoals jij en ik die hard werken voor hun geld en het liefst gewoon huisje, boompje beestje willen.
Boerin schreef:Natuurlijk is de Islam gevaarlijk, maar dat maakt niet alle Marokkanen en Turken gevaarlijk. Een Turkse collega heeft me laatst nog geholpen, anders had ik nu op straat gestaan. Mensen toestaan om zelf rechter te mogen spelen is gevaarlijk. De Marrokaanse jongens zijn dood omdat ze wat juwelen wilden stelen en de Nederlandse moordenaar van Pim Fortuyn loopt weer op vrije voeten.
Boerin schreef:Natuurlijk is de Islam gevaarlijk, maar dat maakt niet alle Marokkanen en Turken gevaarlijk. Een Turkse collega heeft me laatst nog geholpen, anders had ik nu op straat gestaan. Mensen toestaan om zelf rechter te mogen spelen is gevaarlijk. De Marrokaanse jongens zijn dood omdat ze wat juwelen wilden stelen en de Nederlandse moordenaar van Pim Fortuyn loopt weer op vrije voeten.
benefietdiner schreef:90 – 95 % van de Marokkanen en Turken is moslim of Islamitisch en daarom dus gevaarlijk en niet alleen voor het christendom.
Je bent ook een christen die blind is en de Islam, niet verstaat en begrijpt. Waarschijnlijk komt dat omdat jij je niet verdiept in de eigenschappen van de Islam. Begrijpelijk natuurlijk want het is niet gemakkelijk en toch…….toch is het doorzicht krijgen van de Islam niet moeilijk. Je moet in ieder geval Moslims niet door elkaar halen met de Islam hoewel ze alles met elkaar te maken hebben.
benefietdiner schreef:90 – 95 % van de Marokkanen en Turken is moslim of Islamitisch en daarom dus gevaarlijk en niet alleen voor het christendom.
Faramir schreef:Wat een doom denken. Ja de islam als totalitair systeem moeten we buiten de deur zien te houden en daarvoor moeten we de extreme elementen aanpakken. Maar je maakt mij niet wijs dat de meeste moslims in Nederland zo'n systeem willen. Ondanks wat hun geloof voorschrijft zitten ze daar echt niet op te wachten, zijn ze ook veel te westers voor geworden. Veruit de meeste moslims in Nederland zijn gewoon prima mensen net zoals jij en ik die hard werken voor hun geld en het liefst gewoon huisje, boompje beestje willen.
ineke-kitty schreef:faramir: " maar je maakt mij niet wijs dat de meeste moslims in Nederland zo'n systeem willen".
Moet je opletten. Zeker en waarachtig WEL als de 'mens der zonde' of de 'zoon des verderfs' aan de macht zal komen.
Dat is geen 'doom denken' , dat is wat de Schrift ons leert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten