neeeh geen watjes erin doen! gewoon naar school laten gaan hoor, ik heb met enig regelmaat loop oor kinderen in de klas, als het erg loopt liet ik het, zal een kind eht kon eventjes met een zakdoekje of billendoekje de buitenkant van het oor schoonmaken.
Hier wel eens drie weken een loopoor geweest toen knapte het pas op. Consequent blijven druppelen.
We hebben hier rondje ok gedaan vandaag, beide ingrepen, neusamandelen en nieuwe buisjes waren meer dan noodzakelijk! neusamandelen waren enorm groot... ze verwachtte dat hij best even nodig was om weer helemaal er te zijn. We waren nog niet terug of hij liep al weer in speelkamer, na het verplicht twee uur wchten na de operatie mochten we naar huis.
Zeer zelden zagen ze kindjes zo rustig uit de ok komen en zo snel weer de oude zijn als m

k ben vereerd en blij... vooral dat laatst, dat getob uit de ok heb ik al drie keer gehad.
Al was het wel heftiger, zijn zuurstof bleef laag omdt hij het benauwd had van al dat bloed halverwege de slokdarm en luchtpijp.... gelukkig steeg et weer op tijd, anders gingen ze nog infuus prikken ook.
Hopelijk is het de laatste keer.... voorlopig....