Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 25 mar 2012 21:10

haagwinde schreef:'k Zal even uitleg geven...

De dip sloop ineens binnen.
Aanleiding was het heerlijke lenteweer dat romantische herinneringen aan de vorige lente meebracht, terwijl dat inmiddels allemaal weg is.
En er werd op een bijeenkomst even heel nadrukkelijk aandacht gevraagd voor kinderloze echtparen, want blablabla-etc-enz-jeweetwel... Ik voelde me ineens keiberoerd! Jaja, daar zit je dan, 'met een vriendelijk gezicht, stabiel en sterk, met iedereen meelevend', hmmm, ff niet dus! :(

Daarbij vind ik zo'n lenteperiode altijd iets van 'nieuwe plannen': in huis, tuin, vakantie, etc. En ik word er weleens vervelend van om dat altijd alleen te doen of evt. niet te doen. Maar ho, nog even en ik ga mezelf beklagen. Dat is allerminst de bedoeling!

'k Heb vandaag en gisteren weer zingend m'n werk gedaan en heerlijk genoten van de zon!

Ik herken die eenzaamheid wel, maar vergeet niet dat relaties ook frustraties meebrengen waar jij en ik niet mee kampen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 mar 2012 23:33

mohamed schreef:Ik ben weer vrijgezel sinds een paar minuten, dit was mijn kortste relatie ooit! :lol:

Joh, balen!

En dank voor de bemoediging. Ik moet nog zien hoe het loopt, maar moet ervoor waken teveel beren op de weg te gaan zien. Al zal de reistijd wel een uitdaging worden. Ierland is stiekem best een groot land met een belabberd OV-systeem. 8 uur reistijd (enkele reis) is een behoorlijke beer op de weg, maar goed, we zien wel of en hoe we daarmee omgaan straks.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Flavius
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Flavius » 26 mar 2012 06:03

Mortlach schreef:En dank voor de bemoediging. Ik moet nog zien hoe het loopt, maar moet ervoor waken teveel beren op de weg te gaan zien. Al zal de reistijd wel een uitdaging worden. Ierland is stiekem best een groot land met een belabberd OV-systeem. 8 uur reistijd (enkele reis) is een behoorlijke beer op de weg, maar goed, we zien wel of en hoe we daarmee omgaan straks.
:shock:

Het is voor mij nog korter van duur om van huis uit naar Madrid te vliegen en daar 'thuis' aan te komen. :shock:

Succes. :P
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 mar 2012 10:36

Mortlach schreef:Ik moet nog zien hoe het loopt, maar moet ervoor waken teveel beren op de weg te gaan zien. Al zal de reistijd wel een uitdaging worden. Ierland is stiekem best een groot land met een belabberd OV-systeem. 8 uur reistijd (enkele reis) is een behoorlijke beer op de weg, maar goed, we zien wel of en hoe we daarmee omgaan straks.

Dat is inderdaad wel lastig maar je kan altijd kijken of er een hotel bij haar in de buurt is zodat je niet de hele reis op een dag hoeft te doen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 mar 2012 11:53

mohamed schreef:Dat is inderdaad wel lastig maar je kan altijd kijken of er een hotel bij haar in de buurt is zodat je niet de hele reis op een dag hoeft te doen.

Op 1 dag heen en weer gaat er sowieso niet inzitten. Ons eerste 'afspraakje' is dan ook meteen een paar dagen :-)

Maar goed, hoe dat dan later eventueel moet, dat moeten we nog maar zien. Dat bedoel ik dus met niet te veel beren op de weg zien.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 26 mar 2012 16:07

Gaaf Mortlach, heel veel succes

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 26 mar 2012 16:29

@Mohamed: nou ja zeg, zo snel hadden we dit bericht niet verwacht. Balen!
@Mortlach: cool zeg! Geniet ervan en al die beren schiet je maar neer :mrgreen:
@Haagwinde: even een enorme *hug* voor jou!! Vooral het 'daar zit je dan, vriendelijk gezicht, sterk en met iedereen meelevend' herken ik wel. Wil er hier niet al te veel overzeggen ivm meelezers die het verkeerd om kunnen vatten.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 mar 2012 19:34

mw schreef:@Mohamed: nou ja zeg, zo snel hadden we dit bericht niet verwacht. Balen!

Vast niet, maar ik ben blij dat ik snel weet waar ik aan toe ben.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 mar 2012 19:37

mohamed schreef:Dat is inderdaad wel lastig maar je kan altijd kijken of er een hotel bij haar in de buurt is zodat je niet de hele reis op een dag hoeft te doen.

Mortlach schreef:Op 1 dag heen en weer gaat er sowieso niet inzitten. Ons eerste 'afspraakje' is dan ook meteen een paar dagen :-)

Maar goed, hoe dat dan later eventueel moet, dat moeten we nog maar zien. Dat bedoel ik dus met niet te veel beren op de weg zien.

Dat is wel spannend en als het goed uitpakt leer je elkaar direct ook kennen. Alhoewel dat eveneens een illusie kan zijn, want het blijven mensen dus je weet het maar nooit.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 apr 2012 00:24

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ze had spijt en wilde me terug. Tja, ik kon haar geen ongelijk geven natuurlijk! :mrgreen:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 apr 2012 00:35

mohamed schreef:Ik ben weer vrijgezel sinds een paar minuten, dit was mijn kortste relatie ooit! :lol:

Mortlach schreef:Joh, balen!

Ja ik baalde er ook wel van maar liefde laat zich niet dwingen, hoe graag we dat soms ook willen. Een wonder geschiedde echter, want twee weken later liet ze me weten dat het haar speet dat ze me gedumpt had. Zoiets maak je niet zo vaak mee, want meestal blijven mensen wel bij hun beslissing als ze iemand in zo'n vroeg stadium aan de kant zetten.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 apr 2012 02:35

En jij wil haar ook terug? In dat geval: gefeliciteerd 8)

@Mortlach: hoe staat het je date?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 11 apr 2012 08:45

@ Mohamed, laat niet met je sollen man en houd het touwtje in handen. Wees geen knipperlicht.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 11 apr 2012 17:26

mw schreef:
@Mortlach: hoe staat het je date?

Die staat nog steeds in de planning. We chatten en skypen ondertussen vrolijk verder.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 apr 2012 07:06

Wilsophie schreef:@ Mohamed, laat niet met je sollen man en houd het touwtje in handen. Wees geen knipperlicht.

Een knipperlichtrelatie bedank ik hartelijk voor en daarom heb ik haar ook duidelijk gezegd dat als ze nu weer twijfelt onze wegen voorgoed scheiden.

Terug naar “Archief”